mariamiss6 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
og DU som plejer at være objektiv', og hvor ER DU TARVELIG bliver brugt som flødeskum på lagkagen. Det er sgu da komik på højniveau!! Jeg indrømmer blankt at jeg skreg af grin hele vejen igennem :laugh:
Tænk at man ikke engang kan tåle dét, men sagtens kan tåle alt det andet????? :laugh:
Og lige præcis dem der ikke kunne tåle fanden og fjabbe er præcis DEM der selv har det grimmeste sprog generelt.
Så så jeg lige mig selv dér...
De ting sagde jeg, fordi jeg ikke er vant til at den slags kommer ud af dine fingre. Jeg er vant til at du er skide god til at tale pænt i alle situationer. Og jeg blev faktisk lidt ked af (generelt) at du pludselig skulle helt der ud.
Jeg kan såmænd sagtens tåle den slags, jeg synes bare det var ærgerligt det kom fra dig.
Nu har jeg godt nok ikke brokket mig over fanden og fjabbe (vidst nok) menmener du at jeg ikke plejer at tale pænt til folk her inde? og at jeg plejer at kaste grimme gloser efter tilfældige på må og få, her inde?
jeg taler pisse grimt (som en havnearbejder) IRL, og også her inde, men når det foregår her inde, så er det oftest om mig selv, som nu i den tråd jeg oprettede igår (var det ikke igår?) hvor jeg er træt af at være....
Når jeg tiltaler folk, så synes jeg altid jeg taler pænt. Kan ske der ryger et eller 1000 bandeord ind undervejs, men de er da i hvert fald ikke rettet mod en bruger, som i 'din fjabbe/ko/ho/kost' eller hvad ved jeg..
Mener du virkelig jeg taler grimt, når jeg tiltaler folk? sådan på må og få og generelt....
Og det var ikke fordi jeg gad tage debatten om alt det andet lort op igen, for den er jeg stadig træt af såmænd... jeg skulle bare lige have afklaret det her....
Nu var mit indlæg sådan set ikke rettet mod dig personligt, det var bare nogle af de sætninger jeg kunne huske - uden at kunne huske hvem der havde skrevet hvad :)
Og jo du har et ganske forfærdeligt sprog, det er vi enig i - ikke at det generer mig, jeg er bare ikke vant til det. Og nej, jeg mener ikke du skriver grimt til andre, medmindre det måske lige drejer sig om nogle få udvalgte der selv lægger op til det :laugh:
Jo, men nu skal man heller ikke glemme at jeg bare er et menneske, jeg bander og fiser præcis som alle andre, og jeg kan til hver en tid blive lige så dum at høre på som alle andre og man skal endelig ikke tage fejl af, at jeg udmærket kan komme med nogle gloser som de fleste dårligt kender. Jeg er pænt med på alle fronter, også de ufine. Men jeg har det bedst når jeg opfører mig ordenligt. ;)
Og hvis man lægger rigtig godt mærke til det, så er jeg næsten altid på de svagestes side, også selvom det giver røvfuld fra flertallet. Jeg elsker mennesker generelt, både de dumme, de onde og alle de andre og lægger gerne mine krafter hos dem der står alene, uanset konsekvens eller popularitet.
Og hvis folk skriver pænt til mig, eller bare skriver i en pæn tone, jamen så sender jeg lige så behagelige svar retur. Men går det over i det nedladende, respektløse og/eller i gentagende stikpiller, jamen så kan jeg også sagtens ryge ned på dét niveau. Så folk bestemmer sådan set selv, hvordan jeg tiltaler dem. Jeg taler lige så godt med bumsen fra bænken, som jeg taler med professoren det er såmænd kun indholdet der er forskelligt. :)
Anmeld