At lægge tråde i et forum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Det er stadig mig-vb

Hun er i hvert fald blevet slettet herinde, og Web siger at Soap ville slettes fordi VB ikke var stedet for hende. Og det er jo også fair nok. Men alligevel. Så slemt synes jeg da heller ikke det var, men ok, vi er jo forskellige, og set i lyset af at man ikke rigtigt kender hinanden, så forstår jeg ikke hvorfor nogen bliver så nærtagende og ligefrem føler sig stødte og ramt personligt. Der er jo ikke noget personligt! Kun ord mellem hinanden, ingen ansigter, ingen adresser eller andet. Kun anonymitet. Så jeg har så svært ved at forstå det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

MetteNB-vb

Hold da helt op. Virker også en anelse mærkeligt for mig. Så heftig syntes jeg nu heller ikke debatten var, men sådan er vi jo forskellige. Så må vi se, om Soap på et tidspunkt ændrer sit valg, og vender tilbage.

Anmeld

16. december 2010

Det er stadig mig-vb

Tjaaaaaaa, man ved jo aldrig :)

Anmeld

17. december 2010

Fru_Hansen-vb

Må sige I har fundet den gode julestemning frem herinde. :laugh: Hva er webben på ferie eller også er hun blevet helt rar på sine gamle dage :P . Nå men god jul til jer alle, ville bare hilse på, tror jeg daffer videre :motion:

Anmeld

17. december 2010

Det er stadig mig-vb

Tja, jeg ved ikke hvad der er gået af Webben :laugh: Var helt overbevist om at tråden ville blive slettet, og at løftede pegefingre ville blive rettet mod mig og flere andre. Men nope! Alle slap gennem med alt andet end æren i behold :laugh: - er i ved at sne inde??? :)

Anmeld

17. december 2010

Fru_Hansen-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tja, jeg ved ikke hvad der er gået af Webben :laugh: Var helt overbevist om at tråden ville blive slettet, og at løftede pegefingre ville blive rettet mod mig og flere andre. Men nope! Alle slap gennem med alt andet end æren i behold :laugh: - er i ved at sne inde??? :)
Ja igår var vi sneet inde, der var hele Bornholm lukket igen igen. :angry: Har dog ikke været udenfor en dør idag, så ved ikke hvor galt det står til på vejene.

Anmeld

17. december 2010

Webredaktøren-vb

Fru_Hansen skrev:
Må sige I har fundet den gode julestemning frem herinde. :laugh: Hva er webben på ferie eller også er hun blevet helt rar på sine gamle dage :P .
Det er min julegave til et par stykker af jer ;)

Anmeld

17. december 2010

Fru_Hansen-vb

Webredaktøren skrev:
Fru_Hansen skrev:
Må sige I har fundet den gode julestemning frem herinde. :laugh: Hva er webben på ferie eller også er hun blevet helt rar på sine gamle dage :P .
Dem mener du vel ;)

Anmeld

17. december 2010

Webredaktøren-vb

Fru_Hansen skrev:
Webredaktøren skrev:
Fru_Hansen skrev:
Dem mener du vel ;)
Ja, du er jo blevet helt rolig i dine modne år ;) Eller giver du den bare fuld gas andre steder?

Anmeld

17. december 2010

Fru_Hansen-vb

Webredaktøren skrev:
Fru_Hansen skrev:
Webredaktøren skrev:
Fru_Hansen skrev:
Dem mener du vel ;)
Ja, du er jo blevet helt rolig i dine modne år ;) Eller giver du den bare fuld gas andre steder?
Jeg giver den gas andre steder, hvor fedt er det at sidde og skrive med sig selv herinde, I har virkelig forstået at sætte gang i debatten :laugh: . her er jo ikke andet end 5 ludere og en lommetyv :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.