Det gør så ondt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2015

MorTilN

Mettefpigen skriver:

Det er rigtigt, men da er det at jeg tænker at da kender vi ikk grunden til at hun stadig går i skole... 

Det gør vi jo det er for at hun kan slutte til sommer og så tage barslen senere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Der kan Være mange grunde til at har brug for nogle timer alene... manden har f.eks. stress...

Har man kolikbarn og man har brug for et par timer - ja det forstår jeh godt. 

At manden har stress - det havde min mand også og så må man for en periode være den der har det store ansvar. Jeg taler jo ikke om man slet ikke må forlade sit barn det første år - men i det her tilfælde var barnet 14 dage

Anmeld Citér

25. april 2015

Mettefpigen

Anonymbebs skriver:

Det gør vi jo det er for at hun kan slutte til sommer og så tage barslen senere

Jaa, men der kan jo også ligge mere bag som vi ikk ved... 

Anmeld Citér

25. april 2015

Mettefpigen

mor:) skriver:

Har man kolikbarn og man har brug for et par timer - ja det forstår jeh godt. 

At manden har stress - det havde min mand også og så må man for en periode være den der har det store ansvar. Jeg taler jo ikke om man slet ikke må forlade sit barn det første år - men i det her tilfælde var barnet 14 dage

Jaa det er jeg enig i... Men der kan jo være nogle ting der gør at hun følte at hun stadig var nødt til at blive på skolen...

Anmeld Citér

25. april 2015

Sandratoft

Mettefpigen skriver:

Altså da bassen blev født blev han også passet første gang i et par timer 2 gange og en gang med overnatning inden for den første måned... og pågrund af en krise blev han passet en weekend da han var halvanden måned... er jeg så også en dårlig mor??.. 

Synes der bliver dømt meget uden at kende historien... ts skriver nogle ting men vi har ikk hørt den anden side.... 

Altså om der er en god grund eller ej, så går det stadig ud over barnet, så jeg synes stadig det er meget forkert. Barnet kan jo ikke mærke at forældrene er væk pga en biograftur eller en fødselsdepression. 

Anmeld Citér

25. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mettefpigen skriver:

Jaa det er jeg enig i... Men der kan jo være nogle ting der gør at hun følte at hun stadig var nødt til at blive på skolen...

Jeg kan ikke se hvad det skulle være - det er ganske enkelt en fejlprioritering. 

Anmeld Citér

25. april 2015

MorTilN

Mettefpigen skriver:

Jaa, men der kan jo også ligge mere bag som vi ikk ved... 

Kan stadig ikke se hvad der skulle være vigtigere ind ens 1½ måned gamle barn man SELV har valgt at få som man ved er fuldstændig afhængig af mor og far som bare ikke er der fordi, ud over at mor vælger at studere fra 8-16 hver dag mens baby er hos mormor eller moster og hun har sikkert også har lektier for der skal laves og far som måske har stress eller måske bare ikke gider sit barn for det er sku for hårdt, så vil de HELLER i byen, ud og spise og i biografen ISTEDET for at være sammen med deres EGEN baby.

Et er at tage på studie fra 8-16 når barnet er så lille men så må hun sku være der for sit barn når hun har fri og når far smider håndklædet i ringen og ikke kan overskue at passe sit eget barn men tager med glæde i byen, i biografen og ud at spise i stedet for at tage vare på det liv de selv har VALGT at sætte i verden, igen så må hun jo tage sig af sit barn, nu de heldige at moster og mormor kan tage barnet men hvad så vis den mulighed ikke var der? skulle deres knap 2 måneder gamle baby så i vuggestue/dagpleje fordi mor vil studere og far ikke kan magte sit eget barn?

Anmeld Citér

25. april 2015

Mettefpigen

Sandratoft skriver:

Altså om der er en god grund eller ej, så går det stadig ud over barnet, så jeg synes stadig det er meget forkert. Barnet kan jo ikke mærke at forældrene er væk pga en biograftur eller en fødselsdepression. 

Nej det kan barnet ikk mærke, men det er jo bedst at barnet er ved nogle som kan tage vare på dem end at de er hos nogle som ikk kan...  for mig er det det bedste for barnet...

Anmeld Citér

25. april 2015

Mettefpigen

mor:) skriver:

Jeg kan ikke se hvad det skulle være - det er ganske enkelt en fejlprioritering. 

Nej men det er jo også deres situation, ikk vores... vi kender Heller ikk hele deres situation kun det der er fortalt...

Anmeld Citér

25. april 2015

Mettefpigen

Anonymbebs skriver:

Kan stadig ikke se hvad der skulle være vigtigere ind ens 1½ måned gamle barn man SELV har valgt at få som man ved er fuldstændig afhængig af mor og far som bare ikke er der fordi, ud over at mor vælger at studere fra 8-16 hver dag mens baby er hos mormor eller moster og hun har sikkert også har lektier for der skal laves og far som måske har stress eller måske bare ikke gider sit barn for det er sku for hårdt, så vil de HELLER i byen, ud og spise og i biografen ISTEDET for at være sammen med deres EGEN baby.

Et er at tage på studie fra 8-16 når barnet er så lille men så må hun sku være der for sit barn når hun har fri og når far smider håndklædet i ringen og ikke kan overskue at passe sit eget barn men tager med glæde i byen, i biografen og ud at spise i stedet for at tage vare på det liv de selv har VALGT at sætte i verden, igen så må hun jo tage sig af sit barn, nu de heldige at moster og mormor kan tage barnet men hvad så vis den mulighed ikke var der? skulle deres knap 2 måneder gamle baby så i vuggestue/dagpleje fordi mor vil studere og far ikke kan magte sit eget barn?

Næ men det er igen også deres situation og ikk vores... vi ved kun det der er blevet fortalt og ikk det det der sker i deres privatliv... Derfor skrev jeg at man ikk ved om der ligger mere bag...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.