Kvinder ik kan forstille sig ikk at få flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

jenny4

Jeg har det slet ikke sådan. Jeg (og min mand) ved at vi "kun" vil have to børn. 

Jeg ved egentlig ikke hvorfor men har aldrig haft lyst til at skulle have flere. Er gravid med nr 2 nu, og glæder mig til at komme af med maven.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Det ville min kæreste også til at starte med. Og jeg har altid sagt jeg ville have mange børn. Og så tog jeg mig en lang snak med min kæreste om at han har fået mange af sine drømme opfyldt (motorcykel, hus osv) har altid boet i lejlighed, så jeg behøvede ikke bo i hus. Når, men så forklarede jeg ham at jeg også gerne ville have opfyldt mine drømme, og om han så ikke godt ville gå med til 3 børn. Og det ville han heldigvis gerne  så synes da du skal prøve at snakke med din mand. Har så lovet min kæreste ikke at snakke om flere børn efter nr 3, og det må jeg så affinde mig med. Men nu har vi begge to givet lidt af os selv  hihi

Ej det er da dejligt at møde hinanden på midten. 

Jeg ved så ikk om jeg kan være det bekendt overfor min egen mand at bringe det på banden tør ikk

men tør ikk kun pga jeg har i flere år villet ha første barn tidligt og min skrukhed tog så meget overhånd at jeg sagde til min mand at jeg godt kan gå med til 2 børn hvis vi snart starter. 

( men vi startet jo ikk helt som jeg villet ha det) han villet starte på vores bryllups nat så det bliv det sådan) og nu har vi også hus til kun 2 børn øv altså hvor jeg fortryder

Anmeld Citér

17. april 2015

M (:

Anonym skriver:

Hey i damer 

jeg læst et sted hvor nogle kvinder skriver  ( nogle har 1-2-4-5 ) 

At de ikk kan holde tanken ud at det er deres sidste barn de skal ha. Og de ikk kan forstille sig at de ikk mere vil kunne opleve.  

At ikk få flere børn.

og mærke baby i maven.

Og ikk at skulle gå rundt og være gravid. 

Så tænkte vil lige høre herinde om der er nogle af jer herinde der har det sådan ? 

Sådan har jeg det også selvom jeg kun lige har født nummer 2.

Dermed ikke sagt at vi på nogen måde planlægger en treer, men synes det er en vemodig tanke, hvis jeg har været gravid for sidste gang. 

Anmeld Citér

17. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Ej det er da dejligt at møde hinanden på midten. 

Jeg ved så ikk om jeg kan være det bekendt overfor min egen mand at bringe det på banden tør ikk

men tør ikk kun pga jeg har i flere år villet ha første barn tidligt og min skrukhed tog så meget overhånd at jeg sagde til min mand at jeg godt kan gå med til 2 børn hvis vi snart starter. 

( men vi startet jo ikk helt som jeg villet ha det) han villet starte på vores bryllups nat så det bliv det sådan) og nu har vi også hus til kun 2 børn øv altså hvor jeg fortryder

Øv hvor kan jeg godt forstå du er ked af det!  

Vi har selv købt hus hvor der kun er plads til 2 børn, men vi har aftalt at finde nyt om 5-7år, før behøver de ikke have deres eget værelse (vi er igang med at lave nr. 3 nu) 

der er ikke noget værre end når man bremser hinandens drømme.  må jeg spørge hvornår du gerne ville have været igang med at blive gravid? 

Kan godt forstå du ikke bryder dig om

at spørge ham om nr 3. Men hvad hvis du venter nogle år? Så kan det være han måske er lidt mere blød omkring emnet?

Anmeld Citér

17. april 2015

StephanieNajim

Anonym skriver:

Hehe hold da op du er godt nok en ung mor hvor dejligt. 

Jeg villet selv gerne ha haft børn tidlig. Men har næsten lige fået første barn hvor jeg både bliv gravid og fødte da jeg var 25. Er 26 nu

Det er da også en fin alder at få den første i, du kan jo sagtens nå at få et par stykker mere 

Anmeld Citér

17. april 2015

Tutter92

Jeg er 22 år og har fået mit første barn, og jeg vil bestemt ikke have flere.

Jeg har godt nok ikke lyst til at være gravid igen. Savner da den store mave engang imellem, men ikke nok til at jeg vil det igennem igen. Jeg vågner nogle gange af et mareridt om at jeg er gravid.

Min kæreste har 2 børn i forvejen, så min søn har heldigvis søskende. Føler bare hele tiden et pres af andre der spørger om hvornår vi skal have den næste, hvortil jeg svarer at jeg ikke skal have flere. Og hver gang siger de : Argh vent nu bare og se.. Sys det er lidt øv at alle siger sådan når jeg virkelig ikke har lyst til flere, end den dejlige dreng jeg har nu.

Anmeld Citér

17. april 2015

Signe-bine

Før jeg blev mor har jeg altid gerne villet have 4 børn. Nu er jeg gravid med nr 2, og jeg tror ikke jeg vil have flere. Ellers skulle det være to mere kort efter hinanden om 6-7-8 år. 

Jeg vil hellere kunne være der for de børn jeg nu en gang vælger at sætte i verden, end at få mange. 

Anmeld Citér

17. april 2015

MMOGM

Signe-bine skriver:

Før jeg blev mor har jeg altid gerne villet have 4 børn. Nu er jeg gravid med nr 2, og jeg tror ikke jeg vil have flere. Ellers skulle det være to mere kort efter hinanden om 6-7-8 år. 

Jeg vil hellere kunne være der for de børn jeg nu en gang vælger at sætte i verden, end at få mange. 

Man kan da godt være der for de børn man nu har, om det er 1 eller 4. Eller hvor mange der nu er.. Man sætter vel kun de børn til verden man selv har overskud til??  

Anmeld Citér

17. april 2015

JH12

Selvom jeg har døjet med bækkenløsning i 2 graviditeter og har været noget uheldig med tab af foster/barn.. 

Så kan jeg godt have følelsen af 'øv sidste graviditet også aldrig mere' jeg nyder sparkene i maven og ikke mindste FØRSTE GANG man møder den lille ny.. 

Men vi er enige om 2 børn herhjemme 

Anmeld Citér

17. april 2015

(august)

Vi har tre og skal ikke have flere. Men selvom den mindste kun er 10 mdr kunne jeg godt tænke mig at være gravid igen have en lille bitte baby og alt det som hører med graviditeten og den første månedstid når baby er kommet. Vi synes det har været hårdt at få nr 3 så kunne ikke forestille mig vi skulle igennem det en gang tid. 

Jeg misunder, positivt ment, dem som er gravide og skal igennem det hele. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.