Av så lærte han det på den hårde måde: spørg altid en pige om hun bruger prævention eller om han skal sørge for det.
jeg håber så ikke du lærer på den hårde måde, at det nok er meget smart at gøre opmærksom på man dyrker ubeskyttet sex. For håber han er en god reel fyr, der i, hvad jeg tror er en ung alder,er parat til at være far med en en han har kendt en måned. For selv om det ikke skal være jer, skal I, hvis i beholder barnet, jo være forældre sammen og samarbejde, ja jeg vil sige hele livet andre siger kun 18 år.
og hvordan du skal sige det, hmm kan se på tidligere indlæg at du har vist det et par dage, så det er bare med at få det sagt med det samme. Hører han om flere test og meget mere, vil han måske tro det egentlig var et ønske fra din side.
jeg blev selv gravid helt uden for planlægning (ja er faktisk blevet det 2 gange), dog med en mand jeg havde kendt 10 år, men vidste ikke hvordan han ville reagere og vidste egentlig heller ikke hvad jeg selv mente. Men jeg overvejede slet ikke at vente, ringede med det samme jeg så to streger og sagde: ups jeg er gravid.
Anmeld
Citér