Nu er feriekontoen både når det gælder antallet af feriedage og antallet af feriekroner, ikke en konto der er uden begrænsing. Så skulle vi holde ferie uden børn, ville der blive mindre ferie til børnene og den tanke kan jeg ikke lide. Vi har så heller ikke pasningsmuligheden da vi "kun" har en mormor, og det ligger ikke i kortene at hun skal have alle 3 en uge alene fx. Hun er med på en overnatning så der er jo nogen begrænsninger.
Jeg tror så heller ikke vi ville nyde at være på en ferie en uge bare os to, det vi nyder ved ferierne og der hvor jeg genforelsker mig er når jeg ser min mand som den skønne far han er, når vi kan sidde og holde i hånden og vide den anden elsker synet af ungerne lige som meget som en selv. Og ungerne, jo de begrænser jo nok lidt, men slet ikke så meget som man kunne tro.
jeg har i år været væk 4 weekender med 2 overnatninger og tror faktisk det er første gang siden Liam var halvanden hvor jeg var på lejrskole. Jeg nød det, jeg savnede ikke ungerne overhovedet men tiden var også pakket med undervisning og gode mennesker. Men skulle jeg have siddet og holdt i hånden og kigget dybt i øjnene så tror jeg slet ikke jeg havde kunnet vente på at komme hjem - ej siger det noget skidt om vores forhold 
vi har været i ROM fx uden børn da vi lige mødte hinanden, og jeg faldt alligevel i søvn kl 21 og stod op kl 7, fordi jeg er som et lille barn når jeg kan opleve noget. Planen var romantik og i stedet blev det nedtrådte sko - jeg er oplevelsesnarkoman og knap så romantisk. Om jeg gjorde det med eller uden børn er vel egentlig hip som hap, okay vi ville nok ikke have nået lige så mange ting, men tilgengæld ville jeg så have haft børneøjne med der så ting jeg overser - jeg elsker at rejse med ungerne fordi de giver et andet perspektiv. Har haft ungerne med til ROM, det var guld værd.
så meldingen her fra er, ingen ferier uden børn af mange årsager. Weekendture, tror det ikke. Har dig fået en weekendtur til Hamburg i julegave, men vil faktisk helst have ungerne med.
Anmeld
Citér