3. Gang - vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

MMOGM

AnjaB skriver:

Vi har en af hver og havde snakket om det kunne være sjovt ikke at vide det, men med en kommende storesøster på 8 og lillebror på 4 som allerede glædede sig helt vildt til en ny søskende så valgte vi at få det at vide så de forhåbentlig bedre kunne forberede sig på hvem der kommer. De har så også Været meget involveret i indkøb, indretning og de glæder sig helt vildt til lillebror ankommer.. Men havde vi små børn der ikke forstod det havde vi nok ladet det være en overraskelse - bare her 3. Gang hehe 

Ja så kan jeg godt forstå i valgte at vide kønnet 

hvis vi bliver gravide forholdsvis hurtigt, vil min søn være omkring 3,5år og min datter være omkring 1,9år, så tror ikke de vil kunne forstå så meget igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

MMOGM

Hike skriver:

Vi kender ikke kønnet på vores nr. 3, men har heller ikke kendt til det ved de to første (piger). Jeg forstår fuldt ud dem der gerne vil vide det, men vi har ikke følt behovet.

Denne gang er det lige så meget et budskab til de ældste om, at kønnet ikke betyder noget. Og de kan sagtens forholde sig til at det er en baby og ikke en han/hun  Den yngste bliver 3 til sommer, og siger: vi ved ikke om det er en dreng eller pige..

Vi synes også kønnet er underordnet, men de andre gange har jeg simpelthen været så nysgerrig at jeg ikke kunne vente hehe 

håber det er lidt anderledes 3 gang 

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

M (: skriver:

Ja, mest neutralt og ellers ventet til efter fødslen. Nu ville skæbnen så, at begge mine børn er præmature, så selv hvis jeg havde shoppet amok inden fødslen ville børnene ikke have kunnet passe det alligevel 

Okay, ja så kan jeg godt se, at det er ekstra svært  

men egentlig køber jeg også mest neutralt tøj til min datter, da jeg hurtigt synes det kan blive for meget lyserød osv. Så måske det alligevel ikke er så svært 

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

April-baby skriver:

Da jeg ventede overs datter, gik jeg helt indtil uge 32, for min kæreste vil ik vide kønnet, vi fik af vide der ingen tegn var på at det blev en pige til MD. Så plagede min kæreste til at jeg måtte købe en scanning, så hele 32 uger har jeg gået og ventet og ventet... Iih! Gør det aldrig igen! .

Åh må også være ulideligt hvis den ene vil vide det, og den anden ikke vil hehe 

tror min kæreste er ligeglad, bare barnet er sundt og raskt. Så det er mere op til mig hehe 

Anmeld Citér

22. april 2015

Krussedulle

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Nu har jeg godt nok 3 drenge, og ved md skanningen er vi, alle 3 gange, blevet spurgt om vi vil kende kønnet.  vi sagde begge ja alle 3 gange men skulle vi have en mere, så tror jeg faktisk ikke at jeg ville vide det bare for at prøve hvordan det er  

Selvom jeg er meget nysgerrig 

Anmeld Citér

22. april 2015

April-baby

MMOGM skriver:

Åh må også være ulideligt hvis den ene vil vide det, og den anden ikke vil hehe 

tror min kæreste er ligeglad, bare barnet er sundt og raskt. Så det er mere op til mig hehe 

Er det også . Men så pludselig vil min kæreste gerne vide kønnet alligevel . Plus man får jo os alt andet at se. Min kæreste snakkede os om en 4D da vi var færdig til kønsscanningen

Ja, det er os det vigtigste (:

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

Krussedulle skriver:

Nu har jeg godt nok 3 drenge, og ved md skanningen er vi, alle 3 gange, blevet spurgt om vi vil kende kønnet.  vi sagde begge ja alle 3 gange men skulle vi have en mere, så tror jeg faktisk ikke at jeg ville vide det bare for at prøve hvordan det er  

Selvom jeg er meget nysgerrig 

Haha  jeg er virkelig også nysgerrig!! 

Men ja, jeg ville også gerne prøve det, og ved vi ikke skal have flere børn, så tænker at det skal være denne her gang vi bliver overrasket 

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

April-baby skriver:

Er det også . Men så pludselig vil min kæreste gerne vide kønnet alligevel . Plus man får jo os alt andet at se. Min kæreste snakkede os om en 4D da vi var færdig til kønsscanningen

Ja, det er os det vigtigste (:

Hvor dejligt for dig at han ville vide kønnet alligevel 

hihi de mænd altså  de skal lige have en smagsprøve, og så vil de gerne have et helt stykke alligevel  haha

Anmeld Citér

22. april 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min mand og jeg har en datter på snart 9 måneder. 

Og vi viste før jeg bliv grav id med hende at vi ikk vil vide kønnet. 

Og nøj hvor var det stort og vidunderlig overraskelse vi fik der  det var HELE ventetiden værd.    

Og nogle år når vi skal ha en mere vil vi heller ikk vide kønnet. Og uanset hvor mange børn vi kommer til at have så vil vi vente hver gang de 9 måneder er gået for derefter vide kønnet til fødslen. 

Det så vidunderligt og smukt den overraskelse man få ved fødslen. 

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

Love Angel skriver:

Min mand og jeg har en datter på snart 9 måneder. 

Og vi viste før jeg bliv grav id med hende at vi ikk vil vide kønnet. 

Og nøj hvor var det stort og vidunderlig overraskelse vi fik der  det var HELE ventetiden værd.    

Og nogle år når vi skal ha en mere vil vi heller ikk vide kønnet. Og uanset hvor mange børn vi kommer til at have så vil vi vente hver gang de 9 måneder er gået for derefter vide kønnet til fødslen. 

Det så vidunderligt og smukt den overraskelse man få ved fødslen. 

Det lyder ret overbevisende, og tror jeg har besluttet mig om ikke at vide kønnet denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.