30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sne190810 skriver:
Det syntes jeg er overdrevet dårlig stil, I'm so sorry.
Går du også op foran i køen, når du nede og handle?
Allermest, vil jeg egentlig gerne vide hvorfra du har den opfattelse at du er vigtigere end alle andre?
Syntes er en virkelig egoistisk og umoden måde at opfører sig på, og så er det mest af alt en tarvelig opførsel over for alle andre.
Mon dog det er muligt at "springe køen over" hos lægevagten, tror lægen er så godt udd at han/hun er i stand til at bedømme hvem der har brug for at komme hurtigt til og hvem der må holde sit nr i køen.
og når det handler om vores børns velbefindende er vi nok alle i stand til at snyde os foran.
men i forhold til ts og hendes datter, tænker jeg det er så ligegyldigt for hende, at diskutere det her i hendes tråd. Kan kun forstille mig nogle frygtelige tanker der må være gået igennem hendes hoved, og ønsker virkelig at det "bare" er svamp eller lign.
synes egentlig køkultur er temmelig irelevant i forhold til mors bekymring her.
hvis min lille pige blødte, så tror jeg at jeg ville skide køkultur et stykke, selvom man nok ikke kommer foran ved bare at dukke op.
Anmeld
Citér