Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

April mor

MediaAnarchy skriver:

Hvis du ved hvem pigen er, kunne det måske være en idé at kontakte hendes forældre. Evt anonymt. Fx opfordre dem til at tjekke hendes mobil. Så der er nogen der har øje for hvad der foregår der, inden det udvikler sig til noget værre rod.

og godt gået, at du slap ud af det!

Ved kun hvad hun hedder det er det. Og at det er på Facebook, ved ikke om de skriver på mobilen.. Men en veninde vil se om hun kan finde hendes forældre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

SandraXOXO

Hvordan går det med dig? Er der nogen Update? Håber du er okay

Anmeld Citér

6. juni 2015

April mor

SandraXOXO skriver:

Hvordan går det med dig? Er der nogen Update? Håber du er okay

Vi prøver og se om vi ik kan finde ud af det sammen, så vi har haft en god lang snak, og siden er det gået overraskende godt 

Anmeld Citér

6. juni 2015

flowerpot3

April mor skriver:

Vi prøver og se om vi ik kan finde ud af det sammen, så vi har haft en god lang snak, og siden er det gået overraskende godt 

Ih, tænk dig nu godt om!  Du skal ikke nøjes med en som ham, som tydeligvis slet ikke respekterer dig. DU fortjener bedre!

Anmeld Citér

6. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
April mor skriver:

Ikke nok med at han var dig utro, men han var sammen med en 14-årig......! Altså... Jeg ved ikke engang, hvad jeg skal skrive........ Hvis det virkelig er sandt, hvad du har skrevet tidligere, så synes jeg godt nok, du skal hanke op i dit selvværd og holde fast i din beslutning om at være enlig!

Anmeld Citér

6. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
April mor skriver:

Der kan være mange årsager bag utroskab - det er ikke nødvendigvis altid at manden er et klam svin. Altså jeg tænker at I har talt om hvad årsagen kunne have været hos ham så der kan arbejdes på det og ellers er der en masse arbejde ift. tillid. 

Det er nemt nok for andre at skrive at man bør skride, men jeg tænker at det ikke er så nemt når man har et barn sammen. Jeg synes det er flot I kæmper for jeres lille familie og jeg håber det lykkes for Jer, at komme over på den anden side, måske stærkere end nogensinde før 

rigtig meget held og lykke 

Anmeld Citér

7. juni 2015

April mor

mor:) skriver:

Der kan være mange årsager bag utroskab - det er ikke nødvendigvis altid at manden er et klam svin. Altså jeg tænker at I har talt om hvad årsagen kunne have været hos ham så der kan arbejdes på det og ellers er der en masse arbejde ift. tillid. 

Det er nemt nok for andre at skrive at man bør skride, men jeg tænker at det ikke er så nemt når man har et barn sammen. Jeg synes det er flot I kæmper for jeres lille familie og jeg håber det lykkes for Jer, at komme over på den anden side, måske stærkere end nogensinde før 

Det nemlig rigtig! Og vi kæmper, ikke mindst for vores familie men os for hinanden (: 

mange tak! Der skal arbejdes hårdt.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Hvis ens kæreste har været utro syv (SYV!) gange og skriver "romantisk" med en 14-årig (som 27-årig), så håber jeg ærlig talt, at de fleste mennesker - mænd som kvinder - vil pakke deres habengut og smutte! I den situation er det for mig ikke flot at kæmpe for sit "forhold" men derimod naivt grænsende til det absurde og total mangel på selvrespekt. Men jeg kan se på trådstarters svar, at den ikke kommer til at trænge ind lige foreløbig, så der er nok ingen pointe i, at jeg skriver mere.

Anmeld Citér

7. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PUHK skriver:

Hvis ens kæreste har været utro syv (SYV!) gange og skriver "romantisk" med en 14-årig (som 27-årig), så håber jeg ærlig talt, at de fleste mennesker - mænd som kvinder - vil pakke deres habengut og smutte! I den situation er det for mig ikke flot at kæmpe for sit "forhold" men derimod naivt grænsende til det absurde og total mangel på selvrespekt. Men jeg kan se på trådstarters svar, at den ikke kommer til at trænge ind lige foreløbig, så der er nok ingen pointe i, at jeg skriver mere.

Havde ikke lige fanget at det var sket 7 gange - men ja så er jeg enig med dig. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sprit25

Jeg kan godt forstå du vil kæmpe. Alt for ens barn. Men din kæreste lyder som en fyr med en hel masse problemer. Som 27 årige at tænde på en på 14 jeg synes det er slemt. 

Normalt er jeg ligeglad med alder men lige det der er simpelthen for voldsomt. Han "fejler" jo noget. Da jeg var 19 datede jeg en på 32, så næsten samme aldersforskel. Allerede den gang kunne jeg se han var umoden, ulogisk og simpelthen for latterlig. Han slås med han var vild med en så ung og samtidig at det var så "forkert"  

Men hvis du mener han har forandret dig er det jo godt. Men tænk dig om 

du må gerne skrive privat? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.