priser på medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

Jj1709

nullermand15 skriver:

Hej piger jeg skal igang med iui behandling. Jeg skal på pergotime 5 dage og gonal f 3 dage og så ægløsnings sprøjte. Er der nogen der ved hvad det kommer til at koste?  nåede desværre ikke at blive meldt ind i Danmark :/

Du kan finde alle priser Inde på medicinpriser.dk, det er dog prisen uden div. Tilskud,Prisen efter er svær at oplyse, da det jo er forskelligt alt efter ens personlige tilskud.. 

Jeg gav frks. 159,- for min gonal f sidste gang, og 49,- for ovitrelle.. Men mit tilskud er også meget højt, idet vi har købt meget medicin :-) 

mit første forsøg kostede knap 1900,- i medicin, så du skal nok satse på en pris i den ende :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Det er nok mere tanken om at skal smide så mange penge for et barn der måske ikke bliver lavet. Plus at det svider ekstra at vi er nogen der skal betale penge i det hele taget når andre kan klare det naturligt som det burde være for alle. Men selvfølgelig gør vi det for vi ønsker det selvfølgelig mere end noget andet i verden 

Ja det er mange penge. Priser mig lykkelig for at man får nogle forsøg betalt, så er medicinen intet i forhold til 

Anmeld Citér

9. april 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Det er nok mere tanken om at skal smide så mange penge for et barn der måske ikke bliver lavet. Plus at det svider ekstra at vi er nogen der skal betale penge i det hele taget når andre kan klare det naturligt som det burde være for alle. Men selvfølgelig gør vi det for vi ønsker det selvfølgelig mere end noget andet i verden 

Ja det er mange penge. Priser mig lykkelig for at man får nogle forsøg betalt, så er medicinen intet i forhold til 

Anmeld Citér

9. april 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Det er sure penge.. Vi var igennem 4 hormon behandlinger til 4 forsøg. Det er surt når det ikke lykkes.. Men.. Det er part off life.. Desværre.. Jeg kunne ikke tåle ovitrelle. Så fik pregnyl og den kostede 71 kr. Og sygeforsikringen gav så det meste, så jeg betalte 11 kr.  Det var til at klare :p

Anmeld Citér

9. april 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Det er sure penge.. Vi var igennem 4 hormon behandlinger til 4 forsøg. Det er surt når det ikke lykkes.. Men.. Det er part off life.. Desværre.. Jeg kunne ikke tåle ovitrelle. Så fik pregnyl og den kostede 71 kr. Og sygeforsikringen gav så det meste, så jeg betalte 11 kr.  Det var til at klare :p

Ja det er sure penge. Det er rigtig røv surt. Men ja sådan er det jo åbenbart bare

Anmeld Citér

9. april 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Ja det er sure penge. Det er rigtig røv surt. Men ja sådan er det jo åbenbart bare

Vi betaler også for sæd hver gang.. 1600 kr du. Så tror vi har brugt 16.000 på alle 5 forsøg til sammen. Men det er stadig BILLIGT. Tænk på dem der betaler 100-200.000 for deres børn. Så vi skal være taknemmelige..! 

Anmeld Citér

9. april 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Vi betaler også for sæd hver gang.. 1600 kr du. Så tror vi har brugt 16.000 på alle 5 forsøg til sammen. Men det er stadig BILLIGT. Tænk på dem der betaler 100-200.000 for deres børn. Så vi skal være taknemmelige..! 

Rolig nu..... Skal jeg være taknemmelig for det? Det ved jeg nu ikke om jeg vil sige jeg er. Hvem siger jeg ikke når op på de beløber det er vel ikke en konkurrence uanset om du bruger 1000 kr eller 100.000 kr synes jeg stadig det er røv surt at vi skal betale penge for at få et barn som mange andre kan lave på naturlig vis. Det er ikke noget vi har valgt, det er ingens skyld men synes stadig det er uretfærdigt og surt. Men som jeg siger er det bare sådan det er.. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Rolig nu..... Skal jeg være taknemmelig for det? Det ved jeg nu ikke om jeg vil sige jeg er. Hvem siger jeg ikke når op på de beløber det er vel ikke en konkurrence uanset om du bruger 1000 kr eller 100.000 kr synes jeg stadig det er røv surt at vi skal betale penge for at få et barn som mange andre kan lave på naturlig vis. Det er ikke noget vi har valgt, det er ingens skyld men synes stadig det er uretfærdigt og surt. Men som jeg siger er det bare sådan det er.. 

Det er mega surt.. Det ville være fantastisk at kunne hjemme. Men hvis det ikke er en mulighed, så synes Jeg bestemt at man skal være taknemmelig for at kunne få hjælpen og kun betale medicin. Det er da en kæmpe gave at få

konkurrence ved jeg ikke hvor du får fra? 

jeg er taknemmelig i hvert fald.. Hellere betale 15.000 end 100.000.

Jeg ved at når vi vil have et barn mere.. Så er HELE behandlingen på egen betaling, og DET bliver dyrt. Så jeg er taknemmelig for at kunne få det ene barn så billigt. Men det er et hårdt lorte forløb. Men man må se positivt på det istedet for det negative, for ellers blive det dobbelt så hårdt  

håber det bedste for jer og at det lykkes hurtigt

Anmeld Citér

9. april 2015

modesty

nullermand15 skriver:

Du kommer ikke af med mere end knap 4.000 kr. om året. Jeg syntes at det var helt absurd billigt sluppet med tanke på det resultat der lå og ventede. 

Anmeld Citér

9. april 2015

modesty

Os&lilledig skriver:

Er I i det private? Du ved godt at sæden er gratis i det offentlige, ikke?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.