Kvinder ik kan forstille sig ikk at få flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

charthys

sådan har jeg haft det,- men jeg er nok blevet lidt mere realistisk med årene og ved at nummer 4, altså den næste, bliver den sidste.

Man skal heller ikke fortsætte med at få børn for enhver pris, der skal også være råd og overskud til dem ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Sujan

Et eller andet i mig kunne godt tænke mig en til... Men men det kommer nok ikke til at ske hvis fornuften snakker:-)

faren til mine piger er jeg ikke sammen med, så er ikke så realistisk med flere børn

Anmeld Citér

17. april 2015

Tutter92

MysteriousAngel skriver:

Her hos os skaber folk sig fordi vi ikke vil have nr 4!!! Altså come on, vi har 3. 

Ja det er utroligt hvor travlt folk har med andre

Anmeld Citér

17. april 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Hey i damer 

jeg læst et sted hvor nogle kvinder skriver  ( nogle har 1-2-4-5 ) 

At de ikk kan holde tanken ud at det er deres sidste barn de skal ha. Og de ikk kan forstille sig at de ikk mere vil kunne opleve.  

At ikk få flere børn.

og mærke baby i maven.

Og ikk at skulle gå rundt og være gravid. 

Så tænkte vil lige høre herinde om der er nogle af jer herinde der har det sådan ? 

Noooo... Jeg har nok i 2 banditter 

Anmeld Citér

17. april 2015

Signe-bine

MMOGM skriver:

Man kan da godt være der for de børn man nu har, om det er 1 eller 4. Eller hvor mange der nu er.. Man sætter vel kun de børn til verden man selv har overskud til??  

Helt ærligt, så snakker jeg kun om mine egne holdninger! Jeg kommenterer ikke på andres evne til at tage sig af flere eller ej. Men det burde ikke være nødvendigt altid at skrive "jeg taler kun for mig selv når jeg siger..."

Og undskyld hvis det lyder surt :-)

Anmeld Citér

17. april 2015

mortilnoahogmelina

Jeg svoger jeg ikke skulle have mere end de to vi har , efter to kolik børn . 

Men min drøm en sidste pg 3 barn er bare så kæmpe og enorm �� at jeg håber dette sker og lykkedes en dag . 

Jeg kunne sagtens se mig selv med 4 børn men jeg tænker os enormt meget på det økonomiske i det . Og det betyder enormt meget at jwg har råd til de børn jeg har... 

Så om drømmen om nr 3 bliver realiseret ved jeg ikke... Men håbe 

Anmeld Citér

17. april 2015

MMOGM

Signe-bine skriver:

Helt ærligt, så snakker jeg kun om mine egne holdninger! Jeg kommenterer ikke på andres evne til at tage sig af flere eller ej. Men det burde ikke være nødvendigt altid at skrive "jeg taler kun for mig selv når jeg siger..."

Og undskyld hvis det lyder surt :-)

Der er også helt i orden  kunne bare godt lyde som om at folk der vælger at få mange børn, glemmer at være der for de andre de har. Men kan også bare være det var mig der var lidt nærtagende 

Anmeld Citér

17. april 2015

Signe-bine

MMOGM skriver:

Der er også helt i orden  kunne bare godt lyde som om at folk der vælger at få mange børn, glemmer at være der for de andre de har. Men kan også bare være det var mig der var lidt nærtagende 

Jeg kan godt selv se, det godt kunne lyde som om alle med mange børn lige fik én over nakken ;-) Men det var bestemt ikke meningen. Det var udelukkende mig selv jeg mente, og lige NU. Man ved jo aldrig om jeg også får lyst til et par stykker mere om nogle år :-D

Anmeld Citér

17. april 2015

MMOGM

Signe-bine skriver:

Jeg kan godt selv se, det godt kunne lyde som om alle med mange børn lige fik én over nakken ;-) Men det var bestemt ikke meningen. Det var udelukkende mig selv jeg mente, og lige NU. Man ved jo aldrig om jeg også får lyst til et par stykker mere om nogle år :-D

Det er også helt iorden  Hehe.

Nej, man ved jo aldrig om man kommer til at blive skruk senere hen  

Anmeld Citér

17. april 2015

fnuggi

Anonym skriver:

Hey i damer 

jeg læst et sted hvor nogle kvinder skriver  ( nogle har 1-2-4-5 ) 

At de ikk kan holde tanken ud at det er deres sidste barn de skal ha. Og de ikk kan forstille sig at de ikk mere vil kunne opleve.  

At ikk få flere børn.

og mærke baby i maven.

Og ikk at skulle gå rundt og være gravid. 

Så tænkte vil lige høre herinde om der er nogle af jer herinde der har det sådan ? 

jeg har kun en og hun bliver enebarn da hun har taget 9 år om at komme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.