3. Gang - vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
47 svar
21 synes godt om
21. april 2015

MMOGM

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

M (:

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Jeg ville ikke kende kønnet, men det har jeg heller ikke gjort de første to gange (:

Anmeld Citér

21. april 2015

MMOGM

M (: skriver:

Jeg ville ikke kende kønnet, men det har jeg heller ikke gjort de første to gange (:

Vildt! 

Hvordan har du forberedt dig? Kun købt neutralt? 

Anmeld Citér

21. april 2015

MorTilEn2013Dreng

MMOGM skriver:

hvad ville i? 

Jeg ville være for nysgerrig 

Anmeld Citér

21. april 2015

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

Jeg ville være for nysgerrig 

Ja ved heller ikke om jeg ville kunne holde det ud haha!

Anmeld Citér

21. april 2015

MorTilEn2013Dreng

MMOGM skriver:

Ja ved heller ikke om jeg ville kunne holde det ud haha!

Haha 

jeg vil have kønnet af vide næsten så snart jeg har testet positiv. Jeg er alt for nysgerrig til at kunne vente synes det svært nok og vente til uge 14  

Anmeld Citér

21. april 2015

mortilnoahogmelina

Hvis jeg er så heldig at få nr 3 , vil jeg forblive uviden om kønnet i 9 måneder . 

Har en af hver nu ��

Anmeld Citér

21. april 2015

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

Haha 

jeg vil have kønnet af vide næsten så snart jeg har testet positiv. Jeg er alt for nysgerrig til at kunne vente synes det svært nok og vente til uge 14  

Med mine to børn har jeg også stået på scannings klinikken kl 10 uge 14+0, men tror også bare det kunne være SÅ vildt, ikke at vide noget. Hehe  

men vil også gerne kunne forberede mig, uden alt skal være neutralt

Anmeld Citér

21. april 2015

MMOGM

mortilnoahogmelina skriver:

Hvis jeg er så heldig at få nr 3 , vil jeg forblive uviden om kønnet i 9 måneder . 

Har en af hver nu ��

Tror også det kunne være mega spændende!! Er også så heldig at have en af hver, så vil være fuldstændig ligeglad med hvad det bliver (var jeg også før).

men samtidig er jeg også en pisse nysgerrig person haha 

Anmeld Citér

21. april 2015

Mrsopsand

Jeg er i uge 25 med min første og vi ved ikke hvad vi venter os. Jeg holder fast ved det for spændingens skyld men jeg er frustreret i forhold til planlægningen for alt er kønsbestemt nu om dage så vi får en del vi skal ud og ha bagefter. Ikke væsentlige ting, men ting som jeg ku hygge mig med som jeg misunder de mødre der kender kønnet i min terminsgruppe. Hvilket for øvrigt er alle - også mega frustrerende. 

Men nu gennemfører vi det her fordi det er det jeg altid har ønsket mig, men hvis vi skal ha flere, bliver jeg nok nødt til at kende kønnet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.