Øhm ja. ser jeg syner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.517 visninger
74 svar
30 synes godt om
27. april 2015

Kærlighediminmave

Ja sagen er den at jeg venter på mens så vi endelig kan starte første forsøg med iui behandling. Jeg er endelig begyndt at få ømme bryster og små kramper i underlivet hvilket betyder der er ved at blive forberedt til mens. Ja egentlig plejer jeg ikke at teste. Men ved ikke hvorfor jeg fik en underlig trang til at prøve. Øh kiggede ikke på testen før der faktisk var gået 5 min. Hvad siger i?  Måske er den ikke så tydelig på billedet men står jeg med den i strakt arm kan jeg sagtens se den?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

AnnaK89

Jeg kan sagtens se den

Forsigtigt tillykke  

Anmeld Citér

27. april 2015

Kærlighediminmave

FruNK skriver:

Jeg kan sagtens se den

Forsigtigt tillykke  

Tak fordi du kan se den så er jeg ikke sker. Men jeg tør ikke tage imod nogen tillykke endnu, det kan være jeg har testen alt for tidligt da jeg har meget uregelmæssig cyklus. Eller det kan være testen driller mig. Den havde lige ramt 5 min. Da jeg kiggede men. Ja.. Puha.. 

Anmeld Citér

27. april 2015

Goggelogge

Jeg kan også godt se den 

Anmeld Citér

27. april 2015

Kærlighediminmave

Goggelogge skriver:

Jeg kan også godt se den 

Puha nu synes jeg det kommer tæt på. Jeg holder mig i ro indtil imorgen tidlig, den er taget med eftermiddag urin og efter 2 glas væske. Jeg stoler ikke på det. Bliver helt dårlig ved tanken om det. Tør ikke håbe endnu

Anmeld Citér

27. april 2015

Rockertand

nullermand15 skriver:

Ja sagen er den at jeg venter på mens så vi endelig kan starte første forsøg med iui behandling. Jeg er endelig begyndt at få ømme bryster og små kramper i underlivet hvilket betyder der er ved at blive forberedt til mens. Ja egentlig plejer jeg ikke at teste. Men ved ikke hvorfor jeg fik en underlig trang til at prøve. Øh kiggede ikke på testen før der faktisk var gået 5 min. Hvad siger i?  Måske er den ikke så tydelig på billedet men står jeg med den i strakt arm kan jeg sagtens se den?  

Kan sagtens se den - håber på positiv opdatering i morgen.

Anmeld Citér

27. april 2015

Kærlighediminmave

Rockertand skriver:

Kan sagtens se den - håber på positiv opdatering i morgen.

Tak! Det håber jeg virkelig også. Nu bliver jeg bare meget nervøs for imorgen. Man kan jo ikke lade være med endelig at håbe igen. Og jeg kender jo skuffelsen, så ved hvad der venter mig (måske) men tak For at bekræfte mig i at jeg ikke er blevet skør!

Anmeld Citér

27. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg kan godt se noget.. Men om det er en skyggestreg eller hvad det vil jeg ikke udtale mig om.. - tag en igen i morgen og i overmorgen og se om den er mere tydelig..

Men synes da der ser ud som om den er på rette vej

Anmeld Citér

27. april 2015

Kærlighediminmave

Oddi skriver:

Jeg kan godt se noget.. Men om det er en skyggestreg eller hvad det vil jeg ikke udtale mig om.. - tag en igen i morgen og i overmorgen og se om den er mere tydelig..

Men synes da der ser ud som om den er på rette vej

Ja jeg tænkte jo også straks skyggestreg. Dem har jeg fået mange af, dog aldrig på de er små strips. De har været min værste fjende. Aldrig skyggen af noget som helst end ikke efter en time. (ja man var vel desperat det første halve år) 

Anmeld Citér

27. april 2015

Kærlighediminmave

Okay nu har test monsteret fået fat! Øverste test taget kl 15 (stregen kom da der var gået 5 min) nederste test taget 18.40 svag skygge kom efter 2 min. Og blev stærkere i farven. Igen er de tydeligere i virkeligheden og kan nemt ses i udstrakt arm.. Snit... Jeg tror fanme jeg er gravid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.