Kvinder ik kan forstille sig ikk at få flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

Anonym trådstarter

StephanieNajim skriver:

Forstår godt hvad du mener, men jeg tror det er vigtigt at du gør det helt klart overfor ham alligevel, er bange for du vil fortryde det om nogle år hvis ikke du fortæller ham hvordan du oprigtigt føler, det kan jo være han vil overveje det 

Så du siger at hvis der går nogle år så kan jeg godt glemme med at fortælle ham det for så det forsendt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Øv altså  

men forstår godt du ville have børn tidligt, er selv ung og har det på samme måde. 

Men du kan i hvert fald lufte det for din kæreste, og sige at du har ændret mening, og at du vil være rigtig ked af at chancerne for flere børn end 2, er helt udelukket. Måske han vil tage det til overvejelse, når du fortæller hvordan du har det 

chancerne? Undskyld mit spørgsmålstegn 

Anmeld Citér

17. april 2015

StephanieNajim

Anonym skriver:

Så du siger at hvis der går nogle år så kan jeg godt glemme med at fortælle ham det for så det forsendt?

Nej nej slet ikke, du har masser år endnu, jeg tror bare selv jeg ville gøre det hurtigst muligt så han har lidt tid til at vænne sig til det hvis nu han først er klar om nogle år, forstår du? ☺

Anmeld Citér

17. april 2015

Loa

Jeg har kun en enkelt og vil måske gerne have en mere. 

Men jeg har slet ikke det der vildt baby behov som JEG synes nogle har.

Jeg elsker min datter men vil gerne en masse andre ting uden at alt handler om børn. Og jeg får ikke 3-4-5 børn for at rende ud og lave en masse andet hele tiden.

Så vil jeg hellere accepterer at jeg bare er sådan og så få 1-2 og nøjes med at nyde dem.

Selvom jeg da godt kan se/forestille mig nogle af de fede fordele ved en masse unger

Anmeld Citér

17. april 2015

Tutter92

Sprit25 skriver:

Det er sjovt som det ligepludselig er okay at spørge om andre folks sexliv når det kommer til at lave babyer! Jeg bliver simplethen så vred!

Ja præcis. Jeg sys simpelthen at det er så hårdt og frustrerende når de bliver ved. Både min kæreste og jeg er enige i at vi ikke skal have flere.

Det er bare mine venner og familie der tror at det er fordi min kæreste ikke vil have flere, da han er en del ældre end mig. Men selvom jeg siger til dem er det er MIG der ikke vil have flere, så kan jeg bare fornemme at de ikke rigtig tror på mig.

Hvis jeg virkelig ville have en til, så er jeg sikker på min kæreste vil gå med til det, men det vil jeg virkelig ikke. Så er lidt træt af at jeg føler jeg skal overbevise andre om at det virkelig er mig der ikke vil have flere.

Anmeld Citér

17. april 2015

Anonym trådstarter

StephanieNajim skriver:

Nej nej slet ikke, du har masser år endnu, jeg tror bare selv jeg ville gøre det hurtigst muligt så han har lidt tid til at vænne sig til det hvis nu han først er klar om nogle år, forstår du? ☺

Ja okay jeg forstår hvad du mener nu men bare fordi jeg fortæller ham betyder jo ikk at vil gå med til det. Men ja du har ret jeg må bare fortælle ham det så ved han da i hvert fald hvad jeg føler

Anmeld Citér

17. april 2015

StephanieNajim

Anonym skriver:

Ja okay jeg forstår hvad du mener nu men bare fordi jeg fortæller ham betyder jo ikk at vil gå med til det. Men ja du har ret jeg må bare fortælle ham det så ved han da i hvert fald hvad jeg føler

Nej det er rigtigt men det er et forsøg værd, og det er ærgeligt at sidde bagefter og fortryde at man ikke fik det sagt, håber på det bedste for jer 

Anmeld Citér

17. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

chancerne? Undskyld mit spørgsmålstegn 

Ja chancerne/mulighederne 

Anmeld Citér

17. april 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Ja men det min egen skyld Så dum som jeg er men på det tidspunkt jeg sagde det ønsket jeg blot bare at ville ha mit første barn i hvert fald enden jeg bliv 25 så som 24 vil ha været perfekt 

men nu fortryder jeg at jeg sagde god for kun 2 børn og at vi købt hus til det 

og hmm jeg ved ikk tvivler bare stærkt på om han bliver blødere om nogle år 

øv altså dumme mig. Men har ikk mistet håbet alt ændre sig.

Jeg vil bare lige indskyde at det er formålsløst at aftale hvor mange børn man vil have før man overhovedet har fået den første  Der er meget der kan nå at ændre sig (lyst, overskud, fysisk og psykisk helbred, arbejdssituation, økonomi, plads m.m. har alt sammen indflydelse på beslutningen om at få børn). Det gælder for begge parter. Man kan tale om det, måske have en ide om hvor mange, men det nytter ikke at lave en fast aftale. 

I er enige om at blive forældre, så koncentrer jeg om det første barn. Gør ham opmærksom på at du formentlig gerne vil have tre, men at der jo kan ske meget til den tid. Så må i se om i vil have flere efter den første og derefter om i vil have flere efter den anden (og så videre). 

Anmeld Citér

17. april 2015

MysteriousAngel

Tutter92 skriver:

Jeg er 22 år og har fået mit første barn, og jeg vil bestemt ikke have flere.

Jeg har godt nok ikke lyst til at være gravid igen. Savner da den store mave engang imellem, men ikke nok til at jeg vil det igennem igen. Jeg vågner nogle gange af et mareridt om at jeg er gravid.

Min kæreste har 2 børn i forvejen, så min søn har heldigvis søskende. Føler bare hele tiden et pres af andre der spørger om hvornår vi skal have den næste, hvortil jeg svarer at jeg ikke skal have flere. Og hver gang siger de : Argh vent nu bare og se.. Sys det er lidt øv at alle siger sådan når jeg virkelig ikke har lyst til flere, end den dejlige dreng jeg har nu.

Her hos os skaber folk sig fordi vi ikke vil have nr 4!!! Altså come on, vi har 3. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.