At lægge tråde i et forum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

Webredaktøren skrev:
mariamiss6 skrev:
Jeanne var vores første moderator, tror jeg nok.... Hun og Webbie startede det vidst op 'sammen' eller altså, hun var Webbies højre hånd helt fra starten af da VB blev det det er idag.... Jeg tror også hun var redaktør her på siden....
Lige en opklarende bemærkning: Jeanne var ansat til at poste nogle indlæg i dette forum, da det gik i luften for et års tids siden med nul indlæg. Hun havde selvfølgelig moderator-rettigheder, men ellers var hendes rolle at svare på tekniske spørgsmål og starte tråde. Redaktør for hele siden var hun dog ikke, for det er min rolle ;) Da der efter en periode var både indlæg og brugere herinde, lod vi debatten være styret af jeres indlæg udelukkende... det betyder så, at aktiviteten svinger noget afhængigt af, hvad I har på hjerte. I denne weekend har I virkelig hygget jer, så nu lader jeg foreløbigt denne tråd stå, så I kan mindes en dejlig weekend. Som endnu et opklarende svar, til et af indlæggene i tråden, kan jeg oplyse, at jeg typisk sletter tråde, der oser af negativitet og personangreb, for jeg mener ikke, at det skaber en indbydende tone, der giver flertallet lyst til at skrive og starte tråde. Det er jo også kun omkring 4-5 brugere, der har gidet deltage i denne tråd :huh: Faktisk har jeg ikke selv orket at læse hele tråden til ende, da de kører lidt i ring ;)
Den er heller ikke værre end så mange andre tråde, og hvis der skal slettes, så synes jeg hele tråden skal slettes og ikke kun udvalgte indlæg, og specielt ikke Bibis indlæg, for så kommer der bare nogle nye tråde om dét!!! :laugh: Nå, men så fik vi den kære Jeanne afdækket. Hun var da meget sød, uanset hvad hun var ansat til. Engang troede jeg faktsik at Bibi afløste Jeanne, og at hun arbejde for VB! Det tror jeg så ikke mere, men det var også en tanke der udsprang i starten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Webredaktøren-vb

Nej, vi ville slet ikke have råd til at aflønne Bibi med den arbejdsindsats :laugh:

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

mariamiss6 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
og DU som plejer at være objektiv', og hvor ER DU TARVELIG bliver brugt som flødeskum på lagkagen. Det er sgu da komik på højniveau!! Jeg indrømmer blankt at jeg skreg af grin hele vejen igennem :laugh: Tænk at man ikke engang kan tåle dét, men sagtens kan tåle alt det andet????? :laugh: Og lige præcis dem der ikke kunne tåle fanden og fjabbe er præcis DEM der selv har det grimmeste sprog generelt.
Så så jeg lige mig selv dér... De ting sagde jeg, fordi jeg ikke er vant til at den slags kommer ud af dine fingre. Jeg er vant til at du er skide god til at tale pænt i alle situationer. Og jeg blev faktisk lidt ked af (generelt) at du pludselig skulle helt der ud. Jeg kan såmænd sagtens tåle den slags, jeg synes bare det var ærgerligt det kom fra dig. Nu har jeg godt nok ikke brokket mig over fanden og fjabbe (vidst nok) menmener du at jeg ikke plejer at tale pænt til folk her inde? og at jeg plejer at kaste grimme gloser efter tilfældige på må og få, her inde? jeg taler pisse grimt (som en havnearbejder) IRL, og også her inde, men når det foregår her inde, så er det oftest om mig selv, som nu i den tråd jeg oprettede igår (var det ikke igår?) hvor jeg er træt af at være.... Når jeg tiltaler folk, så synes jeg altid jeg taler pænt. Kan ske der ryger et eller 1000 bandeord ind undervejs, men de er da i hvert fald ikke rettet mod en bruger, som i 'din fjabbe/ko/ho/kost' eller hvad ved jeg.. Mener du virkelig jeg taler grimt, når jeg tiltaler folk? sådan på må og få og generelt.... Og det var ikke fordi jeg gad tage debatten om alt det andet lort op igen, for den er jeg stadig træt af såmænd... jeg skulle bare lige have afklaret det her....
Nu var mit indlæg sådan set ikke rettet mod dig personligt, det var bare nogle af de sætninger jeg kunne huske - uden at kunne huske hvem der havde skrevet hvad :) Og jo du har et ganske forfærdeligt sprog, det er vi enig i - ikke at det generer mig, jeg er bare ikke vant til det. Og nej, jeg mener ikke du skriver grimt til andre, medmindre det måske lige drejer sig om nogle få udvalgte der selv lægger op til det :laugh: Jo, men nu skal man heller ikke glemme at jeg bare er et menneske, jeg bander og fiser præcis som alle andre, og jeg kan til hver en tid blive lige så dum at høre på som alle andre og man skal endelig ikke tage fejl af, at jeg udmærket kan komme med nogle gloser som de fleste dårligt kender. Jeg er pænt med på alle fronter, også de ufine. Men jeg har det bedst når jeg opfører mig ordenligt. ;) Og hvis man lægger rigtig godt mærke til det, så er jeg næsten altid på de svagestes side, også selvom det giver røvfuld fra flertallet. Jeg elsker mennesker generelt, både de dumme, de onde og alle de andre og lægger gerne mine krafter hos dem der står alene, uanset konsekvens eller popularitet. Og hvis folk skriver pænt til mig, eller bare skriver i en pæn tone, jamen så sender jeg lige så behagelige svar retur. Men går det over i det nedladende, respektløse og/eller i gentagende stikpiller, jamen så kan jeg også sagtens ryge ned på dét niveau. Så folk bestemmer sådan set selv, hvordan jeg tiltaler dem. Jeg taler lige så godt med bumsen fra bænken, som jeg taler med professoren det er såmænd kun indholdet der er forskelligt. :)

