At lægge tråde i et forum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg har hverken set Horton-sagaen eller Paradise, som i ever! Og jeg har kun set Robinson den første af dem, men det var udelukkende fordi min veninde deltog - og vandt, Regina Pedersen :). Men det er efterhånden mange år siden. Jeg ved ikke, men jeg kan slet ikke blive fanget af det, jeg synes det er røvsygt, men det er da sikkert mig der er noget galt med, for folk virker da enormt begejstret :unsure: Men jeg har set Det lille hus på prærien :laugh:
Arh så er jeg lidt bedre end dig... Jeg har nemlig set op til flere sæsoner af Robinson (de første stykker) I ny og næ under fortvivlet hvad-skal-jeg-dog-med-alle-de-kanaler barsel har jeg også set et par afsnit af Horton sagaen hist og her, men uden sammenhæng (det er faktisk lykkedes mig at holde så lange pauser på Horton sagaen, at jeg totalt taber tråden på historien hver gang) Og paradise har jeg kun set et par enkelte afsnit af seneste sæson...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

MetteNB-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg har hverken set Horton-sagaen eller Paradise, som i ever! Og jeg har kun set Robinson den første af dem, men det var udelukkende fordi min veninde deltog - og vandt, Regina Pedersen :). Men det er efterhånden mange år siden. Jeg ved ikke, men jeg kan slet ikke blive fanget af det, jeg synes det er røvsygt, men det er da sikkert mig der er noget galt med, for folk virker da enormt begejstret :unsure: Men jeg har set Det lille hus på prærien :laugh:
GGG - det har jeg så også. Har set et par enkelte afsnit af Horton, men det kunne ikke fange mig. Paradise Hotel og Robinson har jeg set sådan on and off. Dog overhovedet ikke Robinson de sidste 2 gange.

Anmeld

14. december 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har også set en del Dallas og Dollars (men aldrig hele serien), og en overgang - for måske 15 år siden, så så jeg en serie der hed Glamour (på dansk). Den serie kører VIST NOK også endnu, men jeg har så ikke set den i de 15 år eftefølgende. Men min veninde ser den og har fulgt med i alle de år den har kørt. :laugh: Men jeg blev lidt grebet den gang. Men da jeg altid har været dum til at huske på hvornår serierne kom og hvad tid (og ikke altid have tiden til at de se det), så har jeg altid fucket serierne op og har måtte opgive totalt. Det er også derfor jeg dropper serier nu. Da jeg kom i tanke om at jeg egentlig godt ville se Borgen, så havde første afsnit allerede rullet over skærmen. Så så jeg anden afsnit, og glemte de efterfølgende.....såååå. :dry:

Anmeld

14. december 2010

MetteNB-vb

Uha ja Dollars og Dallas. Havde jeg helt glemt. Tror faktisk, jeg dengang så alle afsnit ;) Glamour har jeg til gengæld aldrig set, men tror, du har ret i, at den fortsat kører. Jeg får slet ikke set de der serier, der kører længe. Så tidligere VENNER og Sex and the city og startede også fra start af med at se Desperate Housewifes, men har ikke fået de sidste par sæsoner med - desværre. Er nu mere til afsnit-serier, hvor jeg ikke misser noget ved ikke af se et par afsnit a la CSI.

Anmeld

15. december 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Men jeg har set Det lille hus på prærien :laugh:
Årh den havde jeg lige glemt du skrev også... JA! den har jeg set til hudløshed ;) Og den lille doktor på prærien

Anmeld

15. december 2010

lib1982-vb

... er lidt i tvivl om jeg nu er helt galt på den, hvis jeg svarer på det oprindelige spørgsmål :blink: ;) ??? Gentager det lige, hvis nogen skulle have glemt hvad det handlede om ;) KH Bibi skrev:
Deltager I i offentlige fora, hvor I decideret beder om, at bestemte brugere ikke må svare i jeres tråde? Er vi ikke ude i, at nogen må starte eget forum, hvis nogle skal udelukkes? Det her forum er vist offentligt, langt hen af vejen. Hvordan kan man tillade, at man skriver, at en bestemt/nogle ikke må skrive i tråden???
:blink: NEJ, jeg kunne aldrig (på forhånd) finde på at bede nogen om, ikke at svare på noget jeg skriver! For mig er et offentligt forum et sted, hvor man kan give udtryk for sine meninger og holdninger - med eller uden gode argumenter, stille spørgsmål hvis man er interesseret og så sortere i svarene efter behov! Jeg fravælger at bruge tid på tråde fra NikiFin, fordi jeg simpelthen ikke bryder mig om de meninger og holdniner jeg har set indtil videre - synes det er forfærdeligt at nogen kan have det sådan som der engang i hvert fald blev givet udtryk for, især for børnene. Jeg er bare nået til et punkt, hvor jeg ikke kan og vil beskæftige mig med det! Jeg forsøger altid, at holde tingene hos mig selv - er ikke nødvendigvis enig med alle andre altid, og går bestemt heller ikke af vejen for en god saglig diskution, men bliver det personligt, står jeg simpelthen af! INGEN af de brugere der er herinde kender mig personligt - og omvendt - ergo har man heller intet argument for, at udtale sig om mig personligt (og omvendt!!!) :angry: Man kan være uenig med mig, og gerne give udtryk for dig - jeg vil så håbe, at uenigheden efterfølges af en argumentation, ellers er det for mig at se bare mudderkastning! Hvis man kun ønsker at høre meninger fra bestemte brugere, kan man jo nøjes med at skrive en PM til dem!

Anmeld

15. december 2010

Pia S-vb

WAUW En lille kort kommentar fra en (gammel) nisse :silly: Jeg er helt enig med lib 1982. Hvis man deltager i et offentligt forum, må man tage det hele med - det er vel det, der gør det offentligt eller ??? Ingen her er vist forfulgte uskyldigheder ;) sproget er ikke lige min kop the, men igen - jeg er jo også en gammel nisse

Anmeld

15. december 2010

Det er stadig mig-vb

Sproget er heller ikke min stil, selvom jeg har skrevet noget af det og også er en gammel nisse! :) Men så ved folk i hvertfald, at JEG også kan være med på dén front....hvis nogen ellers skulle have været i tvivl ;) Bryder mig så bare ikke om at Soap ikke vil være her mere, så en undskyldning er jo lidt lige gyldig nu. Men jeg kan ikke gøre noget ved det. Sket er sket, og jeg synes stadig ikke det var mig der startede dén ballade. Men er heller ikke stolt af, hvis jeg har drevet hende væk.... :( Men MÅSKE er hun gået, fordi JEG ikke blev smidt ud.....men det får vi nok aldrig svar på. Hmm.

Anmeld

15. december 2010

MetteNB-vb

Jeg tænker ikke, at man kan drive folk væk. Vi er da alle voksne og ansvarlige mennesker, der hver især træffer vores egne valg. Håber ikke, Soap har valgt at stoppe på VB, men hvis det er tilfældet, er det jo hendes valg. Jeg håber da, at hun stadig er her og hvis ikke, så vender tilbage efter lidt 'betænkningstid'.

Anmeld

15. december 2010

MetteNB-vb

Jeg tænker ikke, at man kan drive folk væk. Vi er da alle voksne og ansvarlige mennesker, der hver især træffer vores egne valg. Håber ikke, Soap har valgt at stoppe på VB, men hvis det er tilfældet, er det jo hendes valg. Jeg håber da, at hun stadig er her og hvis ikke, så vender tilbage efter lidt 'betænkningstid'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.