crish89 skriver:
Hej allesammen. Håber nok mest af alt på lidt råd eller nogen som har prøvet det samme som kunne komme med gode eller dårlig erfaringer. Ved slet ik hvor jeg skal starte.
Vi var til første samtale med fertilitetsbehandling i Odense igår og med beskeden om jeg kunne komme igen når jeg havde tabt 40kg, og uden nogen form for hjælp eller råd.. Så nu står jeg her og ved simpelthen ik hvordan jeg skal tabe alle de kg bare sådan lige..
Håber i vil komme med lidt input..
Jeg har ikke prøvet at skulle tabe 40 kg for at komme i beahndling... MEN jeg har tabt mig mange kilo, fordi jeg ville.
Først og fremmest skal du kigge på kosten. Jeg er IKKE fan af kure, men kostomlægning, at få gode vaner, det virker! Væk med de søde sager fra hjemmet, og gør det nemt at komme til noget sundt, hvis du skulle føle dif lidt lækkersulten. Hav skrællede gulerødder klar, sørg for at grønsagsskuffen ser indbydende ud 
Små måltider, men gerne 5-6 gange om dagen (3 hovedmåltider og 2-3 små mellemmåltider)
Og så motion. Det behøver ikke at være "hardcore træning", men pulsen skal op 
40 kg er ikke noget man BARE LIGE taber, men det kan godt lade sig gøre, hvis man har vilje 
Anmeld
Citér