Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes det er mærkeligt at de som de første ikke tager en blodprøve?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa
her du være til scaning og hvad sige den jeg for der er når det ind
Mulle0802 skriver: Synes det er mærkeligt at de som de første ikke tager en blodprøve?
De scannede og tog blodprøver og skal have en mere mandag.
pussekat skriver: hejsa her du være til scaning og hvad sige den jeg for der er når det ind
Tom livmoder viste scanningen. Fik taget blodprøver så må vi se. Men jeg er sikker på jeg ikke er gravid længere
nullermand15 skriver: Tom livmoder viste scanningen. Fik taget blodprøver så må vi se. Men jeg er sikker på jeg ikke er gravid længere
øvøv det er jeg af at høre
Det er jeg ked af at høre, kan det være uden for livmoderen så? For gravid har du da været!?
Mulle0802 skriver: Det er jeg ked af at høre, kan det være uden for livmoderen så? For gravid har du da været!?
De tjekkede det hele de kunne ikke se nogen steder det er øv men ja der er jo ikke noget at gøre ved det. Vi.må bare håbe der ikke går et år mere
Kan det Være du ikke er så langt henne? Jeg blev skannet da jeg var 4+5 og der kunne man ikke se noget som helst.
S*DD skriver: Kan det Være du ikke er så langt henne? Jeg blev skannet da jeg var 4+5 og der kunne man ikke se noget som helst.
Med kraftig blødning og mens smerter så nej det tror jeg ikke. har heller ikke ømme bryster længere efter jeg begyndte at bløde.
nullermand15 skriver: Med kraftig blødning og mens smerter så nej det tror jeg ikke. har heller ikke ømme bryster længere efter jeg begyndte at bløde.
Øv nej... Men jeg krydser og tror stadig på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128