Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2015

April mor

PUHK skriver:

Hvis ens kæreste har været utro syv (SYV!) gange og skriver "romantisk" med en 14-årig (som 27-årig), så håber jeg ærlig talt, at de fleste mennesker - mænd som kvinder - vil pakke deres habengut og smutte! I den situation er det for mig ikke flot at kæmpe for sit "forhold" men derimod naivt grænsende til det absurde og total mangel på selvrespekt. Men jeg kan se på trådstarters svar, at den ikke kommer til at trænge ind lige foreløbig, så der er nok ingen pointe i, at jeg skriver mere.

Har ingen steder skrevet han var utro syv gange, men dummede sig, der er nu en forskel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Sitrani

April mor skriver:

Har ingen steder skrevet han var utro syv gange, men dummede sig, der er nu en forskel.

Lige et par nysgerrige spørsmål...

Jeg kan ikke lade være med at bemærke, at du starter tråden med at skrive, hvor godt det er at du endelig fik besluttet dig for at gå fra ham.. at du allerede har det meget bedre alene... og nu er du sammen med ham igen..?! Det undrer mig bare at man kan ændre følelse og holdning så hurtigt...? Især når han har været dig utro, og tilmed skriver sammen med en lille pige??!!! Altså... umiddelbart tænker jeg, at så er man pædofil.??!! Er du ikke meget bekymret for ham?

En ting er at du gerne vil finde ud af det med ham, der synes jeg som sådan er fint nok... det er jo ikke vores sag at dømme. ... men må indrømme at jeg er dybt rystet over at han har romantisk kontakt med et barn! 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Carina:-)

Hun var 14 ....Behøver man sige mere....?

Anmeld Citér

7. juni 2015

God-mor

April mor skriver:

Vi prøver og se om vi ik kan finde ud af det sammen, så vi har haft en god lang snak, og siden er det gået overraskende godt 

Vil bare sige, pas nu på dig selv og jeres datter. Mon han har ændret sig over et par døgn? Jeg ved at kærlighed kan gøre en blind. Men det din kæreste har gang i er ikke normal adfærd og det er dybt bekymrende. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

TNBC

PUHK skriver:

Hvis ens kæreste har været utro syv (SYV!) gange og skriver "romantisk" med en 14-årig (som 27-årig), så håber jeg ærlig talt, at de fleste mennesker - mænd som kvinder - vil pakke deres habengut og smutte! I den situation er det for mig ikke flot at kæmpe for sit "forhold" men derimod naivt grænsende til det absurde og total mangel på selvrespekt. Men jeg kan se på trådstarters svar, at den ikke kommer til at trænge ind lige foreløbig, så der er nok ingen pointe i, at jeg skriver mere.

Helt enig.  Han tænder  på en 14årig, det er et barn. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

TNBC

April mor skriver:

Men hun er stadigvæk et barn.. Hvis han havde haft sex med hende, var han blevet dømt. En voksen mand tænder på et barn, det er forkert.

Anmeld Citér

7. juni 2015

lineog4

Stor respekt for I vil arbejde på jeres forhold. 

Men må sige, har har haft de 14 årige i skolen. Fair nok de er fysisk udviklede og sikkert også ældre i udseende (nogen af dem), men det er de ikke mentalt. 

Derfor hvis min mand havde en ord flirt med en 14 årig så ville jeg slet ikke kunne se hvordan han og jeg skulle kunne mødes som ligeværdige. 

Og endnu værre hvis ord flirten ikke handlede om flirten men om rent faktisk at få hende med i send - adrrr.....!

Anmeld Citér

7. juni 2015

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du ved godt du har pligt til ifølge loven at underrette kommunen,hvor den unge pige bor i,om din viden omkring deres forhold,da det er ulovligt,og betragtes som pædofili???

Anmeld Citér

7. juni 2015

SandraXOXO

April mor skriver:

Vi prøver og se om vi ik kan finde ud af det sammen, så vi har haft en god lang snak, og siden er det gået overraskende godt 

Okay. Pas nu godt på dig selv. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

loop

April mor skriver:

Nej det var jeg godt nok ikke blevet. 

Det er så klamt! 

Hold fast i det du selv skriver her.

Der er gået ca 14 dage siden du skrev dette. På hvilken måde har han ændret sig?, siden du har ændret din egen opfattelse så markant?

Jeg har et BARN på 14 år, og jeg ville blive rasende, hvis en 27 årig sendte kærlighedserklæringer til ham. 

Det er SÅ forkert det han har gang i. Godt nok skal man kæmpe, og særligt når der er børn involveret. Men der er også ting der er så uacceptale, at man ikke skal kæmpe. -Det her er en af dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.