Min 4årige datter bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.462 visninger
47 svar
108 synes godt om
8. april 2015

Anonym trådstarter

Min datter på fire år bløder fra skeden??? Jeg er i totalt panik og græder hele tiden... Har snakket med lægevagten og han har bedt os ringe tidligt i morgen til egen læge og få kigget på hende. 

Nogen det ved hvad det kan skyldes ? Det er faktisk en del hun har blødt og der er ingen tegn på hun har ridset sig forneden ??? Hun har igennem tre-fire uger også haft udflåd som er gået fra Hvidt til rødligt/brunligt... Men nu idag er det blod! 

Ved jeg ingen søvn får i nat pga dette. Ønsker ikke i skal skrive kommentar der såre, for ved godt jeg burde have ringet meget før til læge, men troede det måske var hormonelt hos hende det gav udflåd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Loa

Wow har godt nok ikke hørt om noget lignende. Men håber ikke det er noget slemt 

Anmeld Citér

8. april 2015

ønskebørn74

Anonym skriver:

Min datter på fire år bløder fra skeden??? Jeg er i totalt panik og græder hele tiden... Har snakket med lægevagten og han har bedt os ringe tidligt i morgen til egen læge og få kigget på hende. 

Nogen det ved hvad det kan skyldes ? Det er faktisk en del hun har blødt og der er ingen tegn på hun har ridset sig forneden ??? Hun har igennem tre-fire uger også haft udflåd som er gået fra Hvidt til rødligt/brunligt... Men nu idag er det blod! 

Ved jeg ingen søvn får i nat pga dette. Ønsker ikke i skal skrive kommentar der såre, for ved godt jeg burde have ringet meget før til læge, men troede det måske var hormonelt hos hende det gav udflåd? 

Ring til lægevagten igen. Få hende tjekket, sig du er bange for at der er sket hende noget.

Anmeld Citér

8. april 2015

M &.I

Tage til lægevagt, jeg vil ikke sige noget men jeg har det med sådan negativ tanke måske du ved. Hun skal få tjekket , har aldrig hørt om det . 

Anmeld Citér

8. april 2015

lineog4

Er du sikker på det ikke er fra urinrøret og ikke skeden? Min datter har også blødt frisk blod men det kom af en blærebetændelse - vil så sige hun også havde en del smerter.

Anmeld Citér

8. april 2015

M &.I

Ts skriv til os igen når hun har fået tjekke , vi vil virkelig gerne vide . Håber hun er ok. 

Bare ring til lægevagt eller tage afsted uden opkald vent ikke . 

Anmeld Citér

8. april 2015

sne190810

Det kan sagtens "bare" være en blærebetændelse, som Line4 også skriver. 

Det er selvfølgelig en rigtig ubehagelig oplevelse som mor, og såvel barnet, at se blod på den måde, så kan godt forstå du er skræmt. 

Jeg syntes du skal stole på den vagtlæge, som du har snakket med og kontaktet din egen læge i morgen tidlig når de åbner. 

God bedring med den lille

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Ring til lægevagten igen. Få hende tjekket, sig du er bange for at der er sket hende noget.

Vagtlægen spurgte bare om hun havde ændret adfærd. Hvilket jeg ikke oplever hun har. Derfor sagde han det kunne vente til i morgen. Men jeg har så ondt i maven, og mistænker alle omkring mig for at have gjort hende noget, selv min mand/hendes far... 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

Har tænkt i blærebetændelse men hun siger det ikke gør ondt og hun tisser fint/uden problemer... ?

Anmeld Citér

8. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vagtlægen spurgte bare om hun havde ændret adfærd. Hvilket jeg ikke oplever hun har. Derfor sagde han det kunne vente til i morgen. Men jeg har så ondt i maven, og mistænker alle omkring mig for at have gjort hende noget, selv min mand/hendes far... 

Rolig nu, søde 

Det kan være en blærebetændelse og det kan være en blødning hvis hun har slået sig. 

Men udfra du skriver der har været udflåd tænker jeg blærebetændelse.

Har hun ondt fx når hun tisser?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.