30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
Jeg kan ikke lade være med at kigge på mavebillederne her inde, og bliver meget overrasket over hvor store mange maver er MEGET tidligt!
Jeg er selv tredje gangs gravid og i dag 9+4. Man kan Intet se på min mave, og sådan skulle det jo også helst være da livmoderen jo knapt er forstørret endnu.
Vi har en i familien som er ca. lige så langt henne som mig, og hun ligner en der er halvvejs. Hun er lidt overvægtig og det er selvfølgelig det der kan ses og ikke babyen.
ja når jeg ser meget store maver i den tidlige graviditet kan jeg altså ikke lade være med at tænke - hov der er vist en kommende mor der har brugt graviditeten som undskyldning for at spise igennem. Men hvad tænker du?
Tænker det er meget forskelligt hbor stor og hvor hurtigt.
jeg er lav og har en kort overkrop og hos mig går det hurtigt, og jeg bliver STOR.
Første gang kunne man tydeligt se det i uge 13 og jeg lignede en der ventede tvillinger hele graviditeten.
her anden gang kunne man se det allerede i uge 9 og nej, jeg havde ikke taget på, gjorde jeg først i uge 22. Og denne gang ligner jeg en der venter trillinger 
mig ja, jeg kan godt se det selv, men hader folk kommentere på det, det for mig til at føle mig som en hval.
Anmeld
Citér