At fortælle fyren det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2015

o1Mutte

mor:) skriver:

Det er fint nok at have en fornemmelse eller følelse, men det er jo ikke grundlag for at lade være med at beskytte sig. Det er jo ikke fakta. 

Nej der er vi helt enige  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

misscgn

Jeg har ikke læst hele tråden, men sys jeg hat læst nok... Som du selv skriver du ved ikke om du vil beholde eller ej, igen har ikke læst hele tråden, og håber da du beholder, men HVIS du vælger at få det fjernet, hpber jeg inderligt du ikke kan få flere børn, er man voksen nok til ikke lige at forhærer sig om prævention er man fandme også voksen nok til at tage konsekvensen af det. Vil ikke engang undskyld mine hårde ord, for sys i har været så uansvaligeog det skal det lille foster i din krop ikke straffes for. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Sprit25

misscgn skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, men sys jeg hat læst nok... Som du selv skriver du ved ikke om du vil beholde eller ej, igen har ikke læst hele tråden, og håber da du beholder, men HVIS du vælger at få det fjernet, hpber jeg inderligt du ikke kan få flere børn, er man voksen nok til ikke lige at forhærer sig om prævention er man fandme også voksen nok til at tage konsekvensen af det. Vil ikke engang undskyld mine hårde ord, for sys i har været så uansvaligeog det skal det lille foster i din krop ikke straffes for. 

Ej hold da op! 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Jj1709

misscgn skriver:

Fik du lige raset ud for idag?

Hold da op nogle modbydelige ting at skrive.. Husk at tage det rigtige ben ud af sengen imorgen, god dag til dig :-)

Anmeld Citér

5. maj 2015

anjo01

misscgn skriver:

Vi kan godt blive enige om, at både Ts og hendes kæreste har dummet sig, i og med de ikke har beskyttet sig eller haft samtalen om prævention eller manglen på samme - men ligefrem at håbe at Ts ikke kan blive gravid på et senere tidspunkt, synes jeg godt nok er tarveligt!!

Anmeld Citér

5. maj 2015

misscgn

Jj1709 skriver:

Fik du lige raset ud for idag?

Hold da op nogle modbydelige ting at skrive.. Husk at tage det rigtige ben ud af sengen imorgen, god dag til dig :-)

Tjae, om jeg fik raset ud ved jeg ikke lige..!

Jeg har skam fået det rigtige ben ud af sengen i dag, hvorfor jeg reagerer som jeg gør, er fordi jeg kender for mange der har været ligeså uansvarlige som vedkommende her og har brugt abort som prævention.

Og at man ikke lige er voksen nok til at sige: Hey jeg er sgu ikke på p-piller eller andet og manden ikke lige er voksen nok til at sige: hey er du på p-piller eller andet, så sys jeg der er noget galt, og så har forstanden kun siddet et sted.

Og ja, det er måske hårde ord, men sys ikke det er okay det hun har haft gang i der, og vil på ingen måde synes det...

Anmeld Citér

5. maj 2015

misscgn

Vi kan godt blive enige om, at både Ts og hendes kæreste har dummet sig, i og med de ikke har beskyttet sig eller haft samtalen om prævention eller manglen på samme - men ligefrem at håbe at Ts ikke kan blive gravid på et senere tidspunkt, synes jeg godt nok er tarveligt!!

Tja, det kan godt være det er tarveligt, ikke at håbe, men hun er åbenbart ikke voksen nok til at håndterer situationen.

Men nej det var måske heller ikke helt ok, at skrive, selvfølgelig skal hun have børn på et tidspunkt, men sys hunsku til at blive voksen først..!

Anmeld Citér

5. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
misscgn skriver:

Tja, det kan godt være det er tarveligt, ikke at håbe, men hun er åbenbart ikke voksen nok til at håndterer situationen.

Men nej det var måske heller ikke helt ok, at skrive, selvfølgelig skal hun have børn på et tidspunkt, men sys hunsku til at blive voksen først..!

Vi er helt enige om at det er en uheldig situation. Og ja uansvarligt er det også. Men det er også utrolig nemt at være bagklog. 

Jeg kan se at vedkommende har valgt at slette sin profil, så jeg tror heller ikke hun kommer til at læse dit indlæg, hvilket jeg faktisk heller ikke håber. Nu er det noget tid siden tråden kom frem og de har nok fundet en løsning på problemet. 

Nej du har ikke læst hele tråden, det har jeg heller ikke, men jeg er sikker på at hun har fået af vide hvor uansvarligt det er. Så gnide salt i såret er nok ikke bedste ej heller det hun oprindeligt ønskede fra denne tråd.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mange skriver om deres tanker, følelser og frustrationer herinde på baby.dk.. Baggrundene for dem kender vi enkelte brugere ikke og skal derfor respektere at vi hver især vælger forskelligt og træffer valg andre ikke ville vælge.. 

Derfor skal der besvares indlæg i en ordentlig tone og på en ikke-dømmende måde! Der skal være plads til os alle.

/staff

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.