Hold da op det flot du har tabt så meget.. Tænker os jeg skal til lægen og få list råd og hjælp og vejning ville nok os være godt..
Tak, det er også dejligt. Og jeg lever ikke på en speciel måde, eller udelukker specielle fødevarer, og det kan jeg godt lide. Mine børn er store og de skal ikke sidde og se mor ikke må spise eks pasta, eller mor spiser kun 5 dage i ugen. De skal lære et naturligt forhold til mad. Hvor børnene tager en stor ske pasta tager jeg en lille osv. Jeg spiser også stadig slik.
Jeg taber mig også langsomt, så huden kan følge med uden at begynde at hænge. Min læge siger at ved et langsomt vægttab er det mere sandsynligt at det er varigt, også fordi de nye vaner ligger på rygraden.
Og som en god sidegevinst, er jeg samtidig med vægttabet også stoppet med at ryge. Det harmonerede simpelthen ikke med den sunde livsstil jeg har valgt.
ud over de ting jeg har skrevet, spiser jeg meget proteinholdigt og grøntsager, og drikker meget vand ca 4 l. Jeg er også høj, så om du må drikke så meget, eller hvor meget du skal have, er de nok en god ide at spørge lægen om.
måske din læge også har de hæfter jeg fik?
Jeg synes i øvrigt det var en tarvelig måde de serverede beskeden for dig på.
. ( jeg kan ikke slette disse tegn!å. ?
Anmeld
Citér