40 kg vægttab ;( hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.883 visninger
44 svar
29 synes godt om
7. maj 2015

crish89

Hej allesammen. Håber nok mest af alt på lidt råd eller nogen som har prøvet det samme som kunne komme med gode eller dårlig erfaringer. Ved slet ik hvor jeg skal starte. 

Vi var til første samtale med fertilitetsbehandling i Odense igår og med beskeden om jeg kunne komme igen når jeg havde tabt 40kg, og uden nogen form for hjælp eller råd.. Så nu står jeg her og ved simpelthen ik hvordan jeg skal tabe alle de kg bare sådan lige.. 

Håber i vil komme med lidt input..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Jj1709

crish89 skriver:

Hej allesammen. Håber nok mest af alt på lidt råd eller nogen som har prøvet det samme som kunne komme med gode eller dårlig erfaringer. Ved slet ik hvor jeg skal starte. 

Vi var til første samtale med fertilitetsbehandling i Odense igår og med beskeden om jeg kunne komme igen når jeg havde tabt 40kg, og uden nogen form for hjælp eller råd.. Så nu står jeg her og ved simpelthen ik hvordan jeg skal tabe alle de kg bare sådan lige.. 

Var det mig, ville jeg kontakte en diætist og få hjælp, for det er virkelig mange kilo og man skal i den grad have en vilje uden lige til at kunne gøre det selv.. :-)

Anmeld Citér

7. maj 2015

forår

hvis du kan finde luft i økonomien til det, vil jeg helt klart anbefale en personlig træner.

Det er den bedste investering jeg har gjort.

Anmeld Citér

7. maj 2015

Missy_B

crish89 skriver:

Puha 40 kg det er godt nok meget at skulle tabe sig, men det kan lade sig gøre

Jeg tabte 23 kg på 5 måneder ved:

1) portionsanret din mad. 1 portion, og ikke mere.

2) erstat ris og pasta med grøntsager(squashpasta, blomkålsris)

3) gør maden lækker med krydderier

4) drik masser af vand

og så se om du kan få dyrket noget motion

Anmeld Citér

7. maj 2015

pussekat

crish89 skriver:

hejsa

jeg gik til diætist og det hjælp ikke så jeg fik en gb og tabe mig 81 kg på de må og det er mange kg du skal af med så  for det lykke for dig 

Anmeld Citér

7. maj 2015

merichs

crish89 skriver:

Jeg har ikke prøvet at skulle tabe 40 kg for at komme i beahndling... MEN jeg har tabt mig mange kilo, fordi jeg ville.

Først og fremmest skal du kigge på kosten. Jeg er IKKE fan af kure, men kostomlægning, at få gode vaner, det virker! Væk med de søde sager fra hjemmet, og gør det nemt at komme til noget sundt, hvis du skulle føle dif lidt lækkersulten. Hav skrællede gulerødder klar, sørg for at grønsagsskuffen ser indbydende ud

Små måltider, men gerne 5-6 gange om dagen (3 hovedmåltider og 2-3 små mellemmåltider)

Og så motion. Det behøver ikke at være "hardcore træning", men pulsen skal op

40 kg er ikke noget man BARE LIGE taber, men det kan godt lade sig gøre, hvis man har vilje

Anmeld Citér

7. maj 2015

Snoopy77

LCHF er rigtig godt til store vægttab

Anmeld Citér

7. maj 2015

crish89

Jj1709 skriver:

Var det mig, ville jeg kontakte en diætist og få hjælp, for det er virkelig mange kilo og man skal i den grad have en vilje uden lige til at kunne gøre det selv.. :-)

Mange tak for dit svar. Har forsøgt med diætist for ik ret lang tid siden of trods at dølge kostplaner røg der kun 2-3 kg på flere måneder.

men ja føler os det nærmest er uopnåelige med så mange kg og så bare tanken om vi ingen børn kan få før de er tabt 

Anmeld Citér

7. maj 2015

crish89

forår skriver:

hvis du kan finde luft i økonomien til det, vil jeg helt klart anbefale en personlig træner.

Det er den bedste investering jeg har gjort.

Det lyder ellers som en super ide, men økonomien er der desværre ikke til det lige nu. 

Mange tak for dit råd 

Anmeld Citér

7. maj 2015

crish89

Missy_B skriver:

Puha 40 kg det er godt nok meget at skulle tabe sig, men det kan lade sig gøre

Jeg tabte 23 kg på 5 måneder ved:

1) portionsanret din mad. 1 portion, og ikke mere.

2) erstat ris og pasta med grøntsager(squashpasta, blomkålsris)

3) gør maden lækker med krydderier

4) drik masser af vand

og så se om du kan få dyrket noget motion

Super mange tak for dine råd, det lyder helt klart som en overskuelig måde at lave madvaner om på og det skal prøves..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.