FruRejeSalat skriver:
Jeg må erkende at jeg og mine venner sjældent har grint så meget af alle jeres reaktioner. Det er lige godt hver evig eneste gang.
Mødre på denne side har en lunte på omtrent 4.4 mm - hvilket jeg finder hylende morsomt.
Uanset hvad I siger slipper I ikke for disse indlæg - som jeg også ved en del af jer herinde synes rigtig godt om
))
Kys og glædestårer fra jeres rejesalat 
Kære du, jeg synes jo det er så sørgeligt, at det her er toppen af underholdning for dig. Vi kan jo bare trække lidt på skuldrene og vende fokus tilbage på vores børn, vores elskede mænd, givende arbejdsliv, hobbyer osv. Det er jo ikke os der har brug for dig. DU har brug for os, DU har brug for denne side til at give dit liv indhold, når nu DU og din lige så mislykkede her i livet venner (hvis eksistens kan tvivles på) vil grine af folk på en baby side. Det er så ynkeligt, og ufattelig trist, at du ikke selv kan se det. At du "sjældent har grint så meget" fortæller jo bare om en kedelig eksistens af et følelsesmæssigt og intellektuelt umodent menneske. Det er da ikke noget at være stolt af og vise over for andre mennesker. Af alle de uendelige muligheder og vidunderlige ting i livet, vælger du det her som det sjoveste? Kram til dig...
Anmeld