At lægge tråde i et forum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
mariamiss6 skrev:
Helene, jeg ved godt hele dit indlæg ikke var møntet på mig specifikt... Men det var nu mig de rkom med de to jeg selv citerede, og i sammenhæng med resten af dit indlæg lige dér, følte jeg behov for at forklare mig, og i øvrigt FÅ forklaret nogle ting.... Og det gjorde du så.... Go-nu-nat (ma sææl)
Bare i orden. Tror også jeg smutter i køjen nu, katten står og glor på mig som om han tænker,, ska' vi slet ikke sove''...........han er bare så nuser, nuuuuurr mors lille putte nutte darling boy Romeo. :blush: :ohmy:
Jeg havde engang en kat der altid lagde sig til at sove på en kontorstol. Og når den vågnede smilede den helt vildt, sådan lidt i søvne, og når den så hoppede ned på gulvet gav den sig til at gå og kalde på mig, til sidst lød den helt panisk, den var så dum. den kunne ikke finde mig, selvom jeg sad på en stol lige foran den, og kaldte. Ved ikke om den har gået i søvne eller sådan noget hehe.... Den hed Fede Dorit :P Min anden kat Jason, som jeg havde på samme tid, var i starten MEGET sky, og helt utilnærmelig, men jeg arbejdede på sagen og VILLE have en kælekat ud af ham... 3 måneder senere sov han på mit bryst med en pote i nakkehårene, og en pote i min hånd ;) Og når kællingen var ude for længe, og ikke kom hjem når jeg kaldte, så bad jeg det dovne handyr om at gå ud og finde hende, og der gik aldrig 10 minutter så stod de begge uden for døren og kaldte og skrabede på ruden ;) Det var nu også et par sjove katte dem ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

mariamiss6-vb

I øvrigt er hverken du eller jeg tilsyneladende landet i høkassen endnu, så nu tager jeg simpelthen det første skridt og er den der skrider ;)

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
AyLa skrev:
Jeg er en dårlig Google-søger.. Synes ikk jeg kan få noget brugbart frem andet end noget i stil med a man juke (box)?? Du skrev i øvrigt noget med at du begik dig på arabisk, tror det var efter et indlæg fra mig, ved ikke om det var henvendt mig men jeg er ikke araber ;)
Jeg troede du var fra Tyrkiet, spørg mig ikke hvorfor :laugh: At du så i virkeligheden er fra Kina, det er jo ikke til at se på sommerfuglen :laugh: Nej, jeg har hele tiden haft sådan en ide om Tyrkiet. Manjuke er amerikansk slang brugt om en der taler som en jukebox - never ending. Min datter falder også ind under kategorien manjuke :)
Jeg er kurder, fra Tyrkiet, så det var jo rigtig nok.. ;) Men ja det da ikke til at finde ud af hvor folk er fra, og det vel egentlig også ligegyldigt :silly:

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

Aiii har da helt glemt tråden her. Sig mig, er der ingen der skal smadre hinanden i dag, nu det er blevet 'lovligt' i denne her tråd, altså?? :) Og hvad med dig Bibi, du har jo ikke fået slettet et eneste indlæg (mod forventning) - er du okay?! :laugh: Jeg håber da lidt (meget) at fremtidige stridigheder kan blive læsset af herinde, måske var det sådan en 'svinestien' tråd der manglede på debatten, til lige at få renstet luften engang imellem........ @mariamiss6, nej jeg vaklede nærmest ind i seng igår, og vaklede ud igen efter ganske få timer. Det er meget sjældent jeg sover før end 02 stykker, men kan så tage en Morfar efterfølgende når og hvis det passer mig. Jeg begynder allerede nu og se et problem tegne sig når jeg begynder på arbejdet til Januar.

Anmeld

13. december 2010

MetteNB-vb

KH Bibi skrev:
Og se, igen, MetteNB...skylden røg på mig. What's new!?
Må så sige, du har jo også været en anelse ude med riven ikke? ;) Det giver øretæver. Jo mere larm man laver, jo mere ekko - så at sige. Synes ikke, det handler om skyld. Det handler om at forholde sig til det, der bliver skrevet. Jeg har forstået - som det ganske forum formoder jeg ;) - at du og Nikifin aldrig kommer til enighed, men det ændrer ikke på, at det bliver tydeligt at se alle de mindre pæne gloser, der bliver fyret af. - og i denne tråd har du i hvert fald skudt med skarpt efter hende. Det giver jo nok lidt efterklang for andre debattører. Tænker jeg, du godt vidste, da du gik i krig ikke?

