Får man en tid samme dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
46 svar
6 synes godt om
9. april 2015

April-baby

Skal ringe til fødegangen imorgen, angående om en samtale og evt igangsættelse. Men får jeg en tid imorgen allerede eller først næste uge? Det er Kolding sygehus. (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Olaf

April-baby skriver:

Skal ringe til fødegangen imorgen, angående om en samtale og evt igangsættelse. Men får jeg en tid imorgen allerede eller først næste uge? Det er Kolding sygehus. (:

Jeg fik en tid samme dag  

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Olaf skriver:

Jeg fik en tid samme dag  

Var det os Kolding? (:

Anmeld Citér

9. april 2015

Stimap

April-baby skriver:

Var det os Kolding? (:

Det afhænger sikkert af hvor travlt de har ... Men tror de vil prøve at få dig ind i morgen, så du ikke skal vente til efter weekenden 

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Stimap skriver:

Det afhænger sikkert af hvor travlt de har ... Men tror de vil prøve at få dig ind i morgen, så du ikke skal vente til efter weekenden 

Håber jeg, bliver man endelig ik os sat igang eller er det bare en samtale?

Anmeld Citér

9. april 2015

lineog4

Nu ved jeg ikke hvad grunden er til igangsættelse, så kan kun berette om mine erfaringer:

Jeg ringede ind en mandag og smed håndklædet i ringen (havde sagt Liam lige som mine to første selvsagt selv skulle vælge hvornår han ville ud selvom vi havde mistet, men da jeg nåede termin slog hovedet klik). Jeg fik en tid til om tirsdagen, her blev jeg undersøgt og skulle vente til de havde haft konference. De foreslog vi ventede til søndag led igangsættelse, men det nægtede jeg og fik en tid til torsdag.

Med Linus havde jeg en aftale om igangsættelse 39+6 den aftale var lavet allerede i 30. Uge. Tiden var kl 18.30, så jeg var sikker på at det var som med Liam at jeg skulle komme til en afklarende samtale og undersøgelse. Så jeg blev meget overrasket da hun sagde hun lagde den første stikpille med det samme.

Så to vidt forskellige oplevelser. Og forresten skal du ikke være bange for at hvis du ikke får tid i morgen så skal du vente til efter weekenden - de sætter gerne i gang en søndag fx.

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

lineog4 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad grunden er til igangsættelse, så kan kun berette om mine erfaringer:

Jeg ringede ind en mandag og smed håndklædet i ringen (havde sagt Liam lige som mine to første selvsagt selv skulle vælge hvornår han ville ud selvom vi havde mistet, men da jeg nåede termin slog hovedet klik). Jeg fik en tid til om tirsdagen, her blev jeg undersøgt og skulle vente til de havde haft konference. De foreslog vi ventede til søndag led igangsættelse, men det nægtede jeg og fik en tid til torsdag.

Med Linus havde jeg en aftale om igangsættelse 39+6 den aftale var lavet allerede i 30. Uge. Tiden var kl 18.30, så jeg var sikker på at det var som med Liam at jeg skulle komme til en afklarende samtale og undersøgelse. Så jeg blev meget overrasket da hun sagde hun lagde den første stikpille med det samme.

Så to vidt forskellige oplevelser. Og forresten skal du ikke være bange for at hvis du ikke får tid i morgen så skal du vente til efter weekenden - de sætter gerne i gang en søndag fx.

Ja okay, det jo to forskellige oplevelser. 

Skal sættes igang fordi jeg er gået over tid, er i uge 40+5 og kan næsten ikke gå længere, på grund af smerter hele tiden.

Anmeld Citér

9. april 2015

Missy_B

April-baby skriver:

Altså der hvor jeg skal føde har jeg fået tid til scanning og ctg 41+3. Ser alt ok ud bliver jeg sat igang 42+0.

er 40+6 i dag, 2. gangs og ret utålmodig

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Missy_B skriver:

Altså der hvor jeg skal føde har jeg fået tid til scanning og ctg 41+3. Ser alt ok ud bliver jeg sat igang 42+0.

er 40+6 i dag, 2. gangs og ret utålmodig

Har du nogle gener? 

Anmeld Citér

9. april 2015

Missy_B

April-baby skriver:

Har du nogle gener? 

Ikke nogle de sætter igang for. Min første blev født 36+6, så er glad for at være nået til termin, men kroppen er max presset

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.