min farmor døde lille juleaften 1988 - Jeg var kun 1 år gammel, så kan ikke huske hende, og hun er også røget ind og ud af min fars liv - Hvad hun døde af ved jeg heller ikke og ved ikke hvor gammel hun blev.
Min farfar døde i 1992, husker ham svagt, men har hørt en masse dejlige historier om ham. - Han blev desværre gammel af sind, alt for tidligt, og døde af det. Han blev 67 år gammel.
Min bonus bedstefar døde i 2000. Frisk, gammel mand på 74 år, som var på ferie i Venedig - Da de så var på vej ud på en bådbro faldte han om og døde. Grunden til døden er uvis.
"Se Venedig Og Dø !"
Min bonus bedstemor lever stadig. Hun er 80år gammel, og er dybt senil. Mine forældre siger at det kun går ned af bakke. Vi (børnebørn & oldebørn) besøger hende kun ved højtider - Hun kan ikke kende os - Hun aner ikke hvem vi er.

Min højt elskede mormor & morfar lever i bedste velgående og er hhv. 72 og 74 år gamle. Dog har min morfar lidt sukkersyge og en dårlig hofte, men ellers intet der.
Min mormor er mit store idol - Jeg ser virkelig op til den kvinde. Der er ikke det hun ikke kan. Dog ved jeg også at hvis hun dør, går der ikke længe før min morfar dør af savn.
Deres ældste barnebarn (min søster) er 34 år gammel, og det ældste oldebarn er 14 år gammel

Den dag min mormor og morfar er væk, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Den dag vil jeg miste en del af mig selv.
Anmeld