40 kg vægttab ;( hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2015

crish89

Maier skriver:

Jeg har hentet en App til min mobil hvor jeg kan taste alt ind hvad jeg spiser i løbet af en dag.

I appen er der desuden en masse basis fødevarer hvor man kan se hvor mange kalorier der er i hver - meget overskueligt. 
Jeg har indtil nu tabt 1 kg om ugen ved at holde mig til det kalorieindtag man må få. 

Desuden kan man i den tilkøbte del (basis er gratis!) taste motion ind som så modregnes så man kan spise mere.

http://www.slankeapp.dk/

Og på tlf søger du bare på "slanke app"

Held og lykke med det hele 

Tusind tak den er fundet, den er bare super god.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Studerendemor

Puha 40 kg det er godt nok meget at skulle tabe sig, men det kan lade sig gøre

Jeg tabte 23 kg på 5 måneder ved:

1) portionsanret din mad. 1 portion, og ikke mere.

2) erstat ris og pasta med grøntsager(squashpasta, blomkålsris)

3) gør maden lækker med krydderier

4) drik masser af vand

og så se om du kan få dyrket noget motion

Det er faktisk i store træk sådan jeg tabte knap 40 kg. på ca. tre år sammen med 5:9, hvor jeg fastede fra aftensmad til aftensmad, så min datter ikke opdagede noget (kombineret med masser af konditions-, interval- og styrketræning) 

Anmeld Citér

9. maj 2015

crish89

Mor i Aarhus skriver:

Det er faktisk i store træk sådan jeg tabte knap 40 kg. på ca. tre år sammen med 5:9, hvor jeg fastede fra aftensmad til aftensmad, så min datter ikke opdagede noget (kombineret med masser af konditions-, interval- og styrketræning) 

Okay super. Mange tak for dine råd..  

Anmeld Citér

9. maj 2015

Sajida2006

chris87 har du en mail jeg kan kontakte dig på?

Anmeld Citér

9. maj 2015

crish89

Sajida2006 skriver:

Jeps kan du tro.

chansenlucky@gmail.com

Anmeld Citér

10. maj 2015

crish89

Sajida2006 skriver:

Jeps min mail er: Chansenlucky@gmail.com

du er velkommen til at skrive til mig der.  

Anmeld Citér

10. maj 2015

crish89

crish89 skriver:

Hej. Tænker os det kræver masser af vilje for at kunne tabe så mange kg. Jeg har allerede smidt alt usundt også kartofler, pasta og ris ud af huser, så tænker det skal fyldes op med grøntsager og sund mad. 

Går nogle lange ture i rimelig tempo hver dag og så skal jeg se om jeg kan vænne mig til mange små måltider i stedet for kun de stykker jeg plejer. .  Mange tak for dine gode råd..

Det kræver helt sikkert vilje til det, og min motivation er så at vi ik kan komme i fertilitetsbehandling før de er tabt og derfor kommer der heller ingen ønske børn før.. Så det motivere os meget. Men den var hård at få smidt i hovedet.. 

Det lyder super godt 

jeg har også smidt alt ud og det usunde er erstattet med gulerod og agurk stænger med dip til og kartoffel Chips og æble Chips, super lækkert og nemt at lave til snacks.. Lyder lækkert med en masse grøntsager, det har vi os fået ind i huset, masse grønt og magert kød.. 

Fedt du har overskuddet til de lange gå ture samtidig, jeg tager nogle korte men et par gange om dagen i stedet.. 

Ja det synes jeg er noget af det sværeste, det er at spise mange små måltider, når man ikke er vant til det. Men forsøger bare at spise morgenmad, lige et par gulerødder om formiddagen, så 2 stk rugbrød med kødpålæg, ost og æg til, så tager jeg igen gulerod, agurk eller cultura yoghurt protein drik med smag til eftermiddag og så bare masser af grøntsager og lidt kød aften, så snacks til senere på aften.. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

TR

Missy_B skriver:

Puha 40 kg det er godt nok meget at skulle tabe sig, men det kan lade sig gøre

Jeg tabte 23 kg på 5 måneder ved:

1) portionsanret din mad. 1 portion, og ikke mere.

2) erstat ris og pasta med grøntsager(squashpasta, blomkålsris)

3) gør maden lækker med krydderier

4) drik masser af vand

og så se om du kan få dyrket noget motion

Vil rigtig gerne hører mere om hvordan du tabt dig ? 

Jeg vil SÅ gerne tabe mig , men kan ikk

Anmeld Citér

11. maj 2015

crish89

TR skriver:

Vil rigtig gerne hører mere om hvordan du tabt dig ? 

Jeg vil SÅ gerne tabe mig , men kan ikk

Hej. Kender det alt for godt. Har forsøgt i 3 år nu, men uden held.. Har prøvet diverse Kure, kostvejleder og mm, men intet har virket.. 

Men nu Skal jeg virkelig bare tabe mig. 

Jeg har startet ben hårdt nu. Alt hvad der hedder ris, pasta, kartofler, alt med hvede, rodfrugter(undtaget gulerod) og alle søde sager som slik, sodavand, saft med mere er smidt ud.man skal os helst undgå æble, pære og banan, der er for meget frugtsukker i.  

Jeg spiser som regel :

morgenmad: 2 stk. Rug knækbrød med ost og kylligepølse eller andet sund pålæg. 2 glad vand til

formiddag: gulerod, agurk eller andet grøntsag i den stil. 

Middag: 2 stk levevis rugbrød, med æg og kødpålæg og så tomat og agurk til. 

Eftermiddag: gulerod eller cultura protein yoghurt drik med smag.

aften: et styk kød( må spise alt kød bare det er magert, uden fedt kanter, det vil sige kylling, kalkun, hakket oksekød 7-12% max, svinekød 3-7%, hakket kyllingekød, alm oksekød uden fedt. 

det vigtigste i det hele er at du vælger dine madvare uden mange kulhydrater. Det er dem der påvirker det hele. Og så 2-4L vand om dagen og til aften er det halvdelen af maden der er grøntsager og så kun 1 stk kød. 

Så har jeg hentet den app der heder slanke app, der kan du indtaste alt hvad du får og jeg spiser max 1550kalorier om dagen. 

Håber du kan bruge det lidt  

ellers hvis du har en mail, så kan jeg lige skrive til dig der? 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Maja88

Tæl dine kcal og skriv ALT op hvad du spiser... ned til mindste rosin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.