Får man en tid samme dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

April-baby

Emisoph skriver:

Haha, hvor skægt Jeg håber baby falder for fristelserne

Det så os sjovt ud . indtil videre har hun bare ignorerede det .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Emisoph

April-baby skriver:

Det så os sjovt ud . indtil videre har hun bare ignorerede det .

Lun mælk og kærlighed i overflod er mit eneste bud på, hvad der evt kunne lokke så

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Emisoph skriver:

Lun mælk og kærlighed i overflod er mit eneste bud på, hvad der evt kunne lokke så

Lun mælk? .

Anmeld Citér

10. april 2015

Steffecph

Jeg havde en tid til igangsættelsessamtale 41+3.. mødte ind, fik kørt ctg og lavet hindeløsning.. hvis jeg ikke havde født i løbet af weekenden, fik jeg tid til igangsættelse mandag kl 12. Mandag kl 12 mødte jeg ind, status var uændret.. fik lavet hindeløsning og fik en tablet. Mandag aften begyndte de første veer, men de havde ingen effekt. Tirsdag mødte jeg ind igen, fik taget vandet om aftenen.. Fødte 42+0.. og jeg er ret sikker på det var de længste dage i mit liv :-D 

Anmeld Citér

10. april 2015

April-baby

Steffecph skriver:

Jeg havde en tid til igangsættelsessamtale 41+3.. mødte ind, fik kørt ctg og lavet hindeløsning.. hvis jeg ikke havde født i løbet af weekenden, fik jeg tid til igangsættelse mandag kl 12. Mandag kl 12 mødte jeg ind, status var uændret.. fik lavet hindeløsning og fik en tablet. Mandag aften begyndte de første veer, men de havde ingen effekt. Tirsdag mødte jeg ind igen, fik taget vandet om aftenen.. Fødte 42+0.. og jeg er ret sikker på det var de længste dage i mit liv :-D 

Har lige haft ringet, kl 11 skal jeg til en samtale

Anmeld Citér

10. april 2015

Emisoph

April-baby skriver:

Lun mælk? .

Ja, altså lun mælk fra mors bryst eller flaske? De kan få det mest salige ansigtsudtryk når først de ligger der og slubrer :p

Krydser fingre for dig kl. 11!

Anmeld Citér

10. april 2015

April-baby

Emisoph skriver:

Ja, altså lun mælk fra mors bryst eller flaske? De kan få det mest salige ansigtsudtryk når først de ligger der og slubrer :p

Krydser fingre for dig kl. 11!

Kunne jeg godt forstille mig .

mange tak! Fik en hindeløsning, er der ikke sket noget inden Tirsdag så får jeg prikket hul på vandet

Anmeld Citér

10. april 2015

amkjaer

Jeg fik lavet hindeløsning kl 10 om formiddagen. Plukveer til middag. Rigtige veer en mod aften. Var på sygehuset kl 21.15 og han er født 05.28 så her virkede den, håber det samme for dig :-)

Anmeld Citér

10. april 2015

April-baby

amkjaer skriver:

Jeg fik lavet hindeløsning kl 10 om formiddagen. Plukveer til middag. Rigtige veer en mod aften. Var på sygehuset kl 21.15 og han er født 05.28 så her virkede den, håber det samme for dig :-)

Fingre for jeg så føder imorgen .

Anmeld Citér

10. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
April-baby skriver:

Fingre for jeg så føder imorgen .

Spændende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.