Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

April mor

Mor11 skriver:

Æhm. Det er strafbart.. Det ved han godt ikk? 

tror ikke de har været i seng sammen, men de elsker åbenbart hinanden så højt at han vil ødelægge sin familie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
April mor skriver:

Jo det er os.. 

Janen han har virket fraværende i forhold til overs forhold, så da han hele tiden sad med hans mobil oppe i snotten, tænkte jeg her til morgen " han arbejder jo om natten " at se i hans mobil og ved godt det er forkert men når han har dummet sig syv gange før så kan jeg ik lade vær.. Undskyld. Men det behøvede jeg ikke for hende pigen havde skrevet at hub os elsker ham med skat og hjerter og det hele. Os har hun så spurgt om hvor mange kærester han har.

Sikke da et fjols! Synd for dig og baby! Håber i kommer godt igennem alt det næste der skal ske 

har du et sted at være eller er du tvunget til at bo sammen med ham til du finder en lejlighed? 

Anmeld Citér

13. maj 2015

jenny4

April mor skriver:

14 årige piger når han selv er 27 år.

Føj - det er da for vammelt. Og i øvrigt ulovligt!

Anmeld Citér

13. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Kæmpe stort 

har ikke lige læst med omkring det med din mand. Men det lyder til at du har taget er godt valg for dig og din baby(kan simpelthen ikke tage mennesker der er utro)

Håber at I har det godt trods omstændighederne

Anmeld Citér

13. maj 2015

Carina:-)

Puh ha ... Godt du tager ansvar for dit eget liv,for ham var du ikke blevet lykkelig med.

Og hvor ækelt er det lige at tænde på 14 årige børn :(

Anmeld Citér

13. maj 2015

April mor

Mor11 skriver:

Sikke da et fjols! Synd for dig og baby! Håber i kommer godt igennem alt det næste der skal ske 

har du et sted at være eller er du tvunget til at bo sammen med ham til du finder en lejlighed? 

Skal bo hos min mor indtil jeg finder noget at bo i (:

Anmeld Citér

13. maj 2015

SandraXOXO

Sikke dog et ækelt ulækkert stykke lort han er!! GODT du droppede ham, du er så meget mere værd.  Ej jeg er helt sur på dine vegne, at være utro når i lige har fået et barn og så MED et barn på 14???!!!! Hvad fanden tænker han på?!  Er sikker på du får det meget bedre uden ham. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

April mor

SandraXOXO skriver:

Sikke dog et ækelt ulækkert stykke lort han er!! GODT du droppede ham, du er så meget mere værd.  Ej jeg er helt sur på dine vegne, at være utro når i lige har fået et barn og så MED et barn på 14???!!!! Hvad fanden tænker han på?!  Er sikker på du får det meget bedre uden ham. 

Ja jeg ved det sku heller ikke hvad der sker for ham, det er for sygt! Ja har det allerede meget bedre nu ❤️

Anmeld Citér

13. maj 2015

April mor

Carina:-) skriver:

Puh ha ... Godt du tager ansvar for dit eget liv,for ham var du ikke blevet lykkelig med.

Og hvor ækelt er det lige at tænde på 14 årige børn :(

Nej det var jeg godt nok ikke blevet. 

Det er så klamt! 

Anmeld Citér

13. maj 2015

MediaAnarchy

Hvis du ved hvem pigen er, kunne det måske være en idé at kontakte hendes forældre. Evt anonymt. Fx opfordre dem til at tjekke hendes mobil. Så der er nogen der har øje for hvad der foregår der, inden det udvikler sig til noget værre rod.

og godt gået, at du slap ud af det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.