Min 4årige datter bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

Anonym trådstarter

Klar til lægebesøg Kl 9:30. Trusser i pose så lægen kan se og en datter der venter imens hun set ramasjang og spiser resten af sit påskeæg.  Puha det en dag man skal kæmpe sig igennem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

God-mor

Anonym skriver:

Klar til lægebesøg Kl 9:30. Trusser i pose så lægen kan se og en datter der venter imens hun set ramasjang og spiser resten af sit påskeæg.  Puha det en dag man skal kæmpe sig igennem. 

Anmeld Citér

9. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Føj hvor er tiden lang når man venter på at klokken bliver 8:00 så man kan ringe til lægen. 

Synes godt nok livet er hårdt i perioder, fik lige ødelagt forholdet til manden igår oven i alt det med min datter... Puha  ! 

Vel ikke pga din datters blødning? 

Nå men jeg vil bare sige at selvfølgelig kan vi være bekymret for vores børn, men prøv at se om du kan    slappe af. Det er sikkert bare en infektion 

Anmeld Citér

9. april 2015

A&F

9. april 2015

Christine

Anonym skriver:

Anmeld Citér

9. april 2015

asff

Anonym skriver:

Håber alt er okay

Anmeld Citér

9. april 2015

Anonym trådstarter

Så har vi været hos lægen. Han kunne se hun var fint lukket og så ud som en fireårig skal. Puha... 

MEN det var blod og han mistænker to ting.

1- Hormonerne hos børn kan svinge meget hvis børn er stressede, og sjældent ses at nogle små børn 3-6 år kan bløde lidt som menstration. (kunne godt være det desværre, da manden og jeg igennem et par mdr har haft problemer i forholdet...) 

eller 2 - at hun har orm, da orm kan give øget mængde udflåd samt det kan blive meget mørkt og ligne blod meget. 

Han sagde vi skulle tage det roligt og holde øje med hendes afføring og om hun klør sig meget. Så hun/vi eventuelt kan få en behandling mod orm. Samt at vi manden og jeg, skal give vores datter ro, (har altid ALTID ventet med at diskutere til hun kke er hjemme, men som han sagde, kan børn jo desværre godt mærke når stemningen ikke er den bedste).

Nå men det var lige en Update på det hele. Er både lettet og ulykkelig...

Anmeld Citér

9. april 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Så har vi været hos lægen. Han kunne se hun var fint lukket og så ud som en fireårig skal. Puha... 

MEN det var blod og han mistænker to ting.

1- Hormonerne hos børn kan svinge meget hvis børn er stressede, og sjældent ses at nogle små børn 3-6 år kan bløde lidt som menstration. (kunne godt være det desværre, da manden og jeg igennem et par mdr har haft problemer i forholdet...) 

eller 2 - at hun har orm, da orm kan give øget mængde udflåd samt det kan blive meget mørkt og ligne blod meget. 

Han sagde vi skulle tage det roligt og holde øje med hendes afføring og om hun klør sig meget. Så hun/vi eventuelt kan få en behandling mod orm. Samt at vi manden og jeg, skal give vores datter ro, (har altid ALTID ventet med at diskutere til hun kke er hjemme, men som han sagde, kan børn jo desværre godt mærke når stemningen ikke er den bedste).

Nå men det var lige en Update på det hele. Er både lettet og ulykkelig...

Det var godt det ikke var mere alvorligt. Måske  kan du aflevere hende ved nogle bedsteforældre også snakke med din mand i aften og sige undskyld hvis du har mistænkt ham noget?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.