Øhm ja. ser jeg syner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2015

Snevejr84

Tillykke ikke test hver dag men vent et par dage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Kærlighediminmave

Snevejr84 skriver:

Tillykke ikke test hver dag men vent et par dage. 

Okay tak prøver at holde snitterne fra testen, havde dog overvejet at tisse på en clearblue

Anmeld Citér

28. april 2015

Putomanen

nullermand15 skriver:

Ja jeg ved ik hvad jeg skal tro

Uvisheden er forfærdelig

Anmeld Citér

28. april 2015

jenny4

nullermand15 skriver:

Her

Den er altså alle tydeligere end min var og jeg er nu 36+4.

håber på det bedste for dig.

Anmeld Citér

28. april 2015

Kærlighediminmave

jenny4 skriver:

Den er altså alle tydeligere end min var og jeg er nu 36+4.

håber på det bedste for dig.

Tak for din kommentar. Jeg vil så gerne kunne være glad, men er så nervøs. Tror jeg vil købe en digital test idag, hvis der står sort på hvidt kan det måske banke lidt ro ind i hovedet på mig. Men på den anden side hvis den siger negativ tror jeg at jeg går ud af mit gode skind

Anmeld Citér

28. april 2015

jenny4

nullermand15 skriver:

Tak for din kommentar. Jeg vil så gerne kunne være glad, men er så nervøs. Tror jeg vil købe en digital test idag, hvis der står sort på hvidt kan det måske banke lidt ro ind i hovedet på mig. Men på den anden side hvis den siger negativ tror jeg at jeg går ud af mit gode skind

Du kan prøve alle de test du vil, men det vil hverken gøre fra eller til - hvis baby er der, så er den der og hvis ikke, jamen så skal I igang med iui. 

Tag en test og hold så pause og lav noget der får dine tanker lidt væk. Hvis den er positiv så tro på det og glæd dig over den/de lille/små spire/r, der selv kunne finde vej. 

Men I min optik har alle de test du har vist os været positive 

Anmeld Citér

28. april 2015

Kærlighediminmave

jenny4 skriver:

Du kan prøve alle de test du vil, men det vil hverken gøre fra eller til - hvis baby er der, så er den der og hvis ikke, jamen så skal I igang med iui. 

Tag en test og hold så pause og lav noget der får dine tanker lidt væk. Hvis den er positiv så tro på det og glæd dig over den/de lille/små spire/r, der selv kunne finde vej. 

Men I min optik har alle de test du har vist os været positive 

Ja du har jo ret. Det er da frygteligt at være sådan et nervevrag

Anmeld Citér

28. april 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Ikke tag en digital! Man skal være ret meget gravid før den siger "gravid".. Så du vil blive ked af det!! 

I min første graviditet kunne jeg teste vil godt på valmed/Matas (samme producent) Men i den her graviditet kunne den dårligt vist noget som helst, men så købte jeg den fra Rema 1000 og så blev vi lykkelige! Weee hvor den var positiv på endda eftermiddag urin  

Anmeld Citér

28. april 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Ikke tag en digital! Man skal være ret meget gravid før den siger "gravid".. Så du vil blive ked af det!! 

I min første graviditet kunne jeg teste vil godt på valmed/Matas (samme producent) Men i den her graviditet kunne den dårligt vist noget som helst, men så købte jeg den fra Rema 1000 og så blev vi lykkelige! Weee hvor den var positiv på endda eftermiddag urin  

Uha okay så venter jeg lige med den  

Anmeld Citér

29. april 2015

maak

Du er da så gravid! 

En streg er en streg, også selvom den er svag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.