Får man en tid samme dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

Louises

April-baby skriver:

Blev du så os sat igang samme dag? (:

Ja, det gjorde jeg :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

April-baby

PUHK skriver:

Jeg var selv meget besværet til sidst i min graviditet med over 30kg+ og vand steder, jeg ikke troede var muligt. Jeg sov forfærdeligt, havde ondt alle steder og det var juli/august sidste år med 30 grader og vindstille.

Men jeg takkede nej til igangsættelse i første omgang og tog kun imod 41+6, fordi min mand var utryg ved at vente. Jeg ville ønske, jeg havde født af mig selv. Det var ikke sjovt, at kroppen skulle presses til at gøre noget, den ikke var klar til. Det kan du jo tage med eller lade være, men jeg ville så absolut vente på muligheden for at gå i gang selv, hvis din baby har det fint.

Altså hvis jeg skal vente med at føde til min krop selv gør det, så går jeg under jorderen, jeg kan ingenting, vågner hver 20 minut på grund af smerter, kan ikke gå uden det gør hammer ondt, har blærebetændelse hele tiden, og så min bækken, har det nu heller ikke for godt længere.. Vil kun takke ja til hindeløsning i første omgang. 

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Louises skriver:

Ja, det gjorde jeg :-)

Ja okay, hvordan var din oplevelse med hindeløsning? (:

Anmeld Citér

9. april 2015

Emisoph

Jeg skulle til samtale + undersøgelse 41+3 en tirsdag.. Der kørte de også en strimmel og scannede.. Skulle så vente på telefonopkald med tid til igangsættelse når de havde haft konference. 

Fordi alt så fint ud mht mængden af fostervand og babys størrelse fik jeg tid til igangsættelse fredag kl. 18, hvor jeg var 41+6. Fortsatte igangsættelsen lærdag kl. 7 og fødte så søndag 42+1.. 

Jeg døjede med vand i kroppen, smerter over alt osv., men da jeg ikke var "diagnosticeret" med noget, var det ikke grundlag nok for at fremskynde igangsættelsen desværre.

Jeg håber du føder MEGET snart, for ventetiden er ulidelig! Held og lykke!

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Emisoph skriver:

Jeg skulle til samtale + undersøgelse 41+3 en tirsdag.. Der kørte de også en strimmel og scannede.. Skulle så vente på telefonopkald med tid til igangsættelse når de havde haft konference. 

Fordi alt så fint ud mht mængden af fostervand og babys størrelse fik jeg tid til igangsættelse fredag kl. 18, hvor jeg var 41+6. Fortsatte igangsættelsen lærdag kl. 7 og fødte så søndag 42+1.. 

Jeg døjede med vand i kroppen, smerter over alt osv., men da jeg ikke var "diagnosticeret" med noget, var det ikke grundlag nok for at fremskynde igangsættelsen desværre.

Jeg håber du føder MEGET snart, for ventetiden er ulidelig! Held og lykke!

Puha, det var os længe at skulle gå da (: 

jeg fik " bækkenløsning " i uge 14 og så frem til nu self, min læge bryder sig bare ikke om at kalde det for bækkenløsning. Men self håber jeg, at jeg føder af mig selv, og helst inden imorgen

Anmeld Citér

9. april 2015

Emisoph

April-baby skriver:

Puha, det var os længe at skulle gå da (: 

jeg fik " bækkenløsning " i uge 14 og så frem til nu self, min læge bryder sig bare ikke om at kalde det for bækkenløsning. Men self håber jeg, at jeg føder af mig selv, og helst inden imorgen

Ja, de tre dage fra overbårenhedssamtalen og til selve igangsættelsen føltes længere end hele graviditeten til sammen

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Emisoph skriver:

Ja, de tre dage fra overbårenhedssamtalen og til selve igangsættelsen føltes længere end hele graviditeten til sammen

Det kunne jeg fodt forstille mig, for nu vil man bare gerne have barnet ud . Jeg er selv i uge 40+5.

Anmeld Citér

9. april 2015

Emisoph

April-baby skriver:

Det kunne jeg fodt forstille mig, for nu vil man bare gerne have barnet ud . Jeg er selv i uge 40+5.

Det forstår jeg godt

Og man tolker på hvert et lille tegn og så gider baby alligevel ikke ud..

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Emisoph skriver:

Det forstår jeg godt

Og man tolker på hvert et lille tegn og så gider baby alligevel ikke ud..

Præcis, vi snakker os til hende hele tiden, min kæreste har os prøvet at lokke med slik og sukker

Anmeld Citér

9. april 2015

Emisoph

April-baby skriver:

Præcis, vi snakker os til hende hele tiden, min kæreste har os prøvet at lokke med slik og sukker

Haha, hvor skægt Jeg håber baby falder for fristelserne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.