Får man en tid samme dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

April-baby

Missy_B skriver:

Ikke nogle de sætter igang for. Min første blev født 36+6, så er glad for at være nået til termin, men kroppen er max presset

Nej okay. Ja, det er bare ikke sjovt at være gået over tid :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Kløver

April-baby skriver:

Skal ringe til fødegangen imorgen, angående om en samtale og evt igangsættelse. Men får jeg en tid imorgen allerede eller først næste uge? Det er Kolding sygehus. (:

Det kommer an på hvor travlt de har og årsagen til igangsættelse  

Anmeld Citér

9. april 2015

Louises

Jeg fik en tid en time efter jeg havde ringet. Det var også i Kolding :-)

Anmeld Citér

9. april 2015

Olaf

April-baby skriver:

Var det os Kolding? (:

Ja

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Louises skriver:

Jeg fik en tid en time efter jeg havde ringet. Det var også i Kolding :-)

Blev du så os sat igang samme dag? (:

Anmeld Citér

9. april 2015

Mor Christa

Sidste år på Kolding sygehus, var jeg til hindeløsning 40+5 (en fredag) med besked om at hvis ikk jeg fik veer weekenden over, skulle jeh møde op til igangsættelse om mandagen kl 8 :-) men jeg fik veer lørdag morgen.

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Olaf skriver:

Ja

Ja okay (: må vente og se, der er bare længe til kl 08:00 imorgen når man bare venter og venter..

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Sidste år på Kolding sygehus, var jeg til hindeløsning 40+5 (en fredag) med besked om at hvis ikk jeg fik veer weekenden over, skulle jeh møde op til igangsættelse om mandagen kl 8 :-) men jeg fik veer lørdag morgen.

Håber jeg får en tid imorgen, klare det snart ik mere

Anmeld Citér

9. april 2015

BigHope13

Jeg var til overbårenheds undersøgelse på sygehuset en fredag hvor jeg fik lavet hindeløsning, og fik at vide at hvis jeg ikke gik i fødsel selv skulle jeg møde op kl 08 tirsdag morgen hvor jeg var 41+3.

mødte ind tirsdag morgen, 5 min efter kunne de tage vandet og fødte Thor samme aften.

Anmeld Citér

9. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg var selv meget besværet til sidst i min graviditet med over 30kg+ og vand steder, jeg ikke troede var muligt. Jeg sov forfærdeligt, havde ondt alle steder og det var juli/august sidste år med 30 grader og vindstille.

Men jeg takkede nej til igangsættelse i første omgang og tog kun imod 41+6, fordi min mand var utryg ved at vente. Jeg ville ønske, jeg havde født af mig selv. Det var ikke sjovt, at kroppen skulle presses til at gøre noget, den ikke var klar til. Det kan du jo tage med eller lade være, men jeg ville så absolut vente på muligheden for at gå i gang selv, hvis din baby har det fint.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.