3. Gang - vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg ville heller ikke vide det hvis jeg var dig. Kendte ikke kønnet på mine 2 børn og kan kun anbefale at man ikke ved det. Det er bare SÅ stort at få kønnet at vide når barnet først er født. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Ellie79

MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

Vi har en af hver og havde snakket om det kunne være sjovt ikke at vide det, men med en kommende storesøster på 8 og lillebror på 4 som allerede glædede sig helt vildt til en ny søskende så valgte vi at få det at vide så de forhåbentlig bedre kunne forberede sig på hvem der kommer. De har så også Været meget involveret i indkøb, indretning og de glæder sig helt vildt til lillebror ankommer.. Men havde vi små børn der ikke forstod det havde vi nok ladet det være en overraskelse - bare her 3. Gang hehe 

Anmeld Citér

21. april 2015

Hike

Vi kender ikke kønnet på vores nr. 3, men har heller ikke kendt til det ved de to første (piger). Jeg forstår fuldt ud dem der gerne vil vide det, men vi har ikke følt behovet.

Denne gang er det lige så meget et budskab til de ældste om, at kønnet ikke betyder noget. Og de kan sagtens forholde sig til at det er en baby og ikke en han/hun  Den yngste bliver 3 til sommer, og siger: vi ved ikke om det er en dreng eller pige..

Anmeld Citér

21. april 2015

A&F

Jeg har en af hver . Første gang vidste vi det ikke og anden gang ville vi gerne vide det . Vi vil ikke vide det med nr 3 

Anmeld Citér

22. april 2015

M (:

MMOGM skriver:

Vildt! 

Hvordan har du forberedt dig? Kun købt neutralt? 

Ja, mest neutralt og ellers ventet til efter fødslen. Nu ville skæbnen så, at begge mine børn er præmature, så selv hvis jeg havde shoppet amok inden fødslen ville børnene ikke have kunnet passe det alligevel 

Anmeld Citér

22. april 2015

lineog4

Jeg kendte ikke kønnet ved de første to, og kendte det ved de næste to. Det har ikke været et bevidst valg men alene sådan faldt det ud fordi jeg ikke ville betale for scanninger selv, for noget som egentlig var ligegyldigt 

skulle jeg "kun" have nakkefold og misdannelses ville jeg med mindre der sprang mig i øjnene ønske ikke at kende kønnet for der var noget helt specielt over at gå med sin store mave og drømme og få kønnet at vide når man har slidt. Men da jeg bliver scannet mange gange, er der for mange gange jeg skal styre min nysgerrighed, så ville nok spørge efter det.

Anmeld Citér

22. april 2015

April-baby

Da jeg ventede overs datter, gik jeg helt indtil uge 32, for min kæreste vil ik vide kønnet, vi fik af vide der ingen tegn var på at det blev en pige til MD. Så plagede min kæreste til at jeg måtte købe en scanning, så hele 32 uger har jeg gået og ventet og ventet... Iih! Gør det aldrig igen! .

Anmeld Citér

22. april 2015

Tin

Profilbillede for Tin
MMOGM skriver:

Hvis i var så heldige at have en af hvert køn, ville i så vide kønnet på nummer 3? 

Jeg er ret i tvivl! Ville gerne prøve at blive overrasket ved fødslen, men ved ikke om jeg vil være for nysgerrig 

hvad ville i? 

De to første kendte jeg kønnet på, en pige og en dreng, da jeg skulle have nr 3, valgte jeg at jeg ikke ville kende kønnet, og blev overrasket med en lækker dreng  .ved Nr 4, en pige og nr 5, en dreng fik jeg også kønnet at vide efter eget ønske. 

Det var super dejligt ved Nr 3 at gå i spænding, men mere praktisk ved 4 og 5 at vide hvad det blev,da pengene ikke var mange og vi skulle have en del nyt til dem,da tøjet efterhånden var blevet slidt osv.

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

Mrsopsand skriver:

Jeg er i uge 25 med min første og vi ved ikke hvad vi venter os. Jeg holder fast ved det for spændingens skyld men jeg er frustreret i forhold til planlægningen for alt er kønsbestemt nu om dage så vi får en del vi skal ud og ha bagefter. Ikke væsentlige ting, men ting som jeg ku hygge mig med som jeg misunder de mødre der kender kønnet i min terminsgruppe. Hvilket for øvrigt er alle - også mega frustrerende. 

Men nu gennemfører vi det her fordi det er det jeg altid har ønsket mig, men hvis vi skal ha flere, bliver jeg nok nødt til at kende kønnet.

Hvor er du bare se,j at du holder fast

det må virkelig også være spændende, især fordi der er SÅ mange der gætter ud fra ens mave 

men min mave var stort set ens begge gange, og jeg ventede en af hvert køn hehe

Anmeld Citér

22. april 2015

MMOGM

Omsorgsgiver skriver:

Jeg ville heller ikke vide det hvis jeg var dig. Kendte ikke kønnet på mine 2 børn og kan kun anbefale at man ikke ved det. Det er bare SÅ stort at få kønnet at vide når barnet først er født. 

Åh altså  må virkelig prøve at holde mig i skindet når vi bliver gravide igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.