Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flomama skriver: Tråden er fra 2015 Er din datter kun 60 cm? Det er samme længde som nogen nyfødte Min søn er næsten 5 og 127 cm med en vægt på 25 kilo
Tråden er fra 2015
Er din datter kun 60 cm? Det er samme længde som nogen nyfødte
Min søn er næsten 5 og 127 cm med en vægt på 25 kilo
Tænker vi er ude i noget ala tråden med Tidseline
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, overskriften siger det hele :-) Jeg ved godt det er dumt at sammenligne med andre børn men jeg vil bare gerne vide om der er andre som har børn under gennemsnittet? Min søn bliver 20 måneder i morgen, han er omkring 80 cm lang og hans vægt (bare et gæt) ligger på ca. 12 kg. :-)
Ja, overskriften siger det hele :-) Jeg ved godt det er dumt at sammenligne med andre børn men jeg vil bare gerne vide om der er andre som har børn under gennemsnittet? Min søn bliver 20 måneder i morgen, han er omkring 80 cm lang og hans vægt (bare et gæt) ligger på ca. 12 kg. :-)
Vi har en lille gut på 2,3 år han er født for tidligt han er 84 høj og vejer 12kg, lægen siger han er fin da han altid har fulgt kurven godt nok nederst men han følger den.
Dorthe1986 skriver: Tænker vi er ude i noget ala tråden med Tidseline
Ja når hun er kæreste med frodo .. Men hun har gjort noget ud af profilen denne gang. Udfyldt den og med billede.
Se hendes eget indlæg
Min søn er snart 10 år og måler 130..
Hans højde svarer til en på 8 år.
Lægerne vil intet gøre da han ikke har dværgvækst.
Han er sat til at skulle blive Ca 165 høj og selv om det er lavt for en dreng,vil man altså ikke gøre noget.
Supergirl skriver: Ja når hun er kæreste med frodo .. Men hun har gjort noget ud af profilen denne gang. Udfyldt den og med billede. Se hendes eget indlæg
Ja og på profilen står der uddannelse er overvurderet - børnestøtte er vejen frem
Min søn er 22 måneder og er 83 lang. Ved ikke hvad han vejer. Men omkring 12-14 kg
Ronjana skriver: Min lille datter på 3 år, Cirkel, er næsten 60 cm og vejer ca. 18kg, og det er vi meget stolte af! Jeg er selv 175cm og min kæreste (faren) er 183cm, og vi synes, at Cirkel vokser helt fint
Min lille datter på 3 år, Cirkel, er næsten 60 cm og vejer ca. 18kg, og det er vi meget stolte af! Jeg er selv 175cm og min kæreste (faren) er 183cm, og vi synes, at Cirkel vokser helt fint
Tænk at man kan have så kedeligt et liv
Dorthe1986 skriver: Ja og på profilen står der uddannelse er overvurderet - børnestøtte er vejen frem
AnoMom skriver: Tænk at man kan have så kedeligt et liv
Især hvis det er den samme.
Hvem pokker er stolt af at ha en kæmpe overvægtig 3 årig.
60cm og 18 kg sikke en gang pladder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128