Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

Dorthe1986

Du skal virkelig overveje om det er smart at blive sammen med ham. Og her mener jeg overveje det meget grundigere end hvis han "blot" havde været utro. Vi snakker om en mand der har været og nok stadig er forelsket eller vild med en pige på 14. Uanset hvor moden hun end virker eller ser ud, burde han have en normal stopklods i hjernen der sagde "hun er et barn det er ikke ok". Men han har ladet flirten og højst sandsynligt også sex snakken køre. Og som jeg forstår det så er det hele noget der har kørt over nettet ? Mænd der får fat i unge piger online, handler sjældent om blot at holde i hånd og kramme. Der er ofte et motiv bag, enten skrive frækt, få hende til at sende nøgenbilleder eller måske endda så vidt som til at mødes med hende og have sex med hende. Jeg skriver af erfaring nu. Jeg har selv været ung og været online og mænd i alle aldre har ville alt muligt sygt. Du kan kalde det en fejl og han har indset det. Men det her er jo for fanden ikke en jævnaldrende han har snavet på ude i byen. Det her er et barn eller en meget ung kvinde som ikke forstår omfanget af det der foregår mellem to voksne mennesker. Jeg skal ikke gøre mig klog på ham men man er vel nødt til at tænde på meget unge piger førend man bevæger sig ud i det han har gjort. Og man kan jo ikke sådan lige fjerne det man tænder på. Det betyder jo at du skal leve med at vide at han tænder på så små piger. Jeg ville blive idiot hvis jeg havde en kæreste og hver gang vi stødte på nogle 14-årige, ville jeg jo komme til at tænke på det. Det her er ikke noget man bare lige lægger bag sig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Loa

Lugter desværre langt væk af en ekstrem usikker pige med lavt selvværd, siden hun mener hun ikke er mere værd end at tage sådan en idiot tilbage. 

Som de andre skriver, tænk på det du har skrevet for SÅ kort tid siden, og læs hvad du selv har skrevet han har gjort.

Det er IKKE okay. Og det er højst sandsynligt ikke sidste gang han gør sådan noget. 

Én ting er selv at lade sig træde på og blive behandlet SÅ dårligt, men når der er et barn indblandet, så har man et ansvar og en forpligtigelse, og det er filme at vise det barn hvilken opførsel man skal lægge for dagen.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Patriark

Yurie skriver:

Men hun er stadigvæk et barn.. Hvis han havde haft sex med hende, var han blevet dømt. En voksen mand tænder på et barn, det er forkert.

Man kan ikke have sex med et barn. Man kan voldtage et barn, men man kan sgu aldrig, som voksen, dyrke sex med et barn.

Anmeld Citér

7. juni 2015

TNBC

Patriark skriver:

Man kan ikke have sex med et barn. Man kan voldtage et barn, men man kan sgu aldrig, som voksen, dyrke sex med et barn.

Rolig nu.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.