Os&lilledig skriver:
Ej ved du nu hvad..! Jeg forstår slet ikke hvorfor det kan irritere dig sådan.. Jeg skrev at man skal være taknemmelig for kun at skulle betale medicin frem for en hel behandling som andre gør. For det synes jeg virkelig man skal være.. Men hvis du vil starte i behandling med den sure holdning fra start, højst sansynligt fordi du er ked af det ikke lykkes hjemme. Så er det dit valg. Jeg prøvede at få det positive frem! For jeg ved, hvor hårdt sådan en behandling er, så det er meget vigtigt at få det bedste ud af det.. Rigtig god behandling til dig, håber en hurtig graviditet
Nu får man jo "kun" 3 forsøg betalt af det offentlige.... Når det så ikke lykkedes må man selv til lommerne.... Vi har 5 insimineringer, og 3 IVF'er på det offentlige, hvilket vi jo selvfølgelig er glade for at have fået hjælp til! Nu er vi i det private.... Første forsøg kostede 24500kr da vi sku ha ICSI Og assisted hatching... Næste forsøg har kostet os 18500 da der var 5000 kr rabat på næste forsøg.... Så synes da absolut at vi snart har betalt det vi "skal"....og lykkedes den igangværende ikke, er det ægdonation som også koster...... Så synes helt klart også at det er sørgeligt at man skal "bøde" for at man brændende ønsker sig et barn.... Man går jo igennem alt det her fordi at ens store drøm ikke vil lykkedes.... Havde det været underholdning vi ønskede havde vi jo nok bare "nøjedes" med at købe et nyt tv.... 
Anmeld
Citér