Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.674 visninger
43 svar
157 synes godt om
13. maj 2015

April mor

Jeg havde en profil herinde som hed april-baby men blev åbenbart slettet. Men nå, nu jeg gået fra kæresten og er nu blevet enlig mor. Vildt underligt og mærkeligt at tænke på. Men eftersom han gerne vil være sammen med små børn " 14 år " så kan jeg sku ik klare det, plus han er utro.. Han er 27.. Tak for alle jer som har fået banket det ind i hovedet på mig at jeg bare skal smuttet, det har virkelig været en hjælp. Det tog lang tid ja, men det gjort. Og puha..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
April mor skriver:

Jeg havde en profil herinde som hed april-baby men blev åbenbart slettet. Men nå, nu jeg gået fra kæresten og er nu blevet enlig mor. Vildt underligt og mærkeligt at tænke på. Men eftersom han gerne vil være sammen med små børn " 14 år " så kan jeg sku ik klare det, plus han er utro.. Han er 27.. Tak for alle jer som har fået banket det ind i hovedet på mig at jeg bare skal smuttet, det har virkelig været en hjælp. Det tog lang tid ja, men det gjort. Og puha..

Kæmpe kram. Håber du er ok! 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh nej dog! Er det ikke jer der næsten lige er blevet forældre? 

Hvordan fandt du ud af at han var utro? 

Håber du er okay 

Anmeld Citér

13. maj 2015

jenny4

Øh sammen med små børn? Hjælp mig lige til at forstå hvad du mener?

Anmeld Citér

13. maj 2015

April mor

jenny4 skriver:

14 årige piger når han selv er 27 år.

Anmeld Citér

13. maj 2015

God-mor

jenny4 skriver:

Mon ikke han har været i seng med en på 14 

Anmeld Citér

13. maj 2015

God-mor

April mor skriver:

Kæmpe kram! Håber du er okay og kan få lidt ro nu

Anmeld Citér

13. maj 2015

April mor

Mor11 skriver:

Åh nej dog! Er det ikke jer der næsten lige er blevet forældre? 

Hvordan fandt du ud af at han var utro? 

Håber du er okay 

Jo det er os.. 

Janen han har virket fraværende i forhold til overs forhold, så da han hele tiden sad med hans mobil oppe i snotten, tænkte jeg her til morgen " han arbejder jo om natten " at se i hans mobil og ved godt det er forkert men når han har dummet sig syv gange før så kan jeg ik lade vær.. Undskyld. Men det behøvede jeg ikke for hende pigen havde skrevet at hub os elsker ham med skat og hjerter og det hele. Os har hun så spurgt om hvor mange kærester han har.

Anmeld Citér

13. maj 2015

April mor

God-mor skriver:

Kæmpe kram! Håber du er okay og kan få lidt ro nu

Håber jeg os og tak! <3

Anmeld Citér

13. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
April mor skriver:

14 årige piger når han selv er 27 år.

Æhm. Det er strafbart.. Det ved han godt ikk? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.