Min 4årige datter bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

Christine

Anonym skriver:

Min datter på fire år bløder fra skeden??? Jeg er i totalt panik og græder hele tiden... Har snakket med lægevagten og han har bedt os ringe tidligt i morgen til egen læge og få kigget på hende. 

Nogen det ved hvad det kan skyldes ? Det er faktisk en del hun har blødt og der er ingen tegn på hun har ridset sig forneden ??? Hun har igennem tre-fire uger også haft udflåd som er gået fra Hvidt til rødligt/brunligt... Men nu idag er det blod! 

Ved jeg ingen søvn får i nat pga dette. Ønsker ikke i skal skrive kommentar der såre, for ved godt jeg burde have ringet meget før til læge, men troede det måske var hormonelt hos hende det gav udflåd? 

Jeg tænker da også hormonelt. håber det bedste og send gerne update 

til jer begge!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold lige bolden i luften og ikke skyd den efter hinanden. 

God aften MVH staff. 

Anmeld Citér

8. april 2015

sne190810

sommerbarn<3 skriver:

Mon dog det er muligt at "springe køen over" hos lægevagten, tror lægen er så godt udd at han/hun er i stand til at bedømme hvem der har brug for at komme hurtigt til og hvem der må holde sit nr i køen.

og når det handler om vores børns velbefindende er vi nok alle i stand til at snyde os foran.

men i forhold til ts og hendes datter, tænker jeg det er så ligegyldigt for hende, at diskutere det her i hendes tråd. Kan kun forstille mig nogle frygtelige tanker der må være gået igennem hendes hoved, og ønsker virkelig at det "bare" er svamp eller lign.

synes egentlig køkultur er temmelig irelevant i forhold til mors bekymring her. 

hvis min lille pige blødte, så tror jeg at jeg ville skide køkultur et stykke, selvom man nok ikke kommer foran ved bare at dukke op.

"Tror lægen er så godt uddannet, at han/hun kan bedømme hvem der har brug for at komme hurtigt til og hvem der må holde sit nummer i køen" 

Ja, det er helt rigtigt.  Det gør de allerede via den telefoniske rådgivning, som er obligatorisk man søger, før man bare drager afsted som A&M foreslår. Det er jo derfor den er der, for at undgå at folk bare strømmer ukritisk til, og spilder dyrebar tid for dem, som ikke kan vente til i morgen som feks en brækket arm. 

Det er her frasorteringen sker allerede, det er ikke bare en fjollet regel, som er stillet op for at irriterer befolkningen. Tværtimod. 

Jeg er ikke af den mening at det handler om decideret køkultur. Jeg mener det ganske simpelt handler om respekt for det enkelte individ i samfundet. Også de individer, som befinder sig udenfor ens egen lille bobbel. 

Anmeld Citér

8. april 2015

modesty

A&M skriver:

Jeg er rolig, øhh jeg har mange gang dukket op hos lægevagt uden opkaldt, så derfor mener jeg hun også kan. 

Har du gjort det siden det nye system med 1813 er taget i brug? For reglerne siger at man SKAL ringe op. Jeg har stået på skadestuen og hørt en sygeplejerske fortælle én foran mig i køen at han måtte træde til side, ringe til 1813 og blive registreret, før kunne hun ikke hjælpe ham.

Anmeld Citér

8. april 2015

M &.I

modesty skriver:

Har du gjort det siden det nye system med 1813 er taget i brug? For reglerne siger at man SKAL ringe op. Jeg har stået på skadestuen og hørt en sygeplejerske fortælle én foran mig i køen at han måtte træde til side, ringe til 1813 og blive registreret, før kunne hun ikke hjælpe ham.

Nej du har ret, i 2014 virker det godt , glemte at vi er i 2015 der er ændre . 

jeg har ikke være til lægevagte her par sidste mdr. 

Jeg tænkt bare på at Ts måske kunne få lov til det, de tage jo hendsyn  til børn . 

Anmeld Citér

8. april 2015

TNBC

A&M skriver:

Nej du har ret, i 2014 virker det godt , glemte at vi er i 2015 der er ændre . 

jeg har ikke være til lægevagte her par sidste mdr. 

Jeg tænkt bare på at Ts måske kunne få lov til det, de tage jo hendsyn  til børn . 

Ja, det gør de måske, men derfor skal man jo stadigvæk ringe.. Og det er da bedre og ringe og høre end at trække et sygt barn uden, hvis der ikke er grund til det.

Der er jo en grund til at den regel er der, for at folk jo ikke bare tropper op. Så synes ikke det er fair at bare møde uanmeldt op, slet ikke for det syge barn, der vil have det bedre hjemme i sin seng(hvis det ikke er livsnødvendigt.)

Anmeld Citér

9. april 2015

Anonym trådstarter

Føj hvor er tiden lang når man venter på at klokken bliver 8:00 så man kan ringe til lægen. 

Synes godt nok livet er hårdt i perioder, fik lige ødelagt forholdet til manden igår oven i alt det med min datter... Puha  ! 

Anmeld Citér

9. april 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Føj hvor er tiden lang når man venter på at klokken bliver 8:00 så man kan ringe til lægen. 

Synes godt nok livet er hårdt i perioder, fik lige ødelagt forholdet til manden igår oven i alt det med min datter... Puha  ! 

Til dig.

Jeg håber at du kan få din lille pige til lægen hurtigst muligt så du kan få vished om hvorfor hun bløder.

Er ked af at læse at forholdet heller ikke går så godt  

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

9. april 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Kram til dig 

Nu er der kun 23 min tilbage, begynd at Ring 2-3 min før, så du måske undgår at komme i kø  

Håber det bedste for dig og din pige og er ked af at forholdet til din mand er ødelagt

Anmeld Citér

9. april 2015

FrkC

Sender dig mit største kram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.