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

Jeg synes faktisk det er mærkeligt at tråden ikke bliver slettet - ikke fordi den generer mig, men det strider imod VB's regler om hvad man må og ikke må, og min oplevelse er at man tidligere ikke har set gennem fingre med noget som helst, så hvorfor denne pludselige ændring i holdning? Er det et slagstrick? PR-stunt, whatever..?? For en tråd med over 200 indlæg tiltrækker jo læsernes opmærksomhed.. Jeg undrer mig i hvert fald over dette skifte i holdninger..... :) :) :)

Anmeld

13. december 2010

MetteNB-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
ABC skrev:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Jeg kommer simpelthen sådan til at tænke på Horton-sagaen (aka Days of our lives), når jeg læser denne tråd :laugh: :laugh: :woohoo: :woohoo: :kiss: A never-ending story af mærkværdige intriger og indignerede og finærmede kvindfolk, som tramper afsted opfyldt af retfærdig harme :silly: :laugh: :silly: :laugh: Hvis der fandtes en Web-Emmy, ville denne tråd da klart vinde i kategorien Bedste Drama-soap Ååååh ja. Men I har i øvrigt allesammen ret. Det er de andre, der er nogle tumper. :side: Og da jeg er konfliktsky ad helvede til, må jeg hellere skynde mig at undskylde - intet i dette indlæg er møntet på nogen specifikt. Og jeg takker for god underholdning :kiss:
Som MetteNB altid siger, så uha uha, pas nu på hvad du skriver. Bedste drama-Soap! Det kunne let misforståes, men jeg ved hvad du mener og giver dig fuldstændig ret! :laugh:
- og jeg skynder mig at stjæle men egen 'standardsætning' og tildele en klapsalve. Kan kun give dig ret. - og der er vist ingen grund til at undskyldt. Det er total drama-soap. Kan godt følge henvisningen til Horton....... er dog ved at overveje, hvor længe vi så skal skrive videre i denne tråd :laugh:

Anmeld

13. december 2010

MetteNB-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Aiii har da helt glemt tråden her. Sig mig, er der ingen der skal smadre hinanden i dag, nu det er blevet 'lovligt' i denne her tråd, altså?? :) Og hvad med dig Bibi, du har jo ikke fået slettet et eneste indlæg (mod forventning) - er du okay?! :laugh: Jeg håber da lidt (meget) at fremtidige stridigheder kan blive læsset af herinde, måske var det sådan en 'svinestien' tråd der manglede på debatten, til lige at få renstet luften engang imellem........@mariamiss6, nej jeg vaklede nærmest ind i seng igår, og vaklede ud igen efter ganske få timer. Det er meget sjældent jeg sover før end 02 stykker, men kan så tage en Morfar efterfølgende når og hvis det passer mig. Jeg begynder allerede nu og se et problem tegne sig når jeg begynder på arbejdet til Januar.
Når det her nu er blevet til en Horton-tråd, kan den da meget vel holde til mange stridigheder ;) - men kan nu også blive for belastende. Jeg synes, det er et godt træk af web-damen (som jeg næsten hele tiden vil til at kalde web-heksen, så kan være, jeg genopliver den betegnelse)at lade tråden blive. Kan også være til skræk og advarsel for andre om, hvordan man ikke skal skrive :blush: I hvert fald synes jeg, det er ok m stil-skifte pr-stunt eller ej ;) Kan også være en tidlig julegave........

Anmeld

13. december 2010

Happymummy-vb

Tjaa - det er vist noget med, at Horton sagaen startede engang midt i tresserne, og den kører vist stadig? Sååå en 45 år i hvert fald :laugh: :laugh: :laugh: :blink: SÅ tror jeg også, at tråden slår Paradise Hotel-tråden...

Anmeld

13. december 2010

MetteNB-vb

ABC skrev:
Tjaa - det er vist noget med, at Horton sagaen startede engang midt i tresserne, og den kører vist stadig? Sååå en 45 år i hvert fald :laugh: :laugh: :laugh: :blink: SÅ tror jeg også, at tråden slår Paradise Hotel-tråden...
Hvor lang nåede den at blive?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.