3. Gang - vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg ville bestemt vide det - ikke mindst for de to stores skyldt så de bedre kan forholde sig til at det er en han/hun i stedet for bare den/baby.. vi har begge gange fået køn at vide til md.... ville ikke købe en kønsscanning da jeg ikke ville ture stole på den så tidligt da jeg flere gange har læst og hørt at der er blevet taget fejl.. vi har begge gange fået 3d scanning og der er kønnet jo fra md så blevet bekræftet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Monski

Vi har 2 drenge, men og har begge gange fået kønnet at vide.. Næste gang vil jeg ikke vide det, men jeg er godt nok ikke sikker på at jeg kan holde min nysgerrighed i skak i 9 måneder 

Anmeld Citér

22. april 2015

Mama85

Jeg- inkl. Resten af familien, ville ikke kunne holde 9 mdr. Ud, uden at kende kønnet.. Men hatten af for dem der kan 

Anmeld Citér

22. april 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MMOGM skriver:

Det lyder ret overbevisende, og tror jeg har besluttet mig om ikke at vide kønnet denne gang 

Jay sådan klog pige haha 

og ja ikk? 

Ej det ikk noget med at bevise noget eller noget som helst 

jeg fortæller blot hvordan vi herhjemme har det og hvordan vi oplevet ikk at vide kønnet. Og tro mig det ikk mindre end vidunderlig følse at ha ved fødslen 

Anmeld Citér

22. april 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg ville ikke vide det. Har ikke vidste det med de 2 vi har. Det var min mand der så det da jeg havde født - først en dreng og så en pige

Anmeld Citér

22. april 2015

ekebiv

Mrsopsand skriver:

Jeg er i uge 25 med min første og vi ved ikke hvad vi venter os. Jeg holder fast ved det for spændingens skyld men jeg er frustreret i forhold til planlægningen for alt er kønsbestemt nu om dage så vi får en del vi skal ud og ha bagefter. Ikke væsentlige ting, men ting som jeg ku hygge mig med som jeg misunder de mødre der kender kønnet i min terminsgruppe. Hvilket for øvrigt er alle - også mega frustrerende. 

Men nu gennemfører vi det her fordi det er det jeg altid har ønsket mig, men hvis vi skal ha flere, bliver jeg nok nødt til at kende kønnet.

HOLD UD!!! Det er det hele værd!!! Jeg har ikke vidst det ved nogen af mine 3 og det er det fedeste og største og mest fantastiske at få baby op på maven og få spændingen udløst. Og det er SÅ fedt at ringe rundt og fortælle hvad det blev. 

En fødsel er jo selvfølgelig altid spændende men den der overraskelse er der INTET der topper :-)

Anmeld Citér

22. april 2015

ekebiv

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Vi havde en af hver da vi fik nr 3 og vi har ikke kendt kønnet ved nogen af dem. Til nr 2 og 3 havde jeg købt et sæt drengetøj og et sæt pigetøj som jeg havde med på sygehuset. Med nr 3 fik jeg lavet moderkagebiopsi og der tjekker de (åbenbart) altid kønnet så det stod i mine papirer men jeg holdte ud og han forblev en hemlighed til han blev født. Det er da også SÅ meget federe at ringe og fortælle at nu har du født og det blev en... og ikke mindst synes jeg det var mega fedt at gå og snakke med min datter (som var 6,5) om det nu var en lillebror eller lillesøster og så endelig komme hjem med baby og udløse spændingen hos hende (den mellemste var 3,5 og ikke voldsomt interesseret i kønnet).

Anmeld Citér

23. april 2015

MorTilDenDejligste

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

er du gravid igen søtte??

Anmeld Citér

23. april 2015

Looni

MMOGM skriver:

hvad ville i? 

Nu er jeg "kun" gravid med nr 2, men både min kæreste og jeg vil meget gerne have tre børn, så vi havde allerede aftalt, at hvis det denne gang var en pige i maven (vi har en dreng i forvejen) så ville vi ikke vide kønnet når vi forhåbentlig en dag skal have nr 3. 

- netop fordi vi så ville have alt til både pige og dreng, og vi vil egentlig gerne prøve spændingen med ikke at vide hvilket køn der kommer ud. 

Men nu er nr 2 også en dreng, så jeg tror simpelthen ikke mit "jeg-vil-gerne-være-klar-til-baby-ankommer-gen" vil kunne holde til at vente helt til fødslen, når man ikke er helgarderet med både drenge- og pigetøj i forvejen 

mMen hvis jeg var i dit sted, ville jeg helt sikkert vente med at få kønnet af vide til fødslen 

Anmeld Citér

23. april 2015

Kløver

MMOGM skriver:

hvad ville i? 

Vi fik kønnet at vide og havde en dreng og pige i forvejen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.