priser på medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
47 svar
18 synes godt om
9. april 2015

Kærlighediminmave

Hej piger jeg skal igang med iui behandling. Jeg skal på pergotime 5 dage og gonal f 3 dage og så ægløsnings sprøjte. Er der nogen der ved hvad det kommer til at koste?  nåede desværre ikke at blive meldt ind i Danmark :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Hej piger jeg skal igang med iui behandling. Jeg skal på pergotime 5 dage og gonal f 3 dage og så ægløsnings sprøjte. Er der nogen der ved hvad det kommer til at koste?  nåede desværre ikke at blive meldt ind i Danmark :/

det er gonal-f der er dyrt. jeg kom af med 1900,- i 1 iui forsøg, jo mere medicin du køber j billigere bliver det  

Anmeld Citér

9. april 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

det er gonal-f der er dyrt. jeg kom af med 1900,- i 1 iui forsøg, jo mere medicin du køber j billigere bliver det  

Uha! 

Også selvom man ikke er medlem af Danmark?  Hvor meget gonal f fik du?  Jeg skal have 50 mg pergotime pr dag. 75 enheder gonal f i 3 dage? 

Anmeld Citér

9. april 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Uha! 

Også selvom man ikke er medlem af Danmark?  Hvor meget gonal f fik du?  Jeg skal have 50 mg pergotime pr dag. 75 enheder gonal f i 3 dage? 

Jeg tror jeg fik ca. det samme. Det var meget minimal dosis, men gonal-f pennen er meget dyr. Og til inseminations forsøg er det faktisk billigt sluppet når man tænker på hvor meget man bruger til reagensglas

men jeg ville nok regne med ca 1500 -2000 første gang og så bliver det billigere hvis du skal have hormoner igen, da man får offentlig tilskud

Anmeld Citér

9. april 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Uha! 

Pergotime koster 92,-

gonal-f 1372,- 

Hvad med æl sprøjte, skal du ikke have det? 

Anmeld Citér

9. april 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Pergotime koster 92,-

gonal-f 1372,- 

Hvad med æl sprøjte, skal du ikke have det? 

Jo skal have ovitrelle ved du hvor meget man ryger ned på anden gang?

Anmeld Citér

9. april 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Nej det gør jeg ikke. Men synes hurtigere det bliver billigere og billigere

Anmeld Citér

9. april 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Nej det gør jeg ikke. Men synes hurtigere det bliver billigere og billigere

Okay tak for dit svar

Anmeld Citér

9. april 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Ovitrelle koster 362 kr. 

Man har egen betaling på vist 4 eller 6.000 vist nok og herefter er det ret billigt

husk hvor dyrt et barn er i forhold til medicin  

jeg har givet ca. 2000 for min hormon injektions pen. Dog betaler syge forsikringen en god del af det, selvom man ikke er med i DANMARK. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Ovitrelle koster 362 kr. 

Man har egen betaling på vist 4 eller 6.000 vist nok og herefter er det ret billigt

husk hvor dyrt et barn er i forhold til medicin  

jeg har givet ca. 2000 for min hormon injektions pen. Dog betaler syge forsikringen en god del af det, selvom man ikke er med i DANMARK. 

Det er nok mere tanken om at skal smide så mange penge for et barn der måske ikke bliver lavet. Plus at det svider ekstra at vi er nogen der skal betale penge i det hele taget når andre kan klare det naturligt som det burde være for alle. Men selvfølgelig gør vi det for vi ønsker det selvfølgelig mere end noget andet i verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.