crish89 skriver:
Hej. Kender det alt for godt. Har forsøgt i 3 år nu, men uden held.. Har prøvet diverse Kure, kostvejleder og mm, men intet har virket..
Men nu Skal jeg virkelig bare tabe mig.
Jeg har startet ben hårdt nu. Alt hvad der hedder ris, pasta, kartofler, alt med hvede, rodfrugter(undtaget gulerod) og alle søde sager som slik, sodavand, saft med mere er smidt ud.man skal os helst undgå æble, pære og banan, der er for meget frugtsukker i.
Jeg spiser som regel :
morgenmad: 2 stk. Rug knækbrød med ost og kylligepølse eller andet sund pålæg. 2 glad vand til
formiddag: gulerod, agurk eller andet grøntsag i den stil.
Middag: 2 stk levevis rugbrød, med æg og kødpålæg og så tomat og agurk til.
Eftermiddag: gulerod eller cultura protein yoghurt drik med smag.
aften: et styk kød( må spise alt kød bare det er magert, uden fedt kanter, det vil sige kylling, kalkun, hakket oksekød 7-12% max, svinekød 3-7%, hakket kyllingekød, alm oksekød uden fedt.
det vigtigste i det hele er at du vælger dine madvare uden mange kulhydrater. Det er dem der påvirker det hele. Og så 2-4L vand om dagen og til aften er det halvdelen af maden der er grøntsager og så kun 1 stk kød.
Så har jeg hentet den app der heder slanke app, der kan du indtaste alt hvad du får og jeg spiser max 1550kalorier om dagen.
Håber du kan bruge det lidt
ellers hvis du har en mail, så kan jeg lige skrive til dig der?
Ved ikk hva jeg gør når jeg ikke kan lide kød ? Og må så ikke må spise ris , pasta og kartofler ..
Så kan jeg "kun" få salat ..