Kunne du ikke vælge en dag hvor du har lidt overskud og så gå over og banke på hos hende, og fortælle at du ikke har lyst til at snakke med hende hver dag. Så er der mindre risiko for at du "brænder af" på hende. I kunne måske aftale en dag om ugen hvor det er ok, med mindre du bare vil cutte kontakten helt. Men ellers har du mulighed for at sige "i dag er det ikke mandag, så jeg vil ikke tale med dig i dag. Jeg vil gerne have at du går hjem nu".
Jeg har forsøgt den mulighed. Hun blev ked af det og spurgte om jeg ikke kunne li hende, om vi ikke kunne være venner osv. Men aftalen blev at vi kunne snakke max en time hver mandag, men det overholdt hun ikke.
Jeg har forsøgt at "komme hende i forkøbet" ved at gå over til hende, så tænkte jeg at jeg kunne bestemme varigheden af samtalen. Men hun vil ikke snakke ovre ved sig selv pga hendes mand hvis han er hjemme. Hvis han ikke er hjemme vil hun godt snakke. Når jeg så siger at jeg skal hjem og lave noget, siger hun "jamen jeg går da bare med" jeg siger "nej", men hun siger bare " jamen det gør ikke noget" og så følger hun efter.
Du kan nok høre at jeg er desperat efterhånden. Derfor skrev jeg herinde i håb om nogen havde nogen forslag som ikke allerede er afprøvet.
Det er ellers gode forslag i alle kommer med
de er desværre bare afprøvet undtagen den med at kontakte kommunen, for den mulighed havde jeg slet ikke tænkt.
Tak for svar
Anmeld
Citér