Anonym skriver:
Jeg har en veninde som jeg virkelig er tæt med, så tæt at hun har spurgt om jeg vil være gudmor til hendes vidunderlige datter der er født den 9 marts <3 

men nu er jeg virkelig så ked af det på barnets vejne, jeg er selv gravid, og måske er det bare mit hoved/hormoner, men jeg kan virkelig ikke forstå det, og vil egentligt bare holde min bib, men alligevel åhh svært . .
Det er nemlig sådan, at baby jo kun er lige knap 1 ½ måned gammel, og allerede 14 dage efter fødsel vælger hun at starte sin skole op igen, syntes da det er sejt, men far væler at smide håndklædet i ringen en uge senere, og nu bliver baby afleveret hos mormor eller søster hver dag
oveni det, har de været i biffen for at se film allerede 3 gange!
i mit hoved gør man ikke det mod sin baby, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan man bare kan aflevere og gå igen på den måde 
jeg har 2 børn i forvejen, og jeg kunne aldrig drømme om det mens de var så små. . er det bare mig?
åhh jeg har så ondt af hende når jeg høre de igen igen i aften skal i (byen) og spise og se film 
Det med studie, ville jeg ikke kalde uansvarligt, for det er jo for at hun kan blive færdig her til sommer i stedet for at tage det hele om.. Og det er fair nok at hun kan det, men.. at hun så bare aflevere pigen til bedste og moster for at gå i byen/biffen hele tiden.. Der knækker filmen for mig, hvem går i biffen så meget overhovedet??? Pigen er 1½måned gammel, hun skal have en rutine, tryghed om aftenen.. Ikke at de bare pisse af til et eller andet sted og overlader barnet til en anden.
Ja det er pisse synd for pigen.. Jeg passer to børn, hvor mor også tager væk hele tiden, (læs;flere dage af gangen, nogen gange), i byen, til det ene og det andet, og efterlader de små med far eller mig, de er 13(14måneder i morgen) og 27måneder, og sådan har det været siden den lille var en måned. Det resultere i at, ja de er glade for at hun kommer hjem, men så er der heller ikke meget mere i det, de er ikke påvirket af at hun er væk i længere tid(intet savn), ingen reaktioner eller noget, men far var væk fra onsdag morgen til torsdag aften(i går), drengen havde savnet sin far(gråd) og havde voldsom reaktion da han skulle sove, fordi han var bange for at far forsvandt igen.
Ved du hvorfor at hun hellere vil i byen/biffen, end at sidde hjemme med den lille?? Især efter at have været i skole hele dagen? (jeg kender grunden til hvorfor hun er væk så meget her)
Har du snakket med hende om det?