Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan godt ane en streg.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nullermand15 skriver: Her
Her
Forsigtigt tillykke
Babydrøm skriver: Forsigtigt tillykke
Tak. Jeg kan slet ikke tro på det endnu
nullermand15 skriver: Tak. Jeg kan slet ikke tro på det endnu
Kender det alt for godt testede positiv for næsten 2 uger siden, og kunne slet heller ik forstå det forsøger stadig at tro på det
Babydrøm skriver: Kender det alt for godt testede positiv for næsten 2 uger siden, og kunne slet heller ik forstå det forsøger stadig at tro på det
Så kommer der bare nye bekymringer nu når man endelig lykkedes. Nu er man bare for at menstruation dukker op alligevel. Puha det er svært at være kvinde, tror jeg venter lidt med at glæde mig for meget
nullermand15 skriver: Så kommer der bare nye bekymringer nu når man endelig lykkedes. Nu er man bare for at menstruation dukker op alligevel. Puha det er svært at være kvinde, tror jeg venter lidt med at glæde mig for meget
Har du testet her til morgen?
mortilfreja skriver: Har du testet her til morgen?
Nej først om.et par timer. Jeg arbejder om natten så skal lige sove hjemme først. Men er ved at dø a spænding
nullermand15 skriver: Nej først om.et par timer. Jeg arbejder om natten så skal lige sove hjemme først. Men er ved at dø a spænding
Ja det kan jeg godt forstå du er
mortilfreja skriver: Ja det kan jeg godt forstå du er
Er 6 timers tisse pause nok? jeg bliver ved med at vågne fordi jeg skal tisse
nullermand15 skriver: Er 6 timers tisse pause nok? jeg bliver ved med at vågne fordi jeg skal tisse
Det er helt bestemt nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128