Min 4årige datter bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Tager ingen steder uden aftale. Men mit moderhjerte lider lige nu. Hun har ikke ondt når hun tisser men siger det klør dernede. 

Når jeg kigger ser hun faktisk ret underlig ud i huden ? 

Som de andre siger kan det være en infektion.

Kan du se om det kommer fra skeden? 
Måske har hun leget "doktor" med nogen henne fra BH, har du spurgt hende om det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Anonym trådstarter

Datteren sover og har ikke været påvirket af min frygt og bekymring. Men vender tilbage imorgen når jeg har været til lægen med hende. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Moster Lagkage

Anonym skriver:

Tager ingen steder uden aftale. Men mit moderhjerte lider lige nu. Hun har ikke ondt når hun tisser men siger det klør dernede. 

Når jeg kigger ser hun faktisk ret underlig ud i huden ? 

Børn kan også få svamp i skeden, det passer meget godt med det klør. Det kan komme af brug af for meget sæbe, hvor de naturlige bakterier? Kommer i ubalance.

arbejder med børn, og har oplevet en pige med samme alder og historie som det du beskriver.

Anmeld Citér

8. april 2015

M &.I

sne190810 skriver:

Ej, rolig nu - er du læge? 

Der er vel lavet regler og retningslinier for at have er system i vores sundhedsvæsen. Derfor kan man da heller ikke bare skide på dem, og opfordre andre til det, fordi man mener man har mere ret end andre til at komme til. 

Til TS så er jeg ret sikker på, at hvis du dukker op uden at have meldt det, at du ikke kommer før nogle andre i køen eller får hurtigere behandling.  

Jeg er rolig, øhh jeg har mange gang dukket op hos lægevagt uden opkaldt, så derfor mener jeg hun også kan. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

Moster Lagkage skriver:

Børn kan også få svamp i skeden, det passer meget godt med det klør. Det kan komme af brug af for meget sæbe, hvor de naturlige bakterier? Kommer i ubalance.

arbejder med børn, og har oplevet en pige med samme alder og historie som det du beskriver.

Jeg har også tænkt på om det kan være svamp. Men vi vasker aldrig med sæbe forneden ? 

Anmeld Citér

8. april 2015

sne190810

A&M skriver:

Jeg er rolig, øhh jeg har mange gang dukket op hos lægevagt uden opkaldt, så derfor mener jeg hun også kan. 

Det syntes jeg er overdrevet dårlig stil, I'm so sorry. 

Går du også op foran i køen, når du nede og handle? 

Allermest, vil jeg egentlig gerne vide hvorfra du har den opfattelse at du er vigtigere end alle andre? 

Syntes er en virkelig egoistisk og umoden måde at opfører sig på, og så er det mest af alt en tarvelig opførsel over for alle andre. 

Anmeld Citér

8. april 2015

M &.I

sne190810 skriver:

Allermest, vil jeg egentlig gerne vide hvorfra du har den opfattelse at du er vigtigere end alle andre? 

Syntes er en virkelig egoistisk og umoden måde at opfører sig på, og så er det mest af alt en tarvelig opførsel over for alle andre. 

Nej det gøre jeg ikke!

jeg tage afsted når der er galt med min søn så jeg få lov at blive, og jeg venter ligesom de andre. OG jeg springer ikke i køen! 

Folk kommer først mens jeg venter til sidste . 

Så prøv ikke at dømme mig! 

Anmeld Citér

8. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sne190810 skriver:

Mon dog det er muligt at "springe køen over" hos lægevagten, tror lægen er så godt udd at han/hun er i stand til at bedømme hvem der har brug for at komme hurtigt til og hvem der må holde sit nr i køen.

og når det handler om vores børns velbefindende er vi nok alle i stand til at snyde os foran.

men i forhold til ts og hendes datter, tænker jeg det er så ligegyldigt for hende, at diskutere det her i hendes tråd. Kan kun forstille mig nogle frygtelige tanker der må være gået igennem hendes hoved, og ønsker virkelig at det "bare" er svamp eller lign.

synes egentlig køkultur er temmelig irelevant i forhold til mors bekymring her. 

hvis min lille pige blødte, så tror jeg at jeg ville skide køkultur et stykke, selvom man nok ikke kommer foran ved bare at dukke op.

Anmeld Citér

8. april 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&M skriver:

Nej det gøre jeg ikke!

jeg tage afsted når der er galt med min søn så jeg få lov at blive, og jeg venter ligesom de andre. OG jeg springer ikke i køen! 

Folk kommer først mens jeg venter til sidste . 

Så prøv ikke at dømme mig! 

Men hvorfor overholder du ikke reglen om at ringe først, så lægen slipper for at bruge tid på dig i tilfælde, hvor det kunne klares pr. telefon? Reglerne gælder for alle - jeg synes, det er strengt at gå udenom. 

Desuden får man jævnligt at vide i telefonen, at der er fx to timers ventetid. I stedet for at sidde med et sygt barn i venteværelset, kunne du spare dit barn for dette og vente med at tage afsted. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Datteren sover og har ikke været påvirket af min frygt og bekymring. Men vender tilbage imorgen når jeg har været til lægen med hende. 

Kan godt forstå din bekymring. Men det kan også være tidlig pubertet. Det viser sig ved tidlig menstruation, bryst udvikling osv.

min datter har været undersøgt for dette, hun blødte dog ikke, men havde brystkirtler. Det viste sig dog ikke at være noget ekstraordinært. Men vi skal stadig til kontrol for det.

Håber du hurtigt får et svar!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.