Min 4årige datter bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

sne190810

A&M skriver:

Ts skriv til os igen når hun har fået tjekke , vi vil virkelig gerne vide . Håber hun er ok. 

Bare ring til lægevagt eller tage afsted uden opkald vent ikke . 

Ej, rolig nu - er du læge? 

Der er vel lavet regler og retningslinier for at have er system i vores sundhedsvæsen. Derfor kan man da heller ikke bare skide på dem, og opfordre andre til det, fordi man mener man har mere ret end andre til at komme til. 

Til TS så er jeg ret sikker på, at hvis du dukker op uden at have meldt det, at du ikke kommer før nogle andre i køen eller får hurtigere behandling.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har tænkt i blærebetændelse men hun siger det ikke gør ondt og hun tisser fint/uden problemer... ?

Ring til vagtlægen igen og bed om at I kan komme med en urinprøve.

Anmeld Citér

8. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg ville dælme også ringe til lægenvagten - måske har hun en infektion i underlivet

Anmeld Citér

8. april 2015

aarhusmor

blærebetændelse eller skedekatar - og det gør ondt - går selv igennem det samme lige nu

Anmeld Citér

8. april 2015

sne190810

Anonym skriver:

Har tænkt i blærebetændelse men hun siger det ikke gør ondt og hun tisser fint/uden problemer... ?

Ikke alle oplever smerter ved blærebetændelse, eller ubehag. 

Jeg kan så godt forstå dine følelser omkring det hele, og din reaktion er helt forståelig også. Det er aldrig sjovt at se sine børn bløde, om det så er på den ene eller anden måde! 

Men træk vejret dybt, slå koldt vand i blodet og vent med at drag nogle konklusioner, før ihar været forbi lægen i morgen. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Ej, rolig nu - er du læge? 

Der er vel lavet regler og retningslinier for at have er system i vores sundhedsvæsen. Derfor kan man da heller ikke bare skide på dem, og opfordre andre til det, fordi man mener man har mere ret end andre til at komme til. 

Til TS så er jeg ret sikker på, at hvis du dukker op uden at have meldt det, at du ikke kommer før nogle andre i køen eller får hurtigere behandling.  

Tager ingen steder uden aftale. Men mit moderhjerte lider lige nu. Hun har ikke ondt når hun tisser men siger det klør dernede. 

Når jeg kigger ser hun faktisk ret underlig ud i huden ? 

Anmeld Citér

8. april 2015

MorDk

Det kan være en skedeinfektion/svampeinfektion. Få hende tjekke ved lægen. Kan godt forstå du er bekymret. Men vent nu og se hvad lægen siger. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tager ingen steder uden aftale. Men mit moderhjerte lider lige nu. Hun har ikke ondt når hun tisser men siger det klør dernede. 

Når jeg kigger ser hun faktisk ret underlig ud i huden ? 

Kan det tænkes at hun har kløet sig med beskidte fingre (sådan er børn), og dermed skabt en betændelsestilstand?

Anmeld Citér

8. april 2015

alenemor42

Der er en grund til at vagtlægen beder jer kontakte egen læge og det er fordi det ikke bare sådan lige at undersøge en lille pige i skeden osv. Uden det kan blive voldsomt traumatisk for hende. 

Det er mest sandsynligt at det er en blærebetændelse eller lignende end noget andet.

Anmeld Citér

8. april 2015

jenny4

Man kan sagtens have blærebetændelse uden at mærke noget som helst til det. 

Og hvis nogen havde gjort hende ondt, så tror jeg simpelthen du ville kunne mærke det på hende - og så ville det nok heller ikke starte med udflåd.

Husk at din datter på 4 år ikke ser anderledes på blod fra skeden end næseblod. Pas på ikke at gøre hende bange og opmærksom på at det her ikke er normalt. Lad lægen undersøge hende i morgen og tag evt en ekstra voksen med som kan være hos hende, mens du og lægen taler alene om dine bekymringer.

pøj pøj med hende..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.