Andre med lave børn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2017

FruRejeSalat

Kære du, jeg synes jo det er så sørgeligt, at det her er toppen af underholdning for dig. Vi kan jo bare trække lidt på skuldrene og vende fokus tilbage på vores børn, vores elskede mænd, givende arbejdsliv, hobbyer osv. Det er jo ikke os der har brug for dig. DU har brug for os, DU har brug for denne side til at give dit liv indhold, når nu DU og din lige så mislykkede her i livet venner (hvis eksistens kan tvivles på) vil grine af folk på en baby side. Det er så ynkeligt, og ufattelig trist, at du ikke selv kan se det. At du "sjældent har grint så meget" fortæller jo bare om en kedelig eksistens af et følelsesmæssigt og intellektuelt umodent menneske. Det er da ikke noget at være stolt af og vise over for andre mennesker. Af alle de uendelige muligheder og vidunderlige ting i livet, vælger du det her som det sjoveste? Kram til dig...

JEG ELSKER JER. SE HVOR MANGE SEKUNDER AF DIT LIV DU BRUGTE PÅ AT SKRIVE DET INDLÆG. Årh mødre. Forhelvede jeg hader jer hahahaha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

FruRejeSalat

Carina:-) skriver:

Set i lyset af hvor mange anmeldelser vi får - er det de færreste herinde der synes du er sjov. 

Du bestemmer selv men tænker da du kan bruge dine ressourser til noget bedre end at lave tråde om ingenting i et babyforum. 

Kære Carina. En ting jeg har bemærket, specielt efter dine adskillelige svar på samtlige af vores opslag herinde, er at din kommatering altid er helt hen i vejret. 

Et komma eller 19 vil gøre godt for forståelsen af din svar. 

Knus 

Anmeld

12. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
FruRejeSalat skriver:

JEG ELSKER JER. SE HVOR MANGE SEKUNDER AF DIT LIV DU BRUGTE PÅ AT SKRIVE DET INDLÆG. Årh mødre. Forhelvede jeg hader jer hahahaha 

Der kom den.. bag facaden af jokes og overskud. Ved ikke hvad der er sket i dit liv. Men kæmpe kram til dig, hadefulde triste menneske. 

Anmeld

12. juni 2017

FruRejeSalat

Cherraly skriver:

Der kom den.. bag facaden af jokes og overskud. Ved ikke hvad der er sket i dit liv. Men kæmpe kram til dig, hadefulde triste menneske. 

Kæmpe kys til dig 

Anmeld

12. juni 2017

Carina:-)

FruRejeSalat skriver:

Kære Carina. En ting jeg har bemærket, specielt efter dine adskillelige svar på samtlige af vores opslag herinde, er at din kommatering altid er helt hen i vejret. 

Et komma eller 19 vil gøre godt for forståelsen af din svar. 

Knus 

Jeg har arbejdet siden jeg var 17 så har ikke den store uddannelse bag mig.

Den hjælper så heller ikke hvis man kommer så langt ud at man omtaler sig selv i flertal .....

Gætter på du ikke har hverken uddannelse job eller børn  der kalder siden du kan finde tid om natten til at sidde herinde og lave den ene profil efter hinanden .

Men så kunne du jo bruge dine ressourser på at lære mig grammatik 

Anmeld

12. juni 2017

Carina:-)

Lukker den her .

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har noget du trænger til at komme af med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.