Andre med lave børn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2017

Carina:-)

AnoMom skriver:

Tænk at man kan have så kedeligt et liv 

Tror også der ligger andet bag.

Det ene indlæg er skrevet midt om natten så der er næppe børn at stå op med

Måske kedsomhed måske ensomhed men lidt sølle er det 

Og der har før været sådan en stribe tråde før så en lang pause og nu igen tænker det dør ud igen når der kommer noget indhold i personens liv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2017

Flomama

Dorthe1986 skriver:

Tænker vi er ude i noget ala tråden med Tidseline 

Det er synd for tidsline.

Ikke nok med det ekstrem uheldige navn så er hun også kraftig overvægtig og  vækst hæmmet puha nogen odds 

Anmeld

11. juni 2017

Flomama skriver:

Det er synd for tidsline.

Ikke nok med det ekstrem uheldige navn så er hun også kraftig overvægtig og  vækst hæmmet puha nogen odds 

Ja stakkels barn hun får det ikke fedt når hun skal stå på egne ben

( hvis de da kan holde - håber hun har kraftige ankler med den vægt kontra højde ) 

Anmeld

11. juni 2017

Flomama

Carina:-) skriver:

Ja stakkels barn hun får det ikke fedt når hun skal stå på egne ben

( hvis de da kan holde - håber hun har kraftige ankler med den vægt kontra højde ) 

Ja det blir en udfodring 

Anmeld

12. juni 2017

FruRejeSalat

Tror også der ligger andet bag.

Det ene indlæg er skrevet midt om natten så der er næppe børn at stå op med

Måske kedsomhed måske ensomhed men lidt sølle er det 

Og der har før været sådan en stribe tråde før så en lang pause og nu igen tænker det dør ud igen når der kommer noget indhold i personens liv. 

Jeg må erkende at jeg og mine venner sjældent har grint så meget af alle jeres reaktioner. Det er lige godt hver evig eneste gang. 
Mødre på denne side har en lunte på omtrent 4.4 mm - hvilket jeg finder hylende morsomt. 

Uanset hvad I siger slipper I ikke for disse indlæg - som jeg også ved en del af jer herinde synes rigtig godt om ))

Kys og glædestårer fra jeres rejesalat 

Anmeld

12. juni 2017

FruRejeSalat skriver:

Jeg må erkende at jeg og mine venner sjældent har grint så meget af alle jeres reaktioner. Det er lige godt hver evig eneste gang. 
Mødre på denne side har en lunte på omtrent 4.4 mm - hvilket jeg finder hylende morsomt. 

Uanset hvad I siger slipper I ikke for disse indlæg - som jeg også ved en del af jer herinde synes rigtig godt om ))

Nu er der noget der hedder at spærre ipadresse 

Og er da helt bekymret over at du skriver jeg og mine venner da et hurtigt tjek viser du deler ipadresse med de andre trolls.

Håber da ikke du selv tror det er "virkelige venner" for så ser det da mere skidt ud end først antaget ....

Anmeld

12. juni 2017

FruRejeSalat

Nu er der noget der hedder at spærre ipadresse 

Og er da helt bekymret over at du skriver jeg og mine venner da et hurtigt tjek viser du deler ipadresse med de andre trolls.

Håber da ikke du selv tror det er "virkelige venner" for så ser det da mere skidt ud end først antaget ....

Hej min kære Carina. Ja du har været på siden i mange år efterhånden også dengang jeg tabte mit barn Sebastian i akvariet var. Sikke en tid  

Nå men det med ip-addresserne er helt fint. Vi har 6 computere og 3-4 telefoner herhjemme. 

Kys 

Anmeld

12. juni 2017

FruRejeSalat

Derudover forstår jeg ikke hvad der er så forfærdeligt ved disse indlæg. De er oftest hylende morsomme (mest fordi jeg selv er pisse sjov) men også fordi det bringer smil frem hos mange brugere herinde ved jeg. 

Så ser man lige engang imellem bort fra jeres heftige debatter om Babymad og graviditet - så er disse indlæg et frisk pust til dagen 

Anmeld

12. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
FruRejeSalat skriver:

Kære du, jeg synes jo det er så sørgeligt, at det her er toppen af underholdning for dig. Vi kan jo bare trække lidt på skuldrene og vende fokus tilbage på vores børn, vores elskede mænd, givende arbejdsliv, hobbyer osv. Det er jo ikke os der har brug for dig. DU har brug for os, DU har brug for denne side til at give dit liv indhold, når nu DU og din lige så mislykkede her i livet venner (hvis eksistens kan tvivles på) vil grine af folk på en baby side. Det er så ynkeligt, og ufattelig trist, at du ikke selv kan se det. At du "sjældent har grint så meget" fortæller jo bare om en kedelig eksistens af et følelsesmæssigt og intellektuelt umodent menneske. Det er da ikke noget at være stolt af og vise over for andre mennesker. Af alle de uendelige muligheder og vidunderlige ting i livet, vælger du det her som det sjoveste? Kram til dig...

Anmeld

12. juni 2017

FruRejeSalat skriver:

Derudover forstår jeg ikke hvad der er så forfærdeligt ved disse indlæg. De er oftest hylende morsomme (mest fordi jeg selv er pisse sjov) men også fordi det bringer smil frem hos mange brugere herinde ved jeg. 

Så ser man lige engang imellem bort fra jeres heftige debatter om Babymad og graviditet - så er disse indlæg et frisk pust til dagen 

Set i lyset af hvor mange anmeldelser vi får - er det de færreste herinde der synes du er sjov. 

Du bestemmer selv men tænker da du kan bruge dine ressourser til noget bedre end at lave tråde om ingenting i et babyforum. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.