Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Det er helt bestemt nok
Det er helt bestemt nok
Det var mit stikord!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nullermand15 skriver: Det var mit stikord!!
Jeg krydser fingre!
Putomanen skriver: Jeg krydser fingre!
Hmm... lidt skuffende test, den nederste er den fra idag efter seks timers søvn, de to andre Igår kl 15 (den øverste og 18.40 den midterste) synes også mine ømme bryster er på retur
Her
Jeg kan godt se, at den ser en smule svagere ud end de tests fra i går
Men det er svært at sige, hvad det skyldes.
Jeg ville tage en test igen i morgen tidlig, selvom det er svært at vente.
nullermand15 skriver: Så kommer der bare nye bekymringer nu når man endelig lykkedes. Nu er man bare for at menstruation dukker op alligevel. Puha det er svært at være kvinde, tror jeg venter lidt med at glæde mig for meget
Så kommer der bare nye bekymringer nu når man endelig lykkedes. Nu er man bare for at menstruation dukker op alligevel. Puha det er svært at være kvinde, tror jeg venter lidt med at glæde mig for meget
Ja lige præcis. Ja så nervøs for at menses alligevel dukker op. Og tanken om at det jo ik er sikkert før de der uger mm. Alt for mange bekymringer, men forsøger at tænke positivt Ja svært at være kvinde.
nullermand15 skriver: Her
Håber du er heldig hvad jeg kan
Putomanen skriver: Jeg kan godt se, at den ser en smule svagere ud end de tests fra i går Men det er svært at sige, hvad det skyldes. Jeg ville tage en test igen i morgen tidlig, selvom det er svært at vente.
Ja jeg ved ik hvad jeg skal tro
nullermand15 skriver: Hmm... lidt skuffende test, den nederste er den fra idag efter seks timers søvn, de to andre Igår kl 15 (den øverste og 18.40 den midterste) synes også mine ømme bryster er på retur
Men den fra igår har jo også ligget siden igår og er derfor meget tydeligere. Mener at mine gjorde det samme i MANGE dage, før er blev ret kraftige tror jeg var 4+2 før de sådan rigtigt bragede igennem
Os&lilledig skriver: Men den fra igår har jo også ligget siden igår og er derfor meget tydeligere. Mener at mine gjorde det samme i MANGE dage, før er blev ret kraftige tror jeg var 4+2 før de sådan rigtigt bragede igennem
Tak jeg må vel bare vente og se, men hold k... Hvor er det hårdt at gå og ikke vide hvordan hulen det ender. Men ja. Der er vel NOGET og jeg har ikke ondt eller bløder enten er jeg omkring 4+0 plus minus eller også omkring 3+0 plus minus for vi har kun haft sex 3 gange denne måned, og den ene gang var i søndags så den tæller ikke med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128