3. Gang - vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

Annemette07

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Altså min planer holder jeg nok ikk, men hvis jeg havde en af hver, ville jeg ikke vide det. Men om jeg kunne holde det hvis det så skete ved jeg ikke :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

MMOGM

catharina skriver:

er du gravid igen søtte??

Nej er ikke gravid endnu, men vi arbejder på det søde 

Anmeld Citér

23. april 2015

MMOGM

Tusinde tak for alle jeres svar 

jeg tror jeg har valgt ikke at vide det, når vi engang er heldige at blive gravide  men måske det ændre sig hahaha

Anmeld Citér

24. april 2015

MorTilDenDejligste

MMOGM skriver:

Nej er ikke gravid endnu, men vi arbejder på det søde 

som i dog kan formere jer søde  bliver hyggeligt at kunne følge det igen 

Anmeld Citér

24. april 2015

MMOGM

catharina skriver:

som i dog kan formere jer søde  bliver hyggeligt at kunne følge det igen 

Hahaha  ja vi er rimelig produktive. 

Hihi ja bliver spændende hvor hurtigt det går 

Anmeld Citér

24. april 2015

BetonSlotsPrinsesserne

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Første gang vidste jeg det ikk. Sådan har jeg altid ønsket at det sku være. Men denne gang er jeg sat til at føde i sommerferien, og derfor har jeg valgt og ville have det hele klart til, og gad altså ikk vaske alt pige tøjet fra sidst, for så at det blev en dreng. Så denne gang ved jeg kønnet.  

Det er virkelig mærkeligt! 

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

Hvad har det at gøre med om man har en af hver??? 

Jeg har 2 drenge og har allerede besluttet mig for, at næste gang vil jeg ikke kende kønnet  

Anmeld Citér

25. april 2015

Benjamins'mor

Da jeg ventede min søn fik jeg det afvide til MD i uge 21. Da vidste jeg ikke man kunne købe tidlige scanninger. Så med min datter stod jeg på scanningsklinikken 14+2, kunne simpelthen ikke vente. Udover det var det en totalt fed oplevelse og alle pengene værd. 

Men jeg tror ikke jeg kan vide hvordan jeg har det med nr. 3 før jeg står i det. Egentligt kunne det være meget spændende ikke at vide noget, men om jeg havde tålmodigheden ved jeg simpelthen ikke. 

Men nu står jeg midt i skilsmisse så det bliver alligevel ikke aktuelt foreløbigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.