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

Webredaktøren skrev:
Nej, vi ville slet ikke have råd til at aflønne Bibi med den arbejdsindsats :laugh:
:laugh: :laugh: Nej, det kan jeg godt se!! Men det BURDE være lige jobbet for hende - Overarbejde, nope, det går ind under fritidsinteresser! :)

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

AyLa skrev:
Jeg er en dårlig Google-søger.. Synes ikk jeg kan få noget brugbart frem andet end noget i stil med a man juke (box)?? Du skrev i øvrigt noget med at du begik dig på arabisk, tror det var efter et indlæg fra mig, ved ikke om det var henvendt mig men jeg er ikke araber ;)
Jeg troede du var fra Tyrkiet, spørg mig ikke hvorfor :laugh: At du så i virkeligheden er fra Kina, det er jo ikke til at se på sommerfuglen :laugh: Nej, jeg har hele tiden haft sådan en ide om Tyrkiet. Manjuke er amerikansk slang brugt om en der taler som en jukebox - never ending. Min datter falder også ind under kategorien manjuke :)

Anmeld

13. december 2010

Happymummy-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Jeg kommer simpelthen sådan til at tænke på Horton-sagaen (aka Days of our lives), når jeg læser denne tråd :laugh: :laugh: :woohoo: :woohoo: :kiss: A never-ending story af mærkværdige intriger og indignerede og finærmede kvindfolk, som tramper afsted opfyldt af retfærdig harme :silly: :laugh: :silly: :laugh: Hvis der fandtes en Web-Emmy, ville denne tråd da klart vinde i kategorien Bedste Drama-soap Ååååh ja. Men I har i øvrigt allesammen ret. Det er de andre, der er nogle tumper. :side: Og da jeg er konfliktsky ad helvede til, må jeg hellere skynde mig at undskylde - intet i dette indlæg er møntet på nogen specifikt. Og jeg takker for god underholdning :kiss:

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

ABC skrev:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Jeg kommer simpelthen sådan til at tænke på Horton-sagaen (aka Days of our lives), når jeg læser denne tråd :laugh: :laugh: :woohoo: :woohoo: :kiss: A never-ending story af mærkværdige intriger og indignerede og finærmede kvindfolk, som tramper afsted opfyldt af retfærdig harme :silly: :laugh: :silly: :laugh: Hvis der fandtes en Web-Emmy, ville denne tråd da klart vinde i kategorien Bedste Drama-soap Ååååh ja. Men I har i øvrigt allesammen ret. Det er de andre, der er nogle tumper. :side: Og da jeg er konfliktsky ad helvede til, må jeg hellere skynde mig at undskylde - intet i dette indlæg er møntet på nogen specifikt. Og jeg takker for god underholdning :kiss:
Som MetteNB altid siger, så uha uha, pas nu på hvad du skriver. Bedste drama-Soap! Det kunne let misforståes, men jeg ved hvad du mener og giver dig fuldstændig ret! :laugh:

Anmeld

13. december 2010

Happymummy-vb

Jep - det kunne nemt misforstås - netop derfor understregningen af, at det IKKE var møntet på nogen specifikt. Men hele tonen/tendensen i tråden. :silly: Ellers ville jeg også bare blive afkrævet citat- og bevisførelse for, at den eller den har sagt eller skrevet eller gjort noget som helst, der kunne tolkes som fornærmet osv... :laugh:

Anmeld

13. december 2010

mariamiss6-vb

Helene, jeg ved godt hele dit indlæg ikke var møntet på mig specifikt... Men det var nu mig de rkom med de to jeg selv citerede, og i sammenhæng med resten af dit indlæg lige dér, følte jeg behov for at forklare mig, og i øvrigt FÅ forklaret nogle ting.... Og det gjorde du så.... Go-nu-nat (ma sææl)

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

mariamiss6 skrev:
Helene, jeg ved godt hele dit indlæg ikke var møntet på mig specifikt... Men det var nu mig de rkom med de to jeg selv citerede, og i sammenhæng med resten af dit indlæg lige dér, følte jeg behov for at forklare mig, og i øvrigt FÅ forklaret nogle ting.... Og det gjorde du så.... Go-nu-nat (ma sææl)
Bare i orden. Tror også jeg smutter i køjen nu, katten står og glor på mig som om han tænker,, ska' vi slet ikke sove''...........han er bare så nuser, nuuuuurr mors lille putte nutte darling boy Romeo. :blush: :ohmy:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.