Kvinder ik kan forstille sig ikk at få flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

Muffinmus

Sådan havde jeg det før vi fik barn nr 3. Nu er jeg jeg tilpas presset til ikke at være 7000% skruk. Alle skal gå til sport, have tøj til alle sæsoner, fødselsdage med besøg af børnehaver og skol. Altid en der skal have hjælp, altid nogle der ikke enes, altid sygdom i forlængelse af hinanden... Minus tid til sig selv og at være et par, i hvert fald sjældent nok til at få plus på energi kontoen.

Men, kunne godt bruge selve graviditeten og barslen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Hey i damer 

jeg læst et sted hvor nogle kvinder skriver  ( nogle har 1-2-4-5 ) 

At de ikk kan holde tanken ud at det er deres sidste barn de skal ha. Og de ikk kan forstille sig at de ikk mere vil kunne opleve.  

At ikk få flere børn.

og mærke baby i maven.

Og ikk at skulle gå rundt og være gravid. 

Så tænkte vil lige høre herinde om der er nogle af jer herinde der har det sådan ? 

Jeg tror dælme at det er mange kvinder som har det sådan  inkl mig selv!

Anmeld Citér

18. april 2015

Sprit25

Tutter92 skriver:

Ja præcis. Jeg sys simpelthen at det er så hårdt og frustrerende når de bliver ved. Både min kæreste og jeg er enige i at vi ikke skal have flere.

Det er bare mine venner og familie der tror at det er fordi min kæreste ikke vil have flere, da han er en del ældre end mig. Men selvom jeg siger til dem er det er MIG der ikke vil have flere, så kan jeg bare fornemme at de ikke rigtig tror på mig.

Hvis jeg virkelig ville have en til, så er jeg sikker på min kæreste vil gå med til det, men det vil jeg virkelig ikke. Så er lidt træt af at jeg føler jeg skal overbevise andre om at det virkelig er mig der ikke vil have flere.

Det kan jeg godt forstå. 

Min kusine er midt i en skilsmisse men for deres ungers skyld er han stadig med til ting. Og jeg hader den mand. Han kiggede også på mig og spurgte: nåååååh er der en nummer 2 på vej?? 

Nåh så du vil vide hvornår jeg dyrker sex og du synes jeg er fed!!! 

Anmeld Citér

18. april 2015

dorthemus

Næh ikke mig  jeg har et barn og en bonussøn og er glad for det. Er desuden steriliseret og så er det jo ligesom afgjort

Anmeld Citér

18. april 2015

Os&lilledig

Jeg har endnu ikke født et barn.. MEN.. Jeg har nået at se et lille hjerte slå inden i mig, inden det stoppede med at slå. Og NØJ hvor kan jeg slet ikke forstille mig, ikke at skulle se det igen!! Så jeg SKAL have et barn. Koste hvad der koste vil!!! Så forstår faktisk godt folk kan blive ved i alt uendelighed, det ene barn efter det andet.. Ligger og tænker "tænk hvis jeg en dag får en baby".. Pyha det er  lige så den trækker tåre  

Anmeld Citér

18. april 2015

Sissel

Sådan har jeg det "desværre".. Jeg har altid tænkt og ønsket at jeg skulle have 4 børn.. Nu har jeg 4 i den forstand at jeg selv har født 3 og min kæreste har en fra tidligere.. Jeg have MASSIV bækkenløsning med sidste. Sad i kørestol og kunne bare ingenting til sidst. Og der svor jeg, og mente helt ind i maven at jeg bare ikke skulle have flere. Og det ændrede sig ganske få dage efter fødslen. Følelsen af alle de sidste gange.. Ikke glæden over alle de ting som min baby gør første gang, men sorgen over at det er sidste gang jeg oplever en baby gøre det første gang. Det fylder faktisk utrolig meget for mig. Jeg tænker på det hver dag. Er så utrolig ked af, at hun allerede er 4 mdr, og skal til at starte på skemad.. Duften af baby... Men min kæreste har desværre ikke overskud til flere børn, og så nytter det jo ikke noget.. Og så handler det jo også om fornuft eller følelser.. Og det her er helt klart mine følelser der taler. Men jeg er sgu bare bange for at jeg altid vil være ked af det, hvis jeg ikke får det sidste, 4. barn, som jeg altid har forstillet mig. Det er svært at ryste alle de tanker og følelser af! 

Anmeld Citér

18. april 2015

MysteriousAngel

MariaE skriver:

Sådan havde jeg det før vi fik barn nr 3. Nu er jeg jeg tilpas presset til ikke at være 7000% skruk. Alle skal gå til sport, have tøj til alle sæsoner, fødselsdage med besøg af børnehaver og skol. Altid en der skal have hjælp, altid nogle der ikke enes, altid sygdom i forlængelse af hinanden... Minus tid til sig selv og at være et par, i hvert fald sjældent nok til at få plus på energi kontoen.

Men, kunne godt bruge selve graviditeten og barslen  

Nemlig, sådan har jeg det også. Elskede graviditeten og barslen. Men for pokker. Jeg kan slet ikke overskue endnu en der skal alt muligt. 

Anmeld Citér

18. april 2015

grinny

Jeg har altid gerne ville have mange børn, men efter vi har mistet den første og skal kæmpe for en toer har vi valgt at det kun bliver en mere i behandling 

Det var egentligt ikke er svært valg, vi har valgt ud fra hvad vores psyke og forhold ville kunne holde til. Vi har dog ikke lukket helt af for nogensinde skulle have en tredje, men så bliver det kun hvis der kommer en øko, jeg vil ikke igennem behandling igen 

Anmeld Citér

18. april 2015

Maja_4000

Jeg har to børn, og har aldrig ønsket flere.. Men har det sgu svært ved tanken, om at det er den sidste baby jeg har nